Ik zou niet tot morgen kunnen wachten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef kawotski het volgende:
Melting Pot honeycomb & chocolate fudge, ga ik morgen ff nuttigen bij de koffie
http://www.blackthornfoods.co.uk/?product_cat=melting-pot
wait, what?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekkere warme broodjes en carpacciotapenade van de Lidl.
Mandarijntjes en peren van de markt.
Jaloersquote:Op donderdag 14 november 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
en ze zijn lekker
Zelf maken is niet zo moeilijkquote:
Klopt. Maar glutenvrij is een ander verhaal als je zoals ik toch al weinig talent hebt voor bakkenquote:
Ja de winkel ligt al vol met allerlei luxe feestproducten. Van paté's tot ijs en verschillende boters tot vissalades. Leuk hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wait, what?
lidl heeft carpacciotapenade??
carpacciotapenade is zoooo lekker.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja de winkel ligt al vol met allerlei luxe feestproducten. Van paté's tot ijs en verschillende boters tot vissalades. Leuk hoor. Carpacciotapenade is een soort tartaar met de typische carpaccio toppings en ik ga het zo proeven
Ok mooi! Nu ga ik het gelijk pakkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
carpacciotapenade is zoooo lekker.
jammer dat ik dit niet eerder wist anders had ik het vandaag nog gehaald zomg
maandag meteen naar de lidl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |