Godverdomme. Zelfs hier lukt het Bart om elk topic te laten verzanden in een fucking slowchatquote:Op maandag 8 april 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
is dit een verkapte SC topic nu eigenlijk??
is ook de enige kwaliteit die hij heeftquote:Op maandag 8 april 2013 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme. Zelfs hier lukt het Bart om elk topic te laten verzanden in een fucking slowchat.
Ja, dat mag niet he... just sayingquote:Op maandag 8 april 2013 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme. Zelfs hier lukt het Bart om elk topic te laten verzanden in een fucking slowchat.
Wie?quote:Op maandag 8 april 2013 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohja. Fart. natuurlijk.quote:
Rez is een tijdje mod geweest van EXA. Vorig jaar dacht ik.quote:Op maandag 8 april 2013 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
SwJ is een koning. Rezania ken ik alleen als baggeruser.
quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit...
[ afbeelding ]
Het is mij nog niet duidelijk. Kan ik jou gewoon steeds quoten met duimpje omhoog dat ik het er ook mee eens ben?quote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee we letten gewoon even op de reacties van de mensen die schijnen te weten waar het over gaat en praten ze dan aarzelend na.
quote:Op maandag 8 april 2013 14:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Komt er nog meer informatie of blijft het bij vage toespelingen en dergelijke?
Is ook goed voor je postcount.quote:Op maandag 8 april 2013 14:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is mij nog niet duidelijk. Kan ik jou gewoon steeds quoten met duimpje omhoog dat ik het er ook mee eens ben?
Geen probleem, doe maar tot we meer weten.quote:Op maandag 8 april 2013 14:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is mij nog niet duidelijk. Kan ik jou gewoon steeds quoten met duimpje omhoog dat ik het er ook mee eens ben?
Takes one to know one.quote:Op maandag 8 april 2013 14:25 schreef Fart. het volgende:
[..]
Ja jij bent ook een van die klootzakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |