Dit is gewoon een blijmakertje met een dooie mus.quote:Op maandag 8 april 2013 15:54 schreef VMSDKR het volgende:
Is dit nu de aftergrap op de stonersgrap? De serieuziteit na de stonersgrap? Of snap ik het niet?
ahahahahhaaahahquote:
Wat is 'hier'? Mijn post of dit hele gebeuren in het algemeen?quote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb alvast besloten hier niet in te trappen.
Laatstequote:Op maandag 8 april 2013 16:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is 'hier'? Mijn post of dit hele gebeuren in het algemeen?
Ja, sowiesoquote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, je wilde mijn problemen toch graag horen?
Beetje snuiven, beetje stelenquote:
quote:
De MED: "Helaas heeft Bart een leven gekregen, we weten ook niet hoe. We bedanken Bart voor al zijn inzet en wensen hem veel geluk"quote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wachten op een evt MED denk ik. Ik snap er ook weinig van
De leuke dingen zoals stappen e.d. helaas wel. Maar daar heb ik tegenwoordig betere oplossingen voor zoals dus die vriendin, oud collega's, neef, zus en zo. Zijn veel leuker.quote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sowiesomaar ik bedoel er maar mee dat je nog 2 goede vrienden hebt waar je ook wat mee kan doen buiten die groep om.. dacht dat je altijd met die hele groep was alleen.
Zo standaard.quote:Op maandag 8 april 2013 16:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De MED: "Helaas heeft Bart een leven gekregen, we weten ook niet hoe. We bedanken Bart voor al zijn inzet en wensen hem veel geluk"
quote:Op maandag 8 april 2013 16:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De MED: "Helaas heeft Bart een leven gekregen, we weten ook niet hoe. We bedanken Bart voor al zijn inzet en wensen hem veel geluk"
Prima instellingquote:Op maandag 8 april 2013 16:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
De leuke dingen zoals stappen e.d. helaas wel. Maar daar heb ik tegenwoordig betere oplossingen voor zoals dus die vriendin, oud collega's, neef, zus en zo. Zijn veel leuker.![]()
En als ik dan met hun ga, beland ik veelal bij andere mensen. De regel bro's before ho's pas ik niet bij hun toe. Daarvoor moeten het eerst bro's zijn.
Twee en een half keer voorgekomen. Nou ja, van een heb ik wel spijt. Daar heb ik een van die goede vrienden laten zitten maar dat heb ik naderhand goedgemaakt.quote:
Dankjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |