Ik heb zo'n zakje hotpop kaaspopcorn voor in de maggi! Moet ze nog proberen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:14 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Groot stuk kaas, ananas, gedroogde worst, kipspiesjes, popcorn cheese/onion (smaakt toch niet zo lekker als de kaaspocorn van hotpop vroeger...) lekker flesje witte wijn
kijken of we nog trek hebben na het uiteten gaan straks..
gedroogde Drentse worstquote:Op woensdag 9 april 2014 01:46 schreef Tamabralski het volgende:
Starbucks zwarte koffie, en een puntje cheesecake (white choclate raspberry). Deze laatste in de koelkast gezet en vergeten op te eten bij thuiskomst. Ging ik rond 19:00 uur kijken. Weg.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
Peppadews met roomkaas
Heb jij een vriendin?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:27 schreef Iwanius het volgende:
Nou niet vandaag maar gisteren kwam mijn vriendin ermee aanzetten en ik had sowieso nog niet gehoord van die zaak maar het gebak was top.
Het zal best lekker smaken maar zo ziet het er niet uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:27 schreef Iwanius het volgende:
Nou niet vandaag maar gisteren kwam mijn vriendin ermee aanzetten en ik had sowieso nog niet gehoord van die zaak maar het gebak was top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |