quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Spaanse fuetjes en Old Amsterdam met HONINGmosterd.
Passoa-jus en een film erbij. Heerlijk
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:04 schreef Sts het volgende:
Medjool dadels, blanke amandelen, walnoten, dadelpasta, granaatappelmelasse en een berg voor mij onbekende kruiden zoals sumak en piment. Kan ik eindelijk lekker aan de slag met mijn nieuwe kookboek van Ottolenghi.
Balen! Nog teruggegaan naar waar je ze gekocht hebt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
vandaag niet maar gisteren een pondje kersen en die zijn nu allemaal beschimmeld
kant en klaar dus niet ingevroren? Zie dat nooit meer en tis zooo jum!quote:
Rechtstreeks van de boer, ehm koe bedoel ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kant en klaar dus niet ingevroren? Zie dat nooit meer en tis zooo jum!![]()
En zo slecht
Vriendjes worden met een boer? Op mijn werk kregen we ook altijd biest van een familielid die een melkveehouderij hadquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja en t wordt tegenwoordig vaak gehouden voor t kalf om aan te sterken
En terecht ook hoor, mijn boer verkoopt ook maximaal een derde, de rest is voor het kalf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja en t wordt tegenwoordig vaak gehouden voor t kalf om aan te sterken
De eerste melk zelfs, boordevol dingen die goed zijn voor het immuunsysteem voor het kalf. Je kan er pap van koken, die is heel smaakvol.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De tweede melk die een koe geeft, soort van turbomelk.
Zo jammer dat je zo ver weg woont!quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Een kilo gezouten normandische boter
Da's griest toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De eerste melk zelfs, boordevol dingen die goed zijn voor het immuunsysteem voor het kalf. Je kan er pap van koken, die is heel smaakvol.
Eh, ik ken het alleen als biest.quote:
Gefeliciteerd ben je de wijn en het bier niet vergeten?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Slagroomgebak, leverworst, achterham, roomkaas, watermeloen, bifiworstjes, gerookte zalm, gerookte paling, toastjes, noten van de markt, borrelnoten, chipito's, wokkels en popcorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |