quote:
Als je je er voor schaamt dat je ze gekocht hebt, zal er een reden zijn dat je je ervoor schaamt. Dus verdient dat een pak rammelquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag wel voor een keertje !
Ik had wel verwacht dat er iemand foei zou zeggenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je je er voor schaamt dat je ze gekocht hebt, zal er een reden zijn dat je je ervoor schaamt. Dus verdient dat een pak rammel
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat er iemand foei zou zeggen
In prof restaurants heb je ook gewoon huiskamertemperatuur maar ik wil alleen ijsquote:
hier ook, paprikaribbelchipsquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ribbelchips![]()
En ik ga die vanavond helemaal opeten ook![]()
Waarschijnlijk met een dipsausje erbij
Lekkerquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:46 schreef krakkemieke het volgende:
Vijf kruiden poeder bij de toko. Er staan nu speklapjes te marineren voor een soort van babi pangang. Zoals ik het van mijn indische ex geleerd heb.
Idd wat een vreselijke combinatiequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Iiieeeehhh mint met chocola
Heerlijk juist !quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Iiieeeehhh mint met chocola
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Idd wat een vreselijke combinatie
Nein nein nein nein nein nein neinquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heerlijk juist !
[..]
[..]is heel lekker heur...
Nu met filmpjequote:
Chips net niet, Burbsquote:
Vreetzakquote:
Woon je ook in prov. Groningen?quote:Op zondag 28 april 2013 13:25 schreef Jellereppe het volgende:
Hmm, denk dat ik vandaag even een Ben & Jerry ga halen als de supers om 16.00 uur open gaan. Zit nu in de tuin achter mijn laptop.
Haha, in Gelderland.quote:Op zondag 28 april 2013 14:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Woon je ook in prov. Groningen?
ga straks ook naar de winkel om champignons, biefstuk en nog wat tauge in te slaan
Weer een doosje after eight.quote:
Die chips heb ik ook gehaald met die kruidenkaasquote:Op maandag 29 april 2013 20:08 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Weer een doosje after eight.![]()
En ook een zak bugles chips, met zo'n tube met smeerkaas alpenkruiden
Ik vergat 1 tablet BonBonBloc Praliné Melk ik heb nu een stukkie bij de koffiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Paprikachips, Witte wijn 2 piepkleine flesjesen cashewnoten.
Ik kreeg die krengen ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Fruitsalade en broccolisalade van de groenteboer, indomie mi goreng van de toko, chiazaad van de notenboer, tijgergarnalen van de visboer en tompoucen van de supermarkt (die kreeg ik gratis omdat ze jarig waren)
Yes Hoogvlietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik kreeg die krengen ook
Hoogvliet
Verder appelflappen en 2 koeken gekocht, en kaas en ham voor bij de witlof straks. En een bakje Waldorf rauwkost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een pondje scharrel Limousin rundergehakt.
Voor hamburgers te maken.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:28 schreef Chef_JanJapie het volgende:
De lekkerste nootjes die er zijn...Waar heb je die gekocht, waar ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-weg-
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:28 schreef Chef_JanJapie het volgende:
De lekkerste nootjes die er zijn...Dat zijn helemaal geen notenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
Volgens mij zijn verreweg de meeste "noten" geen notenquote:
Ja echt heel lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Platte perziken![]()
Nog niet gezien maar die zijn zo heerlijk zoet
Ja, 5 euro valt best mee. De presentatie/uitstraling van dat zaakje en hun maaltijden zijn tig beter dan de mac.En er zit veel betere kwaliteit vlees in.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:38 schreef TN-FR het volgende:
Ik eet liever zo'n burger dan 5 euroknallers iig.
Gisteren heerlijke saotosoep gehaald en nog wat gegrilde kip en verschillende noten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |