quote:
Als je je er voor schaamt dat je ze gekocht hebt, zal er een reden zijn dat je je ervoor schaamt. Dus verdient dat een pak rammelquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag wel voor een keertje !
Ik had wel verwacht dat er iemand foei zou zeggenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je je er voor schaamt dat je ze gekocht hebt, zal er een reden zijn dat je je ervoor schaamt. Dus verdient dat een pak rammel
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat er iemand foei zou zeggen
In prof restaurants heb je ook gewoon huiskamertemperatuur maar ik wil alleen ijsquote:
hier ook, paprikaribbelchipsquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ribbelchips![]()
En ik ga die vanavond helemaal opeten ook![]()
Waarschijnlijk met een dipsausje erbij
Lekkerquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:46 schreef krakkemieke het volgende:
Vijf kruiden poeder bij de toko. Er staan nu speklapjes te marineren voor een soort van babi pangang. Zoals ik het van mijn indische ex geleerd heb.
Idd wat een vreselijke combinatiequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Iiieeeehhh mint met chocola
Heerlijk juist !quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Iiieeeehhh mint met chocola
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Idd wat een vreselijke combinatie
Nein nein nein nein nein nein neinquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heerlijk juist !
[..]
[..]is heel lekker heur...
Nu met filmpjequote:
Chips net niet, Burbsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |