quote:
Als je je er voor schaamt dat je ze gekocht hebt, zal er een reden zijn dat je je ervoor schaamt. Dus verdient dat een pak rammelquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag wel voor een keertje !
Ik had wel verwacht dat er iemand foei zou zeggenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je je er voor schaamt dat je ze gekocht hebt, zal er een reden zijn dat je je ervoor schaamt. Dus verdient dat een pak rammel
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat er iemand foei zou zeggen
In prof restaurants heb je ook gewoon huiskamertemperatuur maar ik wil alleen ijsquote:
hier ook, paprikaribbelchipsquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ribbelchips![]()
En ik ga die vanavond helemaal opeten ook![]()
Waarschijnlijk met een dipsausje erbij
Lekkerquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:46 schreef krakkemieke het volgende:
Vijf kruiden poeder bij de toko. Er staan nu speklapjes te marineren voor een soort van babi pangang. Zoals ik het van mijn indische ex geleerd heb.
Idd wat een vreselijke combinatiequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Iiieeeehhh mint met chocola
Heerlijk juist !quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Iiieeeehhh mint met chocola
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Idd wat een vreselijke combinatie
Nein nein nein nein nein nein neinquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heerlijk juist !
[..]
[..]is heel lekker heur...
Nu met filmpjequote:
Chips net niet, Burbsquote:
Vreetzakquote:
Woon je ook in prov. Groningen?quote:Op zondag 28 april 2013 13:25 schreef Jellereppe het volgende:
Hmm, denk dat ik vandaag even een Ben & Jerry ga halen als de supers om 16.00 uur open gaan. Zit nu in de tuin achter mijn laptop.
Haha, in Gelderland.quote:Op zondag 28 april 2013 14:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Woon je ook in prov. Groningen?
ga straks ook naar de winkel om champignons, biefstuk en nog wat tauge in te slaan
Weer een doosje after eight.quote:
Die chips heb ik ook gehaald met die kruidenkaasquote:Op maandag 29 april 2013 20:08 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Weer een doosje after eight.![]()
En ook een zak bugles chips, met zo'n tube met smeerkaas alpenkruiden
Ik vergat 1 tablet BonBonBloc Praliné Melk ik heb nu een stukkie bij de koffiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Paprikachips, Witte wijn 2 piepkleine flesjesen cashewnoten.
Ik kreeg die krengen ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Fruitsalade en broccolisalade van de groenteboer, indomie mi goreng van de toko, chiazaad van de notenboer, tijgergarnalen van de visboer en tompoucen van de supermarkt (die kreeg ik gratis omdat ze jarig waren)
Yes Hoogvlietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik kreeg die krengen ook
Hoogvliet
Verder appelflappen en 2 koeken gekocht, en kaas en ham voor bij de witlof straks. En een bakje Waldorf rauwkost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een pondje scharrel Limousin rundergehakt.
Voor hamburgers te maken.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:28 schreef Chef_JanJapie het volgende:
De lekkerste nootjes die er zijn...Waar heb je die gekocht, waar ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-weg-
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:28 schreef Chef_JanJapie het volgende:
De lekkerste nootjes die er zijn...Dat zijn helemaal geen notenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Volgens mij zijn verreweg de meeste "noten" geen notenquote:
Ja echt heel lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Platte perziken![]()
Nog niet gezien maar die zijn zo heerlijk zoet
Ja, 5 euro valt best mee. De presentatie/uitstraling van dat zaakje en hun maaltijden zijn tig beter dan de mac.En er zit veel betere kwaliteit vlees in.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:38 schreef TN-FR het volgende:
Ik eet liever zo'n burger dan 5 euroknallers iig.
Gisteren heerlijke saotosoep gehaald en nog wat gegrilde kip en verschillende noten.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Spaanse fuetjes en Old Amsterdam met HONINGmosterd.
Passoa-jus en een film erbij. Heerlijk
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:04 schreef Sts het volgende:
Medjool dadels, blanke amandelen, walnoten, dadelpasta, granaatappelmelasse en een berg voor mij onbekende kruiden zoals sumak en piment. Kan ik eindelijk lekker aan de slag met mijn nieuwe kookboek van Ottolenghi.
Balen! Nog teruggegaan naar waar je ze gekocht hebt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
vandaag niet maar gisteren een pondje kersen en die zijn nu allemaal beschimmeld
kant en klaar dus niet ingevroren? Zie dat nooit meer en tis zooo jum!quote:
Rechtstreeks van de boer, ehm koe bedoel ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kant en klaar dus niet ingevroren? Zie dat nooit meer en tis zooo jum!![]()
En zo slecht
Vriendjes worden met een boer? Op mijn werk kregen we ook altijd biest van een familielid die een melkveehouderij hadquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja en t wordt tegenwoordig vaak gehouden voor t kalf om aan te sterken
En terecht ook hoor, mijn boer verkoopt ook maximaal een derde, de rest is voor het kalf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja en t wordt tegenwoordig vaak gehouden voor t kalf om aan te sterken
De eerste melk zelfs, boordevol dingen die goed zijn voor het immuunsysteem voor het kalf. Je kan er pap van koken, die is heel smaakvol.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De tweede melk die een koe geeft, soort van turbomelk.
Zo jammer dat je zo ver weg woont!quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Een kilo gezouten normandische boter
Da's griest toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De eerste melk zelfs, boordevol dingen die goed zijn voor het immuunsysteem voor het kalf. Je kan er pap van koken, die is heel smaakvol.
Eh, ik ken het alleen als biest.quote:
Gefeliciteerd ben je de wijn en het bier niet vergeten?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Slagroomgebak, leverworst, achterham, roomkaas, watermeloen, bifiworstjes, gerookte zalm, gerookte paling, toastjes, noten van de markt, borrelnoten, chipito's, wokkels en popcorn.
Hee, ik heb net mega-kruisbessen meegenomen bij de groentenboer vandaan! Zal het seizoen wel zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:21 schreef Curiosity het volgende:
Gisteren mega kruisbessen meegenomen uit Kleve, en ze zijn heerlijk.
Snap dat ook nooit waarom bakkers buiten Limburg geen vla kunnen bakken, is een relatief simpel product. Ze willen altijd een taart ervan maken heb ik het idee, en vla=/=taartquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:10 schreef emmyemmy het volgende:
Echte Limburgse vlaai dan wel, aangezien ik woon in Limburg.Ooit ''Limburgse'' vlaai gehad in Brabant, en dat was om te janken.
Ik zou niet tot morgen kunnen wachten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef kawotski het volgende:
Melting Pot honeycomb & chocolate fudge, ga ik morgen ff nuttigen bij de koffie
http://www.blackthornfoods.co.uk/?product_cat=melting-pot
wait, what?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekkere warme broodjes en carpacciotapenade van de Lidl.
Mandarijntjes en peren van de markt.
Jaloersquote:Op donderdag 14 november 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
en ze zijn lekker
Zelf maken is niet zo moeilijkquote:
Klopt. Maar glutenvrij is een ander verhaal als je zoals ik toch al weinig talent hebt voor bakkenquote:
Ja de winkel ligt al vol met allerlei luxe feestproducten. Van paté's tot ijs en verschillende boters tot vissalades. Leuk hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wait, what?
lidl heeft carpacciotapenade??
carpacciotapenade is zoooo lekker.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja de winkel ligt al vol met allerlei luxe feestproducten. Van paté's tot ijs en verschillende boters tot vissalades. Leuk hoor. Carpacciotapenade is een soort tartaar met de typische carpaccio toppings en ik ga het zo proeven
Ok mooi! Nu ga ik het gelijk pakkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
carpacciotapenade is zoooo lekker.
jammer dat ik dit niet eerder wist anders had ik het vandaag nog gehaald zomg
maandag meteen naar de lidl
Ik heb zo'n zakje hotpop kaaspopcorn voor in de maggi! Moet ze nog proberen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:14 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Groot stuk kaas, ananas, gedroogde worst, kipspiesjes, popcorn cheese/onion (smaakt toch niet zo lekker als de kaaspocorn van hotpop vroeger...) lekker flesje witte wijn
kijken of we nog trek hebben na het uiteten gaan straks..
gedroogde Drentse worstquote:Op woensdag 9 april 2014 01:46 schreef Tamabralski het volgende:
Starbucks zwarte koffie, en een puntje cheesecake (white choclate raspberry). Deze laatste in de koelkast gezet en vergeten op te eten bij thuiskomst. Ging ik rond 19:00 uur kijken. Weg.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
Peppadews met roomkaas
Heb jij een vriendin?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:27 schreef Iwanius het volgende:
Nou niet vandaag maar gisteren kwam mijn vriendin ermee aanzetten en ik had sowieso nog niet gehoord van die zaak maar het gebak was top.
Het zal best lekker smaken maar zo ziet het er niet uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:27 schreef Iwanius het volgende:
Nou niet vandaag maar gisteren kwam mijn vriendin ermee aanzetten en ik had sowieso nog niet gehoord van die zaak maar het gebak was top.
In Heeze natuurlijk.quote:
Ja meh, da's erg ver fietsen!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:21 schreef RobinOok het volgende:
[..]
In Heeze natuurlijk.
http://www.saanenhof.nl
(Heb wel een foto gemaakt, van die uberlekkere kaas, maar zit bij mijn ouders en da's gedoe om foto dan online te krijgen, dus je moet me maar even op mijn groeneogen vertrouwen.)
Die nog niet rijp isquote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef RobinOok het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar kijk, misschien kun je er zo ook een beetje van genieten.
De perfecte, zachte geitenkaas:
[ link | afbeelding ]Goat's Cheese
Yummie!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef RobinOok het volgende:
Ok. Op naar Heeze!quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef RobinOok het volgende:
He! ben dus niet de enige die het kent.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:21 schreef RobinOok het volgende:
In Heeze natuurlijk.
http://www.saanenhof.nl
(Heb wel een foto gemaakt, van die uberlekkere kaas, maar zit bij mijn ouders en da's gedoe om foto dan online te krijgen, dus je moet me maar even op mijn groeneogen vertrouwen.)
Oeh kersen morgen even op de markt kijken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Kersen en perziken, ze zijn er weer
Fijn of fijn? Ze smalen nog niet helemaal zoals het hoort, maar dat zie ik even door de vingersquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Kersen!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben met een banoffee pie van de Marks and spencer thuisgekomen....viel zomaar in mijn mandjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:58 schreef Curiosity het volgende:
Schepsnoep bij de Ikea met onder andere Bananofee toffees.
Hé bah............hahaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben met een banoffee pie van de Marks and spencer thuisgekomen....viel zomaar in mijn mandje
Jezus man, je hebt een vriendin. We get it already.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:13 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Iets dat ik vanaf afgelopen donderdag ook als toetje en ochtendhapje nuttigde.
Vrees dat dit voor maandag al op is met mijn vriendin in huis.![]()
Oeh, waar haal je die bovenste?quote:
Bij de Wereldwinkelquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:59 schreef Cici het volgende:
Oeh, waar haal je die bovenste?
AH heeft hier alleen puur, melk en caramel met zeezout, laatst in de aanbieding ook met nougat (?), die was lekker!
Oeh, binnenkort maar eens de stad in, dank je!!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:00 schreef Trusten het volgende:
[..]
Bij de Wereldwinkel, daar hebben ze hier stuk of 7 smaken. Ze hadden ook Melk Coffee Crunch, die klonk ook wel lekker
Dit verkopen ze alleen bij de Jan Linders hier. Erg jammer want ik vind het ook super lekker.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:13 schreef Pap89 het volgende:
[ afbeelding ]
Verkopen ze tegenwoordig blijkbaar bij de coop.
Vond het erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |