Omdat ie niet meeschreef?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
probeer nou niet op de man te spelen. Je deed het best goed de laatste week (hier dan).
Dat snap ik, maar BoL zegt dat ie het de laatste week zo goed deed hier. Maar hij schreef niet mee.quote:
ze bedoelt dat hij de laatste week niet meegeschreven heeftquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:39 schreef SilentChaos het volgende:
Gister was ik uit eten met m'n werk, had een stelletje ook een eerste date achter ons, wel leuk om te zien van een afstand...
lekker ongemakkelijk, vreemde vragen enzo
Denk dat zij net als BoL refereerde aan het feit dat ik hier een week niet gepost hadquote:
Thuis datenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zulke dates heb ik nooit gehad.
Gewoon bij me thuis.
Thuisdates, ook mijn favoriet. Lekker relaxtquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zulke dates heb ik nooit gehad.
Gewoon bij me thuis.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ze bedoelt dat hij de laatste week niet meegeschreven heeften daarom dus niet op de man kon spelen
En je kan hem eruit schoppen als het niks wordt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Thuisdates, ook mijn favoriet. Lekker relaxt
Ik kan niet kokenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thuis datenWordt hier heel veel gedaan, mensen die gaan koken enzo...
Sorry ik ga gewoon de stad in voor een drankje ofzoiig op de eerste date
Maar ik wou ze irriteren, had de dochter van m'n baas al gevraagd naar die jongen toe te gaan met de melding: "Ik ben wat vroeger"
En dan kijken hoe dat meisje reageerde
Maar ze wou niet
Heb dat ook eens gedaan. Bleek toen heel leuk uit te pakken!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thuis datenWordt hier heel veel gedaan, mensen die gaan koken enzo...
Dat, maar tot nu toe is dat nog nooit gebeurd. En ik ben zelf ook nergens uitgeschoptquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En je kan hem eruit schoppen als het niks wordt.
Dat vind ik toch moeilijk dan opstappen in de kroeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En je kan hem eruit schoppen als het niks wordt.
Da's waar, je bed is om de hoekquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef Sannne het volgende:
Volgende keer doe ik ook weer thuisdates. Scheelt toch een hoop tijd
Dat is een meevaller!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat, maar tot nu toe is dat nog nooit gebeurd. En ik ben zelf ook nergens uitgeschopt
Ik geef wel toe dat een neutrale plaats het beste kan werken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik toch moeilijk dan opstappen in de kroeg.
Eerste date lekker weg van huis. Hooguit thuisgebracht worden
Maar jij bent ook heel leukquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat, maar tot nu toe is dat nog nooit gebeurd. En ik ben zelf ook nergens uitgeschopt
Nee man, helemaal niet.quote:
Heul niet lieverd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee man, helemaal niet.
Ik doe gewoon net alsof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |