Klinkt nogal verongelijkt jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef Capstan het volgende:
Meer on topic: ik heb een van mijn Paiq-contacten maar even uitdrukkelijk de vraag voorgelegd of ze nooit tijd heeft of gewoon nooit tijd maakt.
Ja, ik weet het antwoord natuurlijk al, dus ik verwacht dat ik binnenkort weer één Paiq-contact armer ben
Google is mijn grootste vriendquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:16 schreef Sannne het volgende:
Ohoo SC ik ben niet de enige die stalkt dus
Ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
Was dat nou serieus 5 pagina's vol over Twingo's, treinen, baantjes, bedden en andere ongein?
Nee ook nog Paiq en blue_note is heeft 9 uit 9quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
Was dat nou serieus 5 pagina's vol over Twingo's, treinen, baantjes, bedden en andere ongein?
Wel allemaal icm daten, hoor!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
joh had je serieus iemand die reageerde op n oneliner?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Google is mijn grootste vriend
Had op Paiq laatst beetje foto's zitten kijken, kom ik een meisje tegen wat bij mij op de sportschool sport... Leuke meid om te zien, dus ff een oneliner gestuurd en de avond een beetje zitten chatten...
Uiteraard meteen via de facebook van m'n sportschool haar opgezocht, we hebben 1 gemeenschappelijke vriend (voor mij zeer goede kennis) etc etc
ik ben heel erg
Ik doe dus precies hetzelfdequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Google is mijn grootste vriend
Had op Paiq laatst beetje foto's zitten kijken, kom ik een meisje tegen wat bij mij op de sportschool sport... Leuke meid om te zien, dus ff een oneliner gestuurd en de avond een beetje zitten chatten...
Uiteraard meteen via de facebook van m'n sportschool haar opgezocht, we hebben 1 gemeenschappelijke vriend (voor mij zeer goede kennis) etc etc
ik ben heel erg
Problemen mee?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
Ik wil best reageren op de oneliners, maar ik snap die stomme site niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:18 schreef marcel-o het volgende:
[..]
joh had je serieus iemand die reageerde op n oneliner?
of doe ik wat verkkeerd steeds?
Daarom gooide ik er af en toe wat date gerelateerde antwoorden inquote:
Ja wat the fuck doe ik hier?quote:
Mijn oneliner was letterijk: jij sport toch **censuur** ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:18 schreef marcel-o het volgende:
[..]
joh had je serieus iemand die reageerde op n oneliner?
of doe ik wat verkkeerd steeds?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
We gaan alweer ontopic, lost zich vaak wel op
Jullie gaan allebei niet door voor de koelkast.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom gooide ik er af en toe wat date gerelateerde antwoorden in
Jij wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja wat the fuck doe ik hier?
[..]
Meh, als het niet iemand was met wie de gesprekken op zich nog best goed liepen, zou ik het ook niet vragen, hoorquote:
Je doet hetzelfde als wat ik (en een vriend van me) altijd doet, mensen namen geven zoals:quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik doe dus precies hetzelfdeSchroevendraaiermeneer had ook 1 gemeenschappelijke vriend. Haar ken ik amper maar vandaag zag ik haar rijden. Must be faith.
heb zelf nooit n oneliner gehadquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik wil best reageren op de oneliners, maar ik snap die stomme site niet.
Kunnen jullie geen Paiq gebruiksaanwijzing maken voor me?
Heel veel zorgenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
Als iemand van 28 telkens hihihi achter d'r zin zet, moet ik me dan zorgen gaan maken om haar intelligentieniveau?
heb liever iemand van 28 die hihi zegt dan iemand van 24 die compleet geen smileys gebruiktquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
Als iemand van 28 telkens hihihi achter d'r zin zet, moet ik me dan zorgen gaan maken om haar intelligentieniveau?
Ben bang van wel, hihihihihihihiquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
True.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:23 schreef marcel-o het volgende:
[..]
heb liever iemand van 28 die hihi zegt dan iemand van 24 die compleet geen smileys gebruikt
Ik ontving laatst een Oneliner, maar de dame in kwestie heeft kennelijk niet zo goed door wat het locatiebalkje betekentquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik wil best reageren op de oneliners, maar ik snap die stomme site niet.
Kunnen jullie geen Paiq gebruiksaanwijzing maken voor me?
Yep, last saturday.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:23 schreef BeamofLight het volgende:
Oh en nu ik Spezza hier zie. Was daar ergens een opmerking van Sannne dat ze met de Spetzmeister heeft gedate??
Maar jij bent heul geen 28!quote:
Nee, ik zal niet eens weten hoe ik die dingen moet versturenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ontving laatst een Oneliner, maar de dame in kwestie heeft kennelijk niet zo goed door wat het locatiebalkje betekent
Jij was het toch niet, hè?
Nee, 25quote:
Misschien heeft ze een auto?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ontving laatst een Oneliner, maar de dame in kwestie heeft kennelijk niet zo goed door wat het locatiebalkje betekent
Jij was het toch niet, hè?
Dan mag het. Denk ik.quote:
Kijk maar uit, straks laat ze je alles 5x over doen!quote:
Ook zonder is overal te komen, ik kan het wetenquote:
Of het kan haar niet schelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ook zonder is overal te komen, ik kan het weten
Maar ergens heb ik toch het vermoeden dat ze vreemd op zal kijken als onze woonplaatsen onderwerp van gesprek worden
quote:
We hebben wat gedronken aan de overkant van waar dat lijk werd gevonden. Of eigenlijk, we dronken wat in Londen want Spezza vindt Nijmegen net Londenquote:
Maar van aannemen had je ook al geen kaas gegeten, toch? Dan zal jij zo'n dame zijn die je geen Oneliner kunt sturen omdat ze al te veel ongelezen exemplaren heeftquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:25 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nee, ik zal niet eens weten hoe ik die dingen moet versturen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:28 schreef Sannne het volgende:
[..]
We hebben wat gedronken aan de overkant van waar dat lijk werd gevonden. Of eigenlijk, we dronken wat in Londen want Spezza vindt Nijmegen net Londen
Het was heel gezellig!
Slechtste verslag ooitquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:28 schreef Sannne het volgende:
[..]
We hebben wat gedronken aan de overkant van waar dat lijk werd gevonden. Of eigenlijk, we dronken wat in Londen want Spezza vindt Nijmegen net Londen
Het was heel gezellig!
Mogelijk. Maar ik vrees dat het met haar reageertempo nog wel even zal duren voor ik dat kan vaststellenquote:
En Spezza maar meelezen en mij ondertussen appen.. Pff. Laat het mij maar alleen oplossen hoor!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slechtste verslag ooit
Hoe kwam dat lijk daar, hoezo vindt spezza nijmegen op londen lijken?
DETAILS
Gezoend?
Gereden? (schijnbaar wel in een auto)
etc etc![]()
En dit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slechtste verslag ooit
Hoe kwam dat lijk daar, hoezo vindt spezza nijmegen op londen lijken?
DETAILS
Gezoend?
Gereden? (schijnbaar wel in een auto)
etc etc![]()
Haha... Ik wil wel vertellen dat ik je naar huis gebracht heb hoor. En dat we toen nog een drankje hebben gedaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:30 schreef Sannne het volgende:
[..]
En Spezza maar meelezen en mij ondertussen appen.. Pff. Laat het mij maar alleen oplossen hoor!
En rijden en drinken mag niet...quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha... Ik wil wel vertellen dat ik je naar huis gebracht heb hoor. En dat we toen nog een drankje gedaan hebben.
Ja, ik nodigde je uit voor thee maar jij lustte geen enkele theesmaak van de 2000 thee-smaken die ik in huis heb.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha... Ik wil wel vertellen dat ik je naar huis gebracht heb hoor. En dat we toen nog een drankje hebben gedaan.
Zonder alcohol mag je rijden hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En rijden en drinken mag niet...
Dus duidelijk
Een totaal onrealistische afspiegeling van de werkelijkheidquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:32 schreef BeamofLight het volgende:
HAHA, moet gewoon lachen hier. GVD wat is Fok toch mooi eigenlijk hè.
Want?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:32 schreef BeamofLight het volgende:
Wat is er?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:32 schreef BeamofLight het volgende:
ghehe, hij hoopte op liqor 43 slimmequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:33 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ja, ik nodigde je uit voor thee maar jij lustte geen enkele theesmaak van de 2000 thee-smaken die ik in huis heb.
Ja dan weet ik dat ie stuck zit op mijn bank. Deden we dus maar effe niet he, haha.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:33 schreef BeamofLight het volgende:
ghwh
[..]
ghehe, hij hoopte op liqor 43 slimme
Daten zonder alcoholquote:
Ja hey, op een eerste date moet ik wel helder blijven he? Hahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daten zonder alcohol
Maar goed, dat is mijn probleem![]()
Klopt, maar niet voor 100%quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja hey, op een eerste date moet ik wel helder blijven he? Haha
Ik heb ook gedate zonder alcohol hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daten zonder alcohol
Al mijn dates verliepen zonder alcohol, zo moeilijk kan het dus niet zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daten zonder alcohol
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ja dan weet ik dat ie stuck zit op mijn bank. Deden we dus maar effe niet he, haha.
Ik doe bijna niet anders, gaat primaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daten zonder alcohol
Precies, niks mis met geen alcohol.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb ook gedate zonder alcohol hoor.
Geen herexamen dus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:37 schreef fokker2.0 het volgende:
[..]
eeeeennn geblockt
volgens mij![]()
ik geloof " 23:30 slapen" niet zo op zaterdag
probeer nou niet op de man te spelen. Je deed het best goed de laatste week (hier dan).quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is beamoflight... Die is niet 100%
Vooruit, ik neem het terug.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
probeer nou niet op de man te spelen. Je deed het best goed de laatste week (hier dan).
Omdat ie niet meeschreef?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
probeer nou niet op de man te spelen. Je deed het best goed de laatste week (hier dan).
Dat snap ik, maar BoL zegt dat ie het de laatste week zo goed deed hier. Maar hij schreef niet mee.quote:
ze bedoelt dat hij de laatste week niet meegeschreven heeftquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:39 schreef SilentChaos het volgende:
Gister was ik uit eten met m'n werk, had een stelletje ook een eerste date achter ons, wel leuk om te zien van een afstand...
lekker ongemakkelijk, vreemde vragen enzo
Denk dat zij net als BoL refereerde aan het feit dat ik hier een week niet gepost hadquote:
Thuis datenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zulke dates heb ik nooit gehad.
Gewoon bij me thuis.
Thuisdates, ook mijn favoriet. Lekker relaxtquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zulke dates heb ik nooit gehad.
Gewoon bij me thuis.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ze bedoelt dat hij de laatste week niet meegeschreven heeften daarom dus niet op de man kon spelen
En je kan hem eruit schoppen als het niks wordt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Thuisdates, ook mijn favoriet. Lekker relaxt
Ik kan niet kokenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thuis datenWordt hier heel veel gedaan, mensen die gaan koken enzo...
Sorry ik ga gewoon de stad in voor een drankje ofzoiig op de eerste date
Maar ik wou ze irriteren, had de dochter van m'n baas al gevraagd naar die jongen toe te gaan met de melding: "Ik ben wat vroeger"
En dan kijken hoe dat meisje reageerde
Maar ze wou niet
Heb dat ook eens gedaan. Bleek toen heel leuk uit te pakken!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thuis datenWordt hier heel veel gedaan, mensen die gaan koken enzo...
Dat, maar tot nu toe is dat nog nooit gebeurd. En ik ben zelf ook nergens uitgeschoptquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En je kan hem eruit schoppen als het niks wordt.
Dat vind ik toch moeilijk dan opstappen in de kroeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En je kan hem eruit schoppen als het niks wordt.
Da's waar, je bed is om de hoekquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef Sannne het volgende:
Volgende keer doe ik ook weer thuisdates. Scheelt toch een hoop tijd
Dat is een meevaller!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat, maar tot nu toe is dat nog nooit gebeurd. En ik ben zelf ook nergens uitgeschopt
Ik geef wel toe dat een neutrale plaats het beste kan werken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik toch moeilijk dan opstappen in de kroeg.
Eerste date lekker weg van huis. Hooguit thuisgebracht worden
Maar jij bent ook heel leukquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat, maar tot nu toe is dat nog nooit gebeurd. En ik ben zelf ook nergens uitgeschopt
Nee man, helemaal niet.quote:
Heul niet lieverd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee man, helemaal niet.
Ik doe gewoon net alsof
hard-to-getquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef Capstan het volgende:
De Paiq-dame waar ik het eerder over had kiest er nu dus maar voor om niet op mijn vraag te antwoorden; da's dus ook wel duidelijk
Genoeg vissen in de zee!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef Capstan het volgende:
De Paiq-dame waar ik het eerder over had kiest er nu dus maar voor om niet op mijn vraag te antwoorden; da's dus ook wel duidelijk
Lief, maar je drijft over... Je moet niet alle geruchten gelovenquote:
Mooi wit plaatje wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De keiharde waarheid
Moppie, ik ken je. Komt goed, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Meer dan die thuisdates heb ik nog niet gedaan.
#newbie
Ik drijf nooit over. Dat zou je nu toch moeten weten!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Lief, maar je drijft over... Je moet niet alle geruchten geloven
Mjah, maar zelfs hierover praten vind ik nog kut.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Moppie, ik ken je. Komt goed, maak je geen zorgen
So truequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Oh die wonderschone onderzee-wereld..quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Yup. En zo is het helaas wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Ja die welquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Owkeej...quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik drijf nooit over. Dat zou je nu toch moeten weten!
Ik weet het!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, maar zelfs hierover praten vind ik nog kut.
Hoewel dat in een ander topic hoort volgens mij.
Ik mag er eigenlijk niks van zeggen, maar er zit een zekere waarheid in.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Innerlijk kan je ook zo'n vis zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik mag er eigenlijk niks van zeggen, maar er zit een zekere waarheid in.
Al zijn vervelende persoonlijkheden een nog veel groter probleem
Dit is eigenlijk een nog groter probleem:quote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ikquote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het!
Misschien heb je iets aan dit topic? R&P / De kunst van het loslaten van je ex #224 - Detachment in progressss
Ik voel me de middelste, heerlijk grumpyquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Word.quote:Op zondag 7 april 2013 00:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een nog groter probleem:
[ afbeelding ]
Plaatjes zeggen echt meer dan 1000 woorden
Oh, die heb je ook genoeg. Wel eens iemand gedate die zichzelf echt de beste vond. Keek ook heel minderwaardig naar mensen met een lagere opleiding.quote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Had ik zaterdag blijkbaar toch een slok op.....quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef Sannne het volgende:
[..]
Oh die wonderschone onderzee-wereld..
Ik lijk het meest op die linkse.
Zat er toch iets in die colaquote:Op zondag 7 april 2013 00:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had ik zaterdag blijkbaar toch een slok op.....
Van drinken worden vrouwen niet mooier hoorquote:Op zondag 7 april 2013 00:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had ik zaterdag blijkbaar toch een slok op.....
de obese laten je gelukkig ook met rust zie ik...quote:Op zondag 7 april 2013 00:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een nog groter probleem:
[ afbeelding ]
Plaatjes zeggen echt meer dan 1000 woorden
Dat vind ik echt het meest walgelijke dat je kan doen, neerkijken op anderen en opleidingsniveau. Een beetje het "welke auto heb je?"-verhaal. Dat type ben ik ontzettend snel mee uitgekletstquote:Op zondag 7 april 2013 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, die heb je ook genoeg. Wel eens iemand gedate die zichzelf echt de beste vond. Keek ook heel minderwaardig naar mensen met een lagere opleiding.
Kortste date ooit.
quote:Op zondag 7 april 2013 00:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]
de obese laten je gelukkig ook met rust zie ik...
Gelukkig kan ik dat op Paiq vaak al wel vaststellen voordat blijkt dat zo iemand qua uiterlijk nog best een verleidelijke zee-anemoon is, of iets dergelijks.quote:Op zondag 7 april 2013 00:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Innerlijk kan je ook zo'n vis zijn.
/zweef
Mij maakt het niks uit waar het gesprek over gaat, maar ga alsjeblieft niet arrogant lopen doen of wat dan ook. Dan is het snel voorbij.quote:Op zondag 7 april 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het meest walgelijke dat je kan doen, neerkijken op anderen en opleidingsniveau. Een beetje het "welke auto heb je?"-verhaal. Dat type ben ik ontzettend snel mee uitgekletst
Precies. En dan is het toch verdomd handig dat ik een lange aanloop neem naar een date (qua tijd), die types filter je er zo uitquote:Op zondag 7 april 2013 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mij maakt het niks uit waar het gesprek over gaat, maar ga alsjeblieft niet arrogant lopen doen of wat dan ook. Dan is het snel voorbij.
Peugeot toch?quote:Op zondag 7 april 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het meest walgelijke dat je kan doen, neerkijken op anderen en opleidingsniveau. Een beetje het "welke auto heb je?"-verhaal. Dat type ben ik ontzettend snel mee uitgekletst
Al kan je dat vaak na een paar dagen ook al wel door hebben, of ligt dat aan mij?quote:Op zondag 7 april 2013 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. En dan is het toch verdomd handig dat ik een lange aanloop neem naar een date (qua tijd), die types filter je er zo uit
dit dus..quote:Op zondag 7 april 2013 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. En dan is het toch verdomd handig dat ik een lange aanloop neem naar een date (qua tijd), die types filter je er zo uit
Daarom wordt het tussen ons ook niks. Bovendien kijk jij letterlijk op mij neer, met je +2 meter. En ik had je ma kunnen zijn.quote:
Jonge moeder dan wel..quote:Op zondag 7 april 2013 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom wordt het tussen ons ook niks. Bovendien kijk jij letterlijk op mij neer, met je +2 meter. En ik had je ma kunnen zijn.
Ik niet, dat duurt bij mij vaak wel even... Te positief iemand inschatten, niet direct de juiste vragen stellen, geen idee waaraan dat ligtquote:Op zondag 7 april 2013 00:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al kan je dat vaak na een paar dagen ook al wel door hebben, of ligt dat aan mij?
Over katten gesproken...quote:Op zondag 7 april 2013 00:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dit dus..
pas als de kat uit de boom is en knorrend achtjes om je benen draait..
Poesjesquote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
wtf is dat met sommige vrouwen, die vinden het niks als een man een kat heeft als huisdier
beste huisdier dat je kan hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
wtf is dat met sommige vrouwen, die vinden het niks als een man een kat heeft als huisdier
Prachtig verwoordquote:Op zondag 7 april 2013 00:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dit dus..
pas als de kat uit de boom is en knorrend achtjes om je benen draait..
Wat maakt dat uit inderdaad. Ik neem straks een paar konijnen. Moet toch niks boeien?quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
Andersom word je ook al snel als "kattenvrouwtje" gedoopt hoorquote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
Dat soort dingen maakt mij dus ook geen flikker uit. Waar knapt men tegenwoordig allemaal wel niet op af, zeg?!quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
Mijn zus en d'r vriend hebben een hele lieve kat. Ik ben stiekem dol op dat beest.quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Andersom word je ook al snel als "kattenvrouwtje" gedoopt hoorNiks van aantrekken, katten zijn tof
Katten!quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
Blijkbaar op te lange mensen ook al..quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat soort dingen maakt mij dus ook geen flikker uit. Waar knapt men tegenwoordig allemaal wel niet op af, zeg?!
Op alles. Tenzij de man in kwestie een enorm salaris heeftquote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat soort dingen maakt mij dus ook geen flikker uit. Waar knapt men tegenwoordig allemaal wel niet op af, zeg?!
Ach, ik heb een aantal dingen die uiteindelijk wel ter sprake komen en aan de hand van de reacties die daarop komen ik wel kan afleiden wat voor type iemand is, en dat zegt vaak wel genoeg.quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, dat duurt bij mij vaak wel even... Te positief iemand inschatten, niet direct de juiste vragen stellen, geen idee waaraan dat ligt
Stomme vrouwen zijn datquote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
En terecht. Zou voor mij ook een afknapper zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
Gelukkig heb ik zelf een meer dan riant inkomen. Of schep ik nu weer teveel op?quote:Op zondag 7 april 2013 00:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op alles. Tenzij de man in kwestie een enorm salaris heeft
1.75 is niet zo heel erg lang hoorquote:Op zondag 7 april 2013 00:15 schreef Sannne het volgende:
Ik knap ook wel af op lengte hoor. Te kort dan he. Lichaamslengte.
Ik ben zelf vrij lang (1m75) en kortere mannen vind ik echt afschuwelijk. Vraag me niet waarom..
Helaas moet ik in mijn Paiq gesprekken vaak al vrij vlug vragen hoe lang de dame in kwestie is, anders kan het later nog eens ontzettend tegen gaan vallenquote:Op zondag 7 april 2013 00:15 schreef Sannne het volgende:
Ik ben zelf vrij lang (1m75) en kortere mannen vind ik echt afschuwelijk. Vraag me niet waarom..
Ik val juist op lange mannen (1.85+)!quote:
Ik ook!quote:Op zondag 7 april 2013 00:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Helaas moet in mijn Paiq gesprekken vaak al vrij vlug vragen hoe lang de dame in kwestie is, anders kan het later nog eens ontzettend tegen gaan vallen
Nee, dat je op mij neerkijkt. Letterlijkquote:
1.75m vrij lang?quote:Op zondag 7 april 2013 00:15 schreef Sannne het volgende:
nope..quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Prachtig verwoord![]()
Heb jij al iemand te pakken?
Tja, het lijkt me nooit zo prettig als je al heel wat goede gesprekken hebt gehad en een date bij wijze van spreke nog maar een paar woorden weg is, om er dan achter te komen dat zij 1.79 of zoiets is. Daar sta ik dan weer met mijn 1.73quote:Op zondag 7 april 2013 00:17 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik ook!
En veel mannen zijn kleiner hoor.. Zeker de knappe indo's
Joh als mensen je daar raar vinden is het gewoonweg niet jouw publiek... Andere plek opzoekenquote:Op zondag 7 april 2013 00:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
nope..
op paiq mislukt t steeds, men vindt mij raar geloof ik![]()
dus ik zoek 'n raar iemand.. hoe geef ik dat aan?
hoop dat treinmeisje ooit nog eens tegen te komen.. maar vraag me af of dat niet direct verpest was
Daten?quote:Op zondag 7 april 2013 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zelf een meer dan riant inkomen. Of schep ik nu weer teveel op?
En toch heeft Sekhmet hier een succesverhaal met haar "kleine" man. Die vond dat ook niksquote:Op zondag 7 april 2013 00:15 schreef Sannne het volgende:
De Megane is een luxebeest. Het staat je vrij om hem te proberen als je tussen Hoofddorp en Apeldoorn reist.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerst die Megane eens moeten uitproberenVoordeel van mijn Twingo is dat het een cabrio is! Voor als je tijdelijk wat meer ruimte nodig hebt..
Nee volgende weekquote:Op zondag 7 april 2013 00:18 schreef marcel-o het volgende:
damn, wat gaat dit topic hard,.,![]()
heeft er niemand n date vandaag ofzo?
De dag is nog lang.quote:Op zondag 7 april 2013 00:18 schreef marcel-o het volgende:
damn, wat gaat dit topic hard,.,![]()
heeft er niemand n date vandaag ofzo?
Mijn eerste vriendje ooit was kleiner dan ik. Ik was een vroege puber, snel aan het groeien, en hij een kop kleiner. Was geen gezicht. Liepen hand in hand, voelde me of ik mn broertje in de hand had. Zal nog wel overblijfsel daaraan zijn..quote:Op zondag 7 april 2013 00:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En toch heeft Sekhmet hier een succesverhaal met haar "kleine" man. Die vond dat ook niks
Alsof je met je broertje op pad bent?quote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef Yuki het volgende:
1.78 hier en ik tref vooral leuke mannen die exact even lang zijn (dus kleiner als ik hakken draag) of ietsjes langer.
Kleinere man ook wel eens gedate, maar dat voelde heel vreemd![]()
Voor een NL'se vrouw niet nee.... veels te veel reuzinnen hier...quote:Op zondag 7 april 2013 00:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
1.75 is niet zo heel erg lang hoor
1m93 hier en dat wordt vaak erg gewaardeerd. Al zou ik liever 1m87 zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef Yuki het volgende:
1.78 hier en ik tref vooral leuke mannen die exact even lang zijn (dus kleiner als ik hakken draag) of ietsjes langer.
Idem hier. En kleiner geeft inderdaad een heel raar gevoel, kan er niks aan doenquote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef Yuki het volgende:
Ik ben 1.68, dus dan moet ik wel hele hoge hakken dragen, hahaquote:Op zondag 7 april 2013 00:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
1m93 hier en dat wordt vaak erg gewaardeerd. Al zou ik liever 1m87 zijn.Ik heb ermee leren leven.
Dus draag vooral je hakken.
2-kapper. Riant genoeg.quote:
Jepquote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof je met je broertje op pad bent?
Ik zie zelfs in dit topic alleen maar dames voorbij komen die langer zijn dan ikquote:Op zondag 7 april 2013 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor een NL'se vrouw niet nee.... veels te veel reuzinnen hier...
Ik ben ongeveer even lang. Vind het ook niet erg als ze wat korter zijn. Al moet ik de eerste nog tegenkomen die net zo lang isquote:Op zondag 7 april 2013 00:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
1m93 hier en dat wordt vaak erg gewaardeerd. Al zou ik liever 1m87 zijn.Ik heb ermee leren leven.
Ik ben zelf maar 176... je ziet zoveel vrouwen hier van 180+ en ook gelijk 80+ kilo... nu zal ik wel oppervlakkig zijn, maar ik hoef niks met een vrouw die zwaarder is dan ik. Iets langer mag dan nog wel.quote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zie zelfs in dit topic alleen maar dames voorbij komen die langer zijn dan ik
Dat is volgens mij niet in te vullen daarquote:Op zondag 7 april 2013 00:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
nope..
op paiq mislukt t steeds, men vindt mij raar geloof ik![]()
dus ik zoek 'n raar iemand.. hoe geef ik dat aan?
hoop dat treinmeisje ooit nog eens tegen te komen.. maar vraag me af of dat niet direct verpest was
Will doquote:Op zondag 7 april 2013 00:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd dezelfde reactie voor. De meeste dames lezen er overigens gewoon overheen, maar dat terzijdequote:Op zondag 7 april 2013 00:22 schreef eefje801 het volgende:
Even lang heeft ook zijn voordelen natuurlijk
quote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef Sannne het volgende:
Mannen die 1.90+ zijn hebben 10 pluspunten van mij, meteen, gratish.
dankuquote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef Sannne het volgende:
Dat wordt niks, jong! Ik heb slechts een tussenwoning...quote:
Allicht, maar ik vind het ook niet erg om door de knieën te moetenquote:Op zondag 7 april 2013 00:22 schreef eefje801 het volgende:
Even lang heeft ook zijn voordelen natuurlijk
Oh vandaar.... Ik ben 1.87mquote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef Sannne het volgende:
Zal het onthouden.quote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef Sannne het volgende:
Lang zat, toch?quote:Op zondag 7 april 2013 00:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben 1,86...
Ik heb wel laarzen om de boel een beetje te compenseren
Oh, wacht, er zit dus nog wel een vrouw in dit topic die kleiner is...maar ja, als zelfs jij liever mannen van rond de 1.90 hebt...quote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik ben 1.68, dus dan moet ik wel hele hoge hakken dragen, haha![]()
Je bent net zo lang als mijn ex; heerlijke lengte
Nou moet ik zeker m'n cowboylaarzen aan doen volgende weekquote:
Pics.quote:Op zondag 7 april 2013 00:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ik voel me klein in dit topicwat betreft lichaamslengte
Sowiesoquote:Op zondag 7 april 2013 00:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou moet ik zeker m'n cowboylaarzen aan doen volgende week?
Fixedquote:
Haha, maar ik knap niet af op minder lange mannen, hoorquote:Op zondag 7 april 2013 00:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, wacht, er zit dus nog wel een vrouw in dit topic die kleiner is...maar ja, als zelfs jij liever mannen van rond de 1.90 hebt...
Dat zegt niks. Ik had laatst een dame op Paiq die op basis van mijn foto's vermoedde dat ik best lang zou zijn. Jammer voor haarquote:
Andere ex?quote:Op zondag 7 april 2013 00:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, maar ik knap niet af op minder lange mannen, hoor
Mijn andere ex is 1.75m. Dus het is geen voorwaarde oid.
Nu nog uitvogelen hoe Paiq werkt, dan komen we elkaar misschien nog eens tegenquote:Op zondag 7 april 2013 00:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, maar ik knap niet af op minder lange mannen, hoor
Mijn andere ex is 1.75m. Dus het is geen voorwaarde oid.
Nou ja!quote:
Oke, sletJE danquote:Op zondag 7 april 2013 00:27 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nou ja!Ene relatie duurder 2 jaar, de andere 6 jaar.
Dus volgens mij valt dat best mee!
mja, had laatst n match met een spiritueel genezer,"it's something"..quote:Op zondag 7 april 2013 00:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Joh als mensen je daar raar vinden is het gewoonweg niet jouw publiek... Andere plek opzoeken
Is net als met kroegen enzo. Je kan naar de hipste tent gaan, maar als je niet tussen die mensen past vind je daar ook niemand, zoek mensen die ook apart/raar zijndan komt het allemaal goed
Jeeej!quote:
Oke da's weer het andere uiterstequote:Op zondag 7 april 2013 00:28 schreef marcel-o het volgende:
[..]
mja, had laatst n match met een spiritueel genezer,"it's something"..
leuk om te zien ook, match score fucking 9 aan beide kanten.
-->block "volgens mij"
Die groepen heb ik ook niks meequote:Op zondag 7 april 2013 00:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke da's weer het andere uiterste
Er zijng ewoon een aantal groepen waar ik niks mee kan:
- Praktiserende religieuzen
- Spirituele mensen
- Vegetariërs
Eensch.quote:Op zondag 7 april 2013 00:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
- Spirituele mensen
- Vegetariërs
Dat gaat prima weet ik uit ervaring. Doe maar gewoon hoge hakken aan, straks gaat het compleet mis in de Twingo met de pedalen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik ben 1.68, dus dan moet ik wel hele hoge hakken dragen, haha![]()
Je bent net zo lang als mijn ex; heerlijke lengte
Wat is er mis met vegetariërs? dat zij vegetarisch is zegt niet meteen dat jij dat dan ook maar moet worden hequote:Op zondag 7 april 2013 00:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
- Spirituele mensen
- Vegetariërs
heb "net" een relatie achter de rug met iemand die spiritueel bezig is, bomen knuffelt, "gezond" eet en vegetarisch is..quote:Op zondag 7 april 2013 00:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
- Spirituele mensen
- Vegetariërs
Rijden met hakken is sowieso een ramp.. Ik neem meestal gympen mee als ik ver moet rijden en hakken aan hebquote:Op zondag 7 april 2013 00:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat gaat prima weet ik uit ervaring. Doe maar gewoon hoge hakken aan, straks gaat het compleet mis in de Twingo met de pedalen.
Tenzij we gaan uitwaaien, dan laat ik ze thuisquote:
Ik kook graag en dan moet ik mn kookkunsten helemaal omgooienquote:Op zondag 7 april 2013 00:30 schreef Drakire het volgende:
[..]
Wat is er mis met vegetariërs? dat zij vegetarisch is zegt niet meteen dat jij dat dan ook maar moet worden he.
Dat is niet mijn ervaring...quote:Op zondag 7 april 2013 00:30 schreef Drakire het volgende:
[..]
Wat is er mis met vegetariërs? dat zij vegetarisch is zegt niet meteen dat jij dat dan ook maar moet worden he.
Ja, dat! Helaas is dat ruim 2u rijdenquote:Op zondag 7 april 2013 00:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wil ik trouwens wel eens met een date gaan doen, nu ik toch aan de kust woon. Uitwaaien en dan heel cheesy zonsondergang kijken.
Je mag altijd bij mij overnachten in m'n muziekkamerquote:
klopt.. vegetariers al dan niet subtiel, proberen je toch over te halen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ervaring...
Net als met religieuzen willen ze je het op de een of andere manier opdringen
Bovendien kan ik niet voor ze koken.... en zij ook niet voor mij
Ik neem het in overwegingquote:Op zondag 7 april 2013 00:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je mag altijd bij mij overnachten in m'n muziekkamer
Deze man..quote:Op zondag 7 april 2013 00:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, maar ik vind het ook niet erg om door de knieën te moeten
het is een stapquote:
Maar dan doe je ze toch wel aan als je uitstapt... toch? Toch?quote:Op zondag 7 april 2013 00:31 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Rijden met hakken is sowieso een ramp.. Ik neem meestal gympen mee als ik ver moet rijden en hakken aan heb
FOK!ster?quote:Op zondag 7 april 2013 00:31 schreef marcel-o het volgende:
[..]
heb "net" een relatie achter de rug met iemand die spiritueel bezig is, bomen knuffelt, "gezond" eet en vegetarisch is..
en dan kom ik dat weer tegen..
gvd
Nee.... dan doe je ze gewoon uit bij het strand en hou je ze cheesy in je handen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tenzij we gaan uitwaaien, dan laat ik ze thuis
Dat wil ik trouwens wel eens met een date gaan doen, nu ik toch aan de kust woon. Uitwaaien en dan heel cheesy zonsondergang kijken.
whehe nee..quote:
Dank u.quote:
Geef dat nou toch eens op, jong!quote:Op zondag 7 april 2013 00:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
het is een stapal ietsje dichterbij dan vorige keer
Ooit Minthy, ooit....
Ben jij d'r eentje?quote:Op zondag 7 april 2013 00:30 schreef Drakire het volgende:
[..]
Nooitquote:
Tuurlijk! Voor jou welquote:Op zondag 7 april 2013 00:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar dan doe je ze toch wel aan als je uitstapt... toch? Toch?
Ach, er komt ooit wel een andere op je padquote:Op zondag 7 april 2013 00:36 schreef Capstan het volgende:
De Paiq-dame die het nodig vond om mijn Oneliner aan te nemen terwijl ze al razend enthousiast over een ander was heeft zich nu toch maar helemaal van de site uitgeschreven...al komt die wijsheid dus wel een beetje aan de late kant
Extreme sportsquote:Op zondag 7 april 2013 00:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee.... dan doe je ze gewoon uit bij het strand en hou je ze cheesy in je handen.Bovendien, die pier en hoge hakken.... het was erg avontuurlijk.
Zit je haar nou gewoon te koppelen hier Piño?quote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ieniminimuis Zij dus.
Vooral vanwege haar sig:
"Boomknuffelaar in spé"
ohgod, ja, die ben k wel eens tegengekomen hierquote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ieniminimuis Zij dus.
Vooral vanwege haar sig:
"Boomknuffelaar in spé"
Is dat niet iets voor je? Hele aardige meidquote:Op zondag 7 april 2013 00:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ohgod, ja, die ben k wel eens tegengekomen hier
Dat is hoe ik rolquote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je haar nou gewoon te koppelen hier Piño?
Helaas was het al wel de derde keer dat me precies hetzelfde overkwam. Je zou bijna gaan zeggen dat ik dat aantrekquote:Op zondag 7 april 2013 00:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, er komt ooit wel een andere op je pad
Neuh ik zou niet weten hoe ik anders m'n proteïnen binnen moet krijgen. Maar ik kook op vergaderingen vaak voor een groep mensen die voor de helft uit vegetariërs bestaat ik heb er geen moeite mee het is iets meer werk omdat je wat extra dingen moeten bereiden.quote:
Vertel mij wat. Een date hoeft voor mij echt niet te gaan koken. Ze zou er veel te veel moeite mee hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 00:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik vind voedselallergieen dan veel erger, daar kan een persoon zelf niets aan doen maar dat kan pas vervelend zijn.
geloof niet dat ik daar nu op zit te wachtenquote:Op zondag 7 april 2013 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat niet iets voor je? Hele aardige meid.
Ach, ik heb al genoeg vrouwen via PaiQ gehad waar ik enkel mee gechat heb. Bij een paar kwam het tot een date, en bij 2 heb ik er geen spijt van gehad. Van de rest was het echt verspilde moeite.quote:Op zondag 7 april 2013 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Helaas was het al wel de derde keer dat me precies hetzelfde overkwam. Je zou bijna gaan zeggen dat ik dat aantrek
Oh, Paiq heeft me al wel een paar dates opgeleverd, dus ik ga er vooralsnog wel vanuit dat er nog wel eens een zal volgen, maar jammer blijven dat soort dingen wel.quote:Op zondag 7 april 2013 00:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik heb al genoeg vrouwen via PaiQ gehad waar ik enkel mee gechat heb. Bij een paar kwam het tot een date, en bij 2 heb ik er geen spijt van gehad. Van de rest was het echt verspilde moeite.
Altijd. Maar ik merk wel dat als ik niet fanatiek zoek het soms een stuk beter gaat.quote:Op zondag 7 april 2013 00:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, Paiq heeft me al wel een paar dates opgeleverd, dus ik ga er vooralsnog wel vanuit dat er nog wel eens een zal volgen, maar jammer blijven dat soort dingen wel.
Mij maakt het ook niks uit hoor, je kunt genoeg lekkere dingen koken zonder vlees. Allergiën lijken me vooral voor de persoon zelf vervelend. Kattenallergiequote:Op zondag 7 april 2013 00:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Neuh ik zou niet weten hoe ik anders m'n proteïnen binnen moet krijgen. Maar ik kook op vergaderingen vaak voor een groep mensen die voor de helft uit vegetariërs bestaat ik heb er geen moeite mee het is iets meer werk omdat je wat extra dingen moeten bereiden.
Ik vind voedselallergieen dan veel erger, daar kan een persoon zelf niets aan doen maar dat kan pas vervelend zijn.
quote:
Ik heb geen kattenallergie, maar zou het toch niet zo snel etenquote:Op zondag 7 april 2013 00:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niks uit hoor, je kunt genoeg lekkere dingen koken zonder vlees. Allergiën lijken me vooral voor de persoon zelf vervelend. Kattenallergie
Precies. Zo gaat het hier ook meestalquote:Op zondag 7 april 2013 00:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Altijd. Maar ik merk wel dat als ik niet fanatiek zoek het soms een stuk beter gaat.
Fanatiek ben ik hoe dan ook maar heel zelden, dus dat zit wel goedquote:Op zondag 7 april 2013 00:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Altijd. Maar ik merk wel dat als ik niet fanatiek zoek het soms een stuk beter gaat.
Dat voel je soms aan en soms niet. Is lastig te zeggen vind ik.quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fanatiek ben ik hoe dan ook maar heel zelden, dus dat zit wel goed
Alleen wel jammer dat ik net iets te vaak uitdrukkelijk moet gaan vragen om een date. Het zou leuker zijn als het vaker wat meer 'vanzelf' zou gaan.
Als het gesprek (op Paiq of whatever) lekker loopt komt er vaak vanzelf wel een bruggetje naar een date.quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fanatiek ben ik hoe dan ook maar heel zelden, dus dat zit wel goed
Alleen wel jammer dat ik net iets te vaak uitdrukkelijk moet gaan vragen om een date. Het zou leuker zijn als het vaker wat meer 'vanzelf' zou gaan.
En dat.quote:Op zondag 7 april 2013 00:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als het gesprek (op Paiq of whatever) lekker loopt komt er vaak vanzelf wel een bruggetje naar een date.
Behalve dus bij die dame waar ik het eerder vanavond over had; best leuke gesprekken, maar een bruggenbouwer is ze niet echtquote:Op zondag 7 april 2013 00:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als het gesprek (op Paiq of whatever) lekker loopt komt er vaak vanzelf wel een bruggetje naar een date.
Je kunt toch zelf ook een bruggetje bouwen? Gesprek wat ombuigen, beetje speelser. Zo moeilijk is het nou ook weer niet als je dat graag zou willen. Gewoon doen, verliezen doe je niets.quote:Op zondag 7 april 2013 01:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Behalve dus bij die dame waar ik het eerder vanavond over had; best leuke gesprekken, maar een bruggenbouwer is ze niet echt
Dus ja, dan moet ik het uiteindelijk wel weer vragen
Meestal doe ik dat ook; zo ook in dit geval. Dat leverde dus niets op, vandaar dat ik nu dus maar uitdrukkelijk de vraag heb gesteld.quote:Op zondag 7 april 2013 01:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf ook een bruggetje bouwen? Gesprek wat ombuigen, beetje speelser. Zo moeilijk is het nou ook weer niet als je dat graag zou willen. Gewoon doen, verliezen doe je niets.
Haha. Ik doe even een bijnaam, want om nou meteen zijn echte naam op Fok te gooien vond ik ook al zo wat.quote:
Ik zou me al ergeren aan het Engels op zichquote:Op zondag 7 april 2013 01:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha. Ik doe even een bijnaam, want om nou meteen zijn echte naam op Fok te gooien vond ik ook al zo wat.
En andere jongen waarmee ik zit te chatten zei 'in ur free time'. Is het heel triest dat ik me kapot erger aan ur ipv your?
Och, is de enige Engelse zin die hij tot nu toe gebruikt. En ik val af en toe ook wel eens terug op Engels, dus dat vind ik niet erg. Maar doe het dan goed.quote:Op zondag 7 april 2013 01:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou me al ergeren aan het Engels op zich
Of is dat z'n moerstaal?
Als het een eenmalig zinnetje is moet het niet zo boeien tochquote:Op zondag 7 april 2013 01:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha. Ik doe even een bijnaam, want om nou meteen zijn echte naam op Fok te gooien vond ik ook al zo wat.
En andere jongen waarmee ik zit te chatten zei 'in ur free time'. Is het heel triest dat ik me kapot erger aan ur ipv your?
Ik zet me er ook overheen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het een eenmalig zinnetje is moet het niet zo boeien toch
A warned man counts for twoquote:Op zondag 7 april 2013 01:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zet me er ook overheen.Maar hij moet het niet te vaak gaan doen.
bij die smiley plaatste ik altijd n geheugenkaartjequote:Op zondag 7 april 2013 01:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Enenen, hij gebruikt xD. Dat is een smiley die ik voor het laatst gebruikte toen ik 18 was denk ik.
Ik zit te zeiken, I know.
Heb m'n profiel op nonactief gezet... inderdaad een vleeskeuringssite voor tokkievolk...quote:Op zondag 7 april 2013 01:31 schreef marcel-o het volgende:
Iemand wel eens zitten klooien op Badoo?
vind dat zo'n vage vleeskeuring-siteen n fatsoenlijk gesprek ben k nog niet tegengekomen
quote:Op zondag 7 april 2013 01:31 schreef marcel-o het volgende:
[..]
bij die smiley plaatste ik altijd n geheugenkaartje
Ja, hier...quote:Op zondag 7 april 2013 01:31 schreef marcel-o het volgende:
Iemand wel eens zitten klooien op Badoo?
vind dat zo'n vage vleeskeuring-siteen n fatsoenlijk gesprek ben k nog niet tegengekomen
Foei!quote:Op zondag 7 april 2013 01:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Enenen, hij gebruikt xD. Dat is een smiley die ik voor het laatst gebruikte toen ik 18 was denk ik.
Ik zit te zeiken, I know.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Foei!
Ik kom het natuurlijk wel vaker tegen
quote:Op zondag 7 april 2013 01:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och, is de enige Engelse zin die hij tot nu toe gebruikt. En ik val af en toe ook wel eens terug op Engels, dus dat vind ik niet erg. Maar doe het dan goed.
Haha, jajaja.quote:Op zondag 7 april 2013 01:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zet uiteraard niet voor niets "Ik kom het natuurlijk wel vaker tegen" in mijn post
80?quote:Op zondag 7 april 2013 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hier...
Een paar leuke avonden gekletst, maar je wordt er snel arrogant gevonden als je niet snel genoeg een antwoord geeft. In het begin was ik nogal braaf, had ik zo'n 80 gesprekken lopen. Topsport.
Dan maar arrogant...
Als vrouw zijnde ben je daar loslopend wild, geloof ik...quote:Op zondag 7 april 2013 01:37 schreef marcel-o het volgende:
[..]
80?wtf
haha
ikn og geen 4 ofzo.. de rest reageert niet..
foto's staan niet aan denk k.., gezien ze op 3.6 staan
Je zou wel zeggen dat iemand die een studie doet enigszins taalvaardig is...quote:Op zondag 7 april 2013 01:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat ook ja.
En nou zegt hij ook nog 'nie' ipv niet.Ik dacht toch echt dat hij HBO deed, sinds wanneer is taal/grammatica zo moeilijk geworden?
En jou/jouw.
die berichten bij de foto'squote:Op zondag 7 april 2013 01:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde ben je daar loslopend wild, geloof ik...
Mja, andere jongen zegt nu tot 2x toe me ipv m'n. En ik weet dat ik daar misschien te kritisch op ben, maar wat jij zegt, als je studeert zou je toch een beetje taalvaardig moeten zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 01:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zou wel zeggen dat iemand die een studie doet enigszins taalvaardig is...
Maarja autocorrect zal wel een hoop repareren
Ik heb het inmiddels verwijderd, werd er gek vanquote:Op zondag 7 april 2013 01:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
die berichten bij de foto's
geniaal leesvoer![]()
wel eens leuk op mobiel om lokale gebruikers te zien. maar geloof niet dat k er veel mee ga doen
'me' Hoeft iemand maar 1 keer te typen bij mij... dan knap ik al afquote:Op zondag 7 april 2013 01:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, andere jongen zegt nu tot 2x toe me ipv m'n. En ik weet dat ik daar misschien te kritisch op ben, maar wat jij zegt, als je studeert zou je toch een beetje taalvaardig moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |