Af en toe praat je wel eens met elkaar he.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:36 schreef Peter het volgende:
Ook met welke FOK!kers ie het heeft aangelegd?
Zoet bloed.quote:
Vergeet neerslachtig en pessimistisch niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Nu nog lang haar, een weblog en slecht slapen?
Zet 'm buiten. Of spuit 'm met een plantenspuit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Pluk is baldadig. Hij zit alles op mijn buro om te duwen
Bril, lenzenvloeistof, nietmachine, iPhone, alles moet aan de kant
BENG. Dara ging d epennenbak......PLUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
's Nachts heb ik er geen last van, dankzij een enorme klamboe.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Mij ook, als het donker wordt gaan de ramen dan ook dicht.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zet 'm buiten. Of spuit 'm met een plantenspuit.
Neenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op poesjes?
Ziet er niet uit alsof ie heel snel gaat.quote:
Nja dat jij hem geloofd zegt meer over jou dan over wat hij gezegd heeftquote:
Dan moet je er eens inzitten. Heel mijn haren door de warquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ziet er niet uit alsof ie heel snel gaat.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat jij hem geloofd zegt meer over jou dan over wat hij gezegd heeft
No worries, ik ga al.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat jij hem geloofd zegt meer over jou dan over wat hij gezegd heeft
Klopt en dankzij een blokje van de Pegasus mochten we erin.quote:
Oh Ang3l krijgt de kusjes weerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
No worries, ik ga al.![]()
![]()
Oh, kusje voor Ang3l.
Oh ik ga er dan dus echt niet in hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef creno het volgende:
[..]
Dan moet je er eens inzitten. Heel mijn haren door de war
Hey!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Oh, kusje voor Ang3l.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Omdat ik net hoor van een vriend van mij dat 2 van zijn vrienden, een stel, na de antwerpen pride door 5 "Mrrkn" in elkaar zijn gemept tot bloedens en bewusteloos aan toe
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Omdat ik net hoor van een vriend van mij dat 2 van zijn vrienden, een stel, na de antwerpen pride door 5 "Mrrkn" in elkaar zijn gemept tot bloedens en bewusteloos aan toe
Ja, dankzij mij! Maar ik krijg er geen credits voor. In tegendeel, ik word van vanalles beticht wat niet waar isquote:
Hmm, het wordt dus eens tijd dat potenrammen stopt, en dat de homo's eens gaan mocrorammen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Maar dat is Myraela! Die van Snuitje! Die van Singles!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dankzij mij! Maar ik krijg er geen credits voor. In tegendeel, ik word van vanalles beticht wat niet waar is!
je snapt toch wel wat ik ermee bedoel of nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gatverdamme. Maar als het in Antwerpen is, dan zou Wilders er toch niks aan kunnen doen?
dan moet je op vlaams belang stemmenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Niemand zegt dat je moet gaan hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Oh, kusje voor Ang3l.
Ai, Snuitjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat is Myraela! Die van Snuitje! Die van Singles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |