twee ondertussenquote:Op maandag 8 april 2013 12:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik schijn er al 1 te kennen
Synchroon kriebelquote:
ik kom wel even grabbelen in je broek, tegen de kriebel.quote:
Wij doen het nog even rustig aan nu.quote:Op maandag 8 april 2013 14:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Synchroon kriebel![]()
Over anderhalf uur vertrek ik.
Volgens mij is vacature al ingevuld.quote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kom wel even grabbelen in je broek, tegen de kriebel.
Oehquote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kom wel even grabbelen in je broek, tegen de kriebel.
Dus als het goed is dubbel feest vanavond?quote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij doen het nog even rustig aan nu.
Half in bed, ik wacht al een uurtje of 2-3 op de uitslag van mijn examen, de telefoon wordt in de gaten gehouden.
Zo nog even soepje maken, supernice.
Oh en knuffelen natuurlijk
Ik hoop hetquote:Op maandag 8 april 2013 14:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus als het goed is dubbel feest vanavond?
we worden beroemdquote:Op maandag 8 april 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk krijgen we één van de volgende keren (zal op tijd gezegd worden) bezoek van FOK!tv tijdens de FOK!sjoelclub
Stefan ja?quote:Op maandag 8 april 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk krijgen we één van de volgende keren (zal op tijd gezegd worden) bezoek van FOK!tv tijdens de FOK!sjoelclub
OMG!quote:Op maandag 8 april 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
helemaal niet, kriebelen is voor mij. Wat mevrouw mono wil doen is haar zaak maar de ballers zijn voor fietschquote:
quote:
Stefan tegen de sjoeligans: hebben jullie wel eens een hamster in je kont gehad?quote:Op maandag 8 april 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
waarom zit jij op je werk op FOK!quote:
met Mir?quote:Op maandag 8 april 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]Heeeeeeeeeeel misschien komt ie vanavond vast even kijken.
Gewoon voor de leuk en ter 'research'
quote:Op maandag 8 april 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
Ja waarom! Heb je al pindakaas gekoopt?quote:Op maandag 8 april 2013 14:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom zit jij op je werk op FOK!
ze hadden alleen huismerk light. dus nee.quote:Op maandag 8 april 2013 14:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja waarom! Heb je al pindakaas gekoopt?
ik moest meteen aan die mevrouw met die grote bril denkenquote:Op maandag 8 april 2013 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stefan tegen de sjoeligans: hebben jullie wel eens een hamster in je kont gehad?
Hoeveel bakken heeft Henk?quote:Op maandag 8 april 2013 14:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
met Mir?
Wat leukiedereen aan het sjoelen
Bij de ah?quote:Op maandag 8 april 2013 14:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze hadden alleen huismerk light. dus nee.
Oh nee dat kan echt niet, hoewel....quote:Op maandag 8 april 2013 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stefan tegen de sjoeligans: hebben jullie wel eens een hamster in je kont gehad?
ben niet bij de ah geweest. kan morgen wel eem kijken voor je.quote:
dat kan je die vrouwen niet aandoen.... die bescheuren het van het lachen en breken hun heupquote:
je zou naar de AH gaan voor die wafelsquote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ben niet bij de ah geweest. kan morgen wel eem kijken voor je.
zit hier om de hoek.
in spijkenisse hebben ze geen wafelsquote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
je zou naar de AH gaan voor die wafelsyou pomiss'd
Bullquote:Op maandag 8 april 2013 14:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in spijkenisse hebben ze geen wafels
shiiiitquote:
is nu al wel geweest toch!quote:Op maandag 8 april 2013 14:36 schreef Toekito het volgende:
Houden we wel een minuut stilte voor de Iron Lady?
Je mag ze hebben, ze vindt de haren te langquote:Op maandag 8 april 2013 14:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
helemaal niet, kriebelen is voor mij. Wat mevrouw mono wil doen is haar zaak maar de ballers zijn voor fietsch
pfff, met zo'n instelling win je nooit de oorlog.quote:Op maandag 8 april 2013 15:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je mag ze hebben, ze vindt de haren te lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |