Je hebt categorieënquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is dat niet voor allemaal mensen in de 30?![]()
Misschien moet ik dat eens gaan doen. Online wordt het niks volgens mijquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed punt, het is veel te gezellig
Iemand nog daten? Ik ga eind mei speeddaten in DH
ik val in geen enkele categoriequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt categorieën
20-35
30-45
40-oneindig ofzo
Sowieso leuk voor de ervaring en mensenkennis denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat eens gaan doen. Online wordt het niks volgens mij
Ik wil ook een keer speeddaten! Maar is dat niet leuker om samen met iemand te doen ipv alleen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja sorry, jonger gaan ze niet, ze verwachten dan dat je het nog zelf kan ofzoquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik val in geen enkele categorie
Ik ga ook samen met een vriendin, leuke is dat je dan tegenover elkaar komt te zitten en lekker kan roddelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:54 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer speeddaten! Maar is dat niet leuker om samen met iemand te doen ipv alleen?
Ik kan het ook zelf, daarom ga ik het niet doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja sorry, jonger gaan ze niet, ze verwachten dan dat je het nog zelf kan ofzo
Met mijn inkomen - vaste lasten is het nu niet verstandig.quote:
Tot nu toe zijn alle dates die ik gehad heb uit een online contact ontstaan. Ik merk dat ik die 'online aanloopperiode' toch wel nodig heb. Speeddaten o.i.d. zou dus niets voor mij zijn, vermoed ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben jij mijn ex??quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef eefje801 het volgende:
Ik moest van iemand nog de annekedote vertellen over mijn oude eenpersoonsbed. Dat was een heel oud, houten bed. Waar je doorheen ging als je op het achtereind neerplofte. Of met zijn tweeën gezellig lag te lezen
Ik was op een gegeven moment met iemand aan het daten en we hadden het maar gezellig. Zo gezellig dat we in mijn krakkemikkige bed belandden. En we gingen er helaas doorheenZo erg ook dat we maar het matras op de grond gelegd hebben om de sfeer niet te doden.
Op een latere date gebeurde hetzelfde. Hij heeft toen enorm pruttelend en mokkend spiernakend mijn bed lopen fiksen en de sfeer was daarna toch iets minderHeb vrij snel daarna een ander bed geregeld
En je hielp niet mee?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef eefje801 het volgende:
Ik moest van iemand nog de annekedote vertellen over mijn oude eenpersoonsbed. Dat was een heel oud, houten bed. Waar je doorheen ging als je op het achtereind neerplofte. Of met zijn tweeën gezellig lag te lezen
Ik was op een gegeven moment met iemand aan het daten en we hadden het maar gezellig. Zo gezellig dat we in mijn krakkemikkige bed belandden. En we gingen er helaas doorheenZo erg ook dat we maar het matras op de grond gelegd hebben om de sfeer niet te doden.
Op een latere date gebeurde hetzelfde. Hij heeft toen enorm pruttelend en mokkend spiernakend mijn bed lopen fiksen en de sfeer was daarna toch iets minderHeb vrij snel daarna een ander bed geregeld
Ligt eraan hoeveel je er straks aan wilt uitgeven. Mijn auto kostte me iets meer dan 2000. Mijn nieuwe motor is duurderquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met mijn inkomen - vaste lasten is het nu niet verstandig.
Best lastig met daten ook; altijd afhankelijk van fiets/OV of zijn auto
Ach, altijd in Den Haag daten, toch de leukste stadquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met mijn inkomen - vaste lasten is het nu niet verstandig.
Best lastig met daten ook; altijd afhankelijk van fiets/OV of zijn auto
Ik heb vorige week het bed van m'n ex geslooptquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef eefje801 het volgende:
*haalt opgelucht adem* Het is ook best grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
28
Kan niet hoor, wij waren er maar 1x doorheen gezakt![]()
Met je ex naar de Ikeaquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, altijd in Den Haag daten, toch de leukste stad
En je kan altijd drinken
[..]
Ik heb vorige week het bed van m'n ex geslooptzat er al een half jaar aan te komen, maar mijn doel is nu bereikt
Binnenkort maar eens met haar naar de Ikea
Ik ook door het bed van mijn beide exen nu ik eraan terugdenk. Slechte kwaliteit, want zo zwaar waren we niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
*haalt opgelucht adem* Het is ook best grappig eigenlijkéén keer dan.
We zijn gewoon vriendenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Met je ex naar de IkeaThe Horror
![]()
Slechte kwaliteit of goede seks?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook door het bed van mijn beide exen nu ik eraan terugdenk. Slechte kwaliteit, want zo zwaar waren we niet.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb vorige week het bed van m'n ex geslooptzat er al een half jaar aan te komen, maar mijn doel is nu bereikt
Binnenkort maar eens met haar naar de Ikea
Goede seks, dat was het zeker.quote:
Ik zou mijn ex nog liever van de brug afrijdenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We zijn gewoon vriendenen is het minste wat ik kan doen aangezien ik een auto heb
Dus ik vervoer hem wel, in elkaar zetten mag ze zelf doen
Wij zijn heel relaxed uit elkaar gegaan, werkte gewoon nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou mijn ex nog liever van de brug afrijden
Piñoquote:
Ja, dat dachten ik en mijn ex ook. Totdat hij een nieuwe vriendin kreeg, toen werden we opeens aartsvijanden. Blijkbaar werkt het toch nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij zijn heel relaxed uit elkaar gegaan, werkte gewoon niet
De auto zelf kan er wel komen, maar je schijnt dat ding ook nog te moeten onderhouden. En aangezien ik daarvoor geen spaargeld wil aanspreken, gaat het m nu niet worden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je er straks aan wilt uitgeven. Mijn auto kostte me iets meer dan 2000. Mijn nieuwe motor is duurder
En met moeite naar huis fietsenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, altijd in Den Haag daten, toch de leukste stad
En je kan altijd drinken
Ik heb al een ander tussendoor gehad, vond ze prima volgens mijquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik en mijn ex ook. Totdat hij een nieuwe vriendin kreeg, toen werden we opeens aartsvijanden. Blijkbaar werkt het toch niet
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede seks, dat was het zeker.
Bed kon gewoon de passie niet aan in beide gevallen, dat was het.
Moet je af en toe een spa-blauw tussendoor nemenquote:
Ligt aan de persoon lijkt mijquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, dat dachten ik en mijn ex ook. Totdat hij een nieuwe vriendin kreeg, toen werden we opeens aartsvijanden. Blijkbaar werkt het toch niet
Ja, ik denk 'Kom ff langs bij mijn maten'.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij zijn heel relaxed uit elkaar gegaan, werkte gewoon niet
[..]
Piñojij hier
Zolang dat werkt, stick to it!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
De auto zelf kan er wel komen, maar je schijnt dat ding ook nog te moeten onderhouden. En aangezien ik daarvoor geen spaargeld wil aanspreken, gaat het m nu niet worden.
Dus, fiets en OV
Ik hoorde dat de Twingo een stuk intiemer zit als de Megane. Klopt dat?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, zoals Eleanor uit Gone in 60 Seconds![]()
Dat biedt zeker potentieel
Ik heb een auto en doe alsnog alles met het OV.quote:
Dan zou ik toch eerst die Megane eens moeten uitproberenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de Twingo een stuk intiemer zit als de Megane. Klopt dat?
Twingo is lekker knus inderdaad. Zelfs iemand van mijn lengte past er toch nog behoorlijk in.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerst die Megane eens moeten uitproberenVoordeel van mijn Twingo is dat het een cabrio is! Voor als je tijdelijk wat meer ruimte nodig hebt..
Het grootst denkbare voordeelquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:07 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb een auto en doe alsnog alles met het OV.
Gratis (studentje) en je kan nog drinken ook! En slapen in de trein
Tof verhaal SCquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef SilentChaos het volgende:
Treinmeisjes
6 jaar geleden, m'n eerste baan, elke dag met de trein naar Rotterdam...
Elke dag zat ze daar, mooi te wezen
Na een jaar ging ik weg bij dat bedrijf, dus laatste werkdag, zij in die trein weer, alsof ze het wist...
Ze komt naar me toe, legt haar hand op m'n schouder om bij het bagagerek te kunnen (terwijl ze hem ook op het bankje had kunnen leggen), en zegt: sorry hoor, ik moet er even bij
Mijn reactie: laksjdfl;kasdkl;af;klajwef;kljawef
Kreeg niks zinnigs m'n mond uit...
5 jaar later koopt deze jongen een huis, wie woont er in het portiek naast me? juist: treinmeisje van 5 jaar terug
Alleen heeft ze een vriend (wel een weirdo) en is ze lang niet meer zo leuk als toen
Lijkt wel Will en Grace johquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef SilentChaos het volgende:
Treinmeisjes
6 jaar geleden, m'n eerste baan, elke dag met de trein naar Rotterdam...
Elke dag zat ze daar, mooi te wezen
Na een jaar ging ik weg bij dat bedrijf, dus laatste werkdag, zij in die trein weer, alsof ze het wist...
Ze komt naar me toe, legt haar hand op m'n schouder om bij het bagagerek te kunnen (terwijl ze hem ook op het bankje had kunnen leggen), en zegt: sorry hoor, ik moet er even bij
Mijn reactie: laksjdfl;kasdkl;af;klajwef;kljawef
Kreeg niks zinnigs m'n mond uit...
5 jaar later koopt deze jongen een huis, wie woont er in het portiek naast me? juist: treinmeisje van 5 jaar terug
Alleen heeft ze een vriend (wel een weirdo) en is ze lang niet meer zo leuk als toen
Als ze echt weken offline zijn kan je ze beter verwijderen ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef Capstan het volgende:
Meer on topic: ik heb een van mijn Paiq-contacten maar even uitdrukkelijk de vraag voorgelegd of ze nooit tijd heeft of gewoon nooit tijd maakt.
Ja, ik weet het antwoord natuurlijk al, dus ik verwacht dat ik binnenkort weer één Paiq-contact armer ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |