Ik hou van tractoren en kan bevestigen dat een echte vent een Fendt rijd.quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij mensen die vent zeggen moet ik altijd denken aan die inferieure boeren: Een vent op een Fendt.
Hou jij van tractoren, DD?
Rezquote:Op maandag 8 april 2013 14:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kies dan toch voor SwJ. Alhoewel Rezania ook aardig in de buurt komt.
Wie is dat?quote:Op maandag 8 april 2013 14:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kies dan toch voor SwJ. Alhoewel Rezania ook aardig in de buurt komt.
Ik kom niet verder dan dit...quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij mensen die vent zeggen moet ik altijd denken aan die inferieure boeren: Een vent op een Fendt.
Hou jij van tractoren, DD?
Ik zie hem anders toch regelmatig posten alsof 'ie zand in z'n bilnaat heeft. Buiten de SC om dan.quote:
Dat is geen zand.quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zie hem anders toch regelmatig posten alsof 'ie zand in z'n bilnaat heeft. Buiten de SC om dan.
Godverdomme. Zelfs hier lukt het Bart om elk topic te laten verzanden in een fucking slowchatquote:Op maandag 8 april 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
is dit een verkapte SC topic nu eigenlijk??
is ook de enige kwaliteit die hij heeftquote:Op maandag 8 april 2013 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme. Zelfs hier lukt het Bart om elk topic te laten verzanden in een fucking slowchat.
Ja, dat mag niet he... just sayingquote:Op maandag 8 april 2013 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme. Zelfs hier lukt het Bart om elk topic te laten verzanden in een fucking slowchat.
Wie?quote:Op maandag 8 april 2013 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohja. Fart. natuurlijk.quote:
Rez is een tijdje mod geweest van EXA. Vorig jaar dacht ik.quote:Op maandag 8 april 2013 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
SwJ is een koning. Rezania ken ik alleen als baggeruser.
quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |