Dat ja! Je kan niet genoeg Thijsen in je leven hebbenquote:
Fiets, trein. Lukt al jaren prima.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Een man heeft vervoer nodig Capstan!
Goed punt, het is veel te gezelligquote:
Is dat niet voor allemaal mensen in de 30?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed punt, het is veel te gezellig
Iemand nog daten? Ik ga eind mei speeddaten in DH
Wat mij betreft welquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Thijs!![]()
Wat een gezelligheid hier! Ik rij in een 206'je, kom ik daarmee weg?
Is mij ook telkens geluktquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies. Als het maar rijdt en helemaal van mij is. Oftewel, geen lening voor nodig.
Eef!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mijn date kwam met een boekenweekgeschenk naar me toe. Treindates
Oh en Thijs
Dus ik die elke dag de auto pak mis een heel aantal dates?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:52 schreef Pinkdwarf het volgende:
Treindates zijn ook leuk, trouwens!
Bleek dat mijn date en ik elke week dezelfde trein namen, alleen stapte ik altijd voorin in en hij achterin. Toen maar eens samen in het midden gestapt
Aw shootquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja! Je kan niet genoeg Thijsen in je leven hebben
Je hebt categorieënquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is dat niet voor allemaal mensen in de 30?![]()
Misschien moet ik dat eens gaan doen. Online wordt het niks volgens mijquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed punt, het is veel te gezellig
Iemand nog daten? Ik ga eind mei speeddaten in DH
ik val in geen enkele categoriequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt categorieën
20-35
30-45
40-oneindig ofzo
Sowieso leuk voor de ervaring en mensenkennis denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat eens gaan doen. Online wordt het niks volgens mij
Ik wil ook een keer speeddaten! Maar is dat niet leuker om samen met iemand te doen ipv alleen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja sorry, jonger gaan ze niet, ze verwachten dan dat je het nog zelf kan ofzoquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik val in geen enkele categorie
Ik ga ook samen met een vriendin, leuke is dat je dan tegenover elkaar komt te zitten en lekker kan roddelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:54 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer speeddaten! Maar is dat niet leuker om samen met iemand te doen ipv alleen?
Ik kan het ook zelf, daarom ga ik het niet doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja sorry, jonger gaan ze niet, ze verwachten dan dat je het nog zelf kan ofzo
Met mijn inkomen - vaste lasten is het nu niet verstandig.quote:
Tot nu toe zijn alle dates die ik gehad heb uit een online contact ontstaan. Ik merk dat ik die 'online aanloopperiode' toch wel nodig heb. Speeddaten o.i.d. zou dus niets voor mij zijn, vermoed ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben jij mijn ex??quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef eefje801 het volgende:
Ik moest van iemand nog de annekedote vertellen over mijn oude eenpersoonsbed. Dat was een heel oud, houten bed. Waar je doorheen ging als je op het achtereind neerplofte. Of met zijn tweeën gezellig lag te lezen
Ik was op een gegeven moment met iemand aan het daten en we hadden het maar gezellig. Zo gezellig dat we in mijn krakkemikkige bed belandden. En we gingen er helaas doorheenZo erg ook dat we maar het matras op de grond gelegd hebben om de sfeer niet te doden.
Op een latere date gebeurde hetzelfde. Hij heeft toen enorm pruttelend en mokkend spiernakend mijn bed lopen fiksen en de sfeer was daarna toch iets minderHeb vrij snel daarna een ander bed geregeld
En je hielp niet mee?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef eefje801 het volgende:
Ik moest van iemand nog de annekedote vertellen over mijn oude eenpersoonsbed. Dat was een heel oud, houten bed. Waar je doorheen ging als je op het achtereind neerplofte. Of met zijn tweeën gezellig lag te lezen
Ik was op een gegeven moment met iemand aan het daten en we hadden het maar gezellig. Zo gezellig dat we in mijn krakkemikkige bed belandden. En we gingen er helaas doorheenZo erg ook dat we maar het matras op de grond gelegd hebben om de sfeer niet te doden.
Op een latere date gebeurde hetzelfde. Hij heeft toen enorm pruttelend en mokkend spiernakend mijn bed lopen fiksen en de sfeer was daarna toch iets minderHeb vrij snel daarna een ander bed geregeld
Ligt eraan hoeveel je er straks aan wilt uitgeven. Mijn auto kostte me iets meer dan 2000. Mijn nieuwe motor is duurderquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met mijn inkomen - vaste lasten is het nu niet verstandig.
Best lastig met daten ook; altijd afhankelijk van fiets/OV of zijn auto
Ach, altijd in Den Haag daten, toch de leukste stadquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met mijn inkomen - vaste lasten is het nu niet verstandig.
Best lastig met daten ook; altijd afhankelijk van fiets/OV of zijn auto
Ik heb vorige week het bed van m'n ex geslooptquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef eefje801 het volgende:
*haalt opgelucht adem* Het is ook best grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
28
Kan niet hoor, wij waren er maar 1x doorheen gezakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |