Klinkt nogal verongelijkt jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef Capstan het volgende:
Meer on topic: ik heb een van mijn Paiq-contacten maar even uitdrukkelijk de vraag voorgelegd of ze nooit tijd heeft of gewoon nooit tijd maakt.
Ja, ik weet het antwoord natuurlijk al, dus ik verwacht dat ik binnenkort weer één Paiq-contact armer ben
Google is mijn grootste vriendquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:16 schreef Sannne het volgende:
Ohoo SC ik ben niet de enige die stalkt dus
Ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
Was dat nou serieus 5 pagina's vol over Twingo's, treinen, baantjes, bedden en andere ongein?
Nee ook nog Paiq en blue_note is heeft 9 uit 9quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
Was dat nou serieus 5 pagina's vol over Twingo's, treinen, baantjes, bedden en andere ongein?
Wel allemaal icm daten, hoor!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
joh had je serieus iemand die reageerde op n oneliner?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Google is mijn grootste vriend
Had op Paiq laatst beetje foto's zitten kijken, kom ik een meisje tegen wat bij mij op de sportschool sport... Leuke meid om te zien, dus ff een oneliner gestuurd en de avond een beetje zitten chatten...
Uiteraard meteen via de facebook van m'n sportschool haar opgezocht, we hebben 1 gemeenschappelijke vriend (voor mij zeer goede kennis) etc etc
ik ben heel erg
Ik doe dus precies hetzelfdequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Google is mijn grootste vriend
Had op Paiq laatst beetje foto's zitten kijken, kom ik een meisje tegen wat bij mij op de sportschool sport... Leuke meid om te zien, dus ff een oneliner gestuurd en de avond een beetje zitten chatten...
Uiteraard meteen via de facebook van m'n sportschool haar opgezocht, we hebben 1 gemeenschappelijke vriend (voor mij zeer goede kennis) etc etc
ik ben heel erg
Problemen mee?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
Ik wil best reageren op de oneliners, maar ik snap die stomme site niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:18 schreef marcel-o het volgende:
[..]
joh had je serieus iemand die reageerde op n oneliner?
of doe ik wat verkkeerd steeds?
Daarom gooide ik er af en toe wat date gerelateerde antwoorden inquote:
Ja wat the fuck doe ik hier?quote:
Mijn oneliner was letterijk: jij sport toch **censuur** ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:18 schreef marcel-o het volgende:
[..]
joh had je serieus iemand die reageerde op n oneliner?
of doe ik wat verkkeerd steeds?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
We gaan alweer ontopic, lost zich vaak wel op
Jullie gaan allebei niet door voor de koelkast.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom gooide ik er af en toe wat date gerelateerde antwoorden in
Jij wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja wat the fuck doe ik hier?
[..]
Meh, als het niet iemand was met wie de gesprekken op zich nog best goed liepen, zou ik het ook niet vragen, hoorquote:
Je doet hetzelfde als wat ik (en een vriend van me) altijd doet, mensen namen geven zoals:quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik doe dus precies hetzelfdeSchroevendraaiermeneer had ook 1 gemeenschappelijke vriend. Haar ken ik amper maar vandaag zag ik haar rijden. Must be faith.
heb zelf nooit n oneliner gehadquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik wil best reageren op de oneliners, maar ik snap die stomme site niet.
Kunnen jullie geen Paiq gebruiksaanwijzing maken voor me?
Heel veel zorgenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
Als iemand van 28 telkens hihihi achter d'r zin zet, moet ik me dan zorgen gaan maken om haar intelligentieniveau?
heb liever iemand van 28 die hihi zegt dan iemand van 24 die compleet geen smileys gebruiktquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
Als iemand van 28 telkens hihihi achter d'r zin zet, moet ik me dan zorgen gaan maken om haar intelligentieniveau?
Ben bang van wel, hihihihihihihiquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
True.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:23 schreef marcel-o het volgende:
[..]
heb liever iemand van 28 die hihi zegt dan iemand van 24 die compleet geen smileys gebruikt
Ik ontving laatst een Oneliner, maar de dame in kwestie heeft kennelijk niet zo goed door wat het locatiebalkje betekentquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik wil best reageren op de oneliners, maar ik snap die stomme site niet.
Kunnen jullie geen Paiq gebruiksaanwijzing maken voor me?
Yep, last saturday.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:23 schreef BeamofLight het volgende:
Oh en nu ik Spezza hier zie. Was daar ergens een opmerking van Sannne dat ze met de Spetzmeister heeft gedate??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |