Ja, ik nodigde je uit voor thee maar jij lustte geen enkele theesmaak van de 2000 thee-smaken die ik in huis heb.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha... Ik wil wel vertellen dat ik je naar huis gebracht heb hoor. En dat we toen nog een drankje hebben gedaan.
Zonder alcohol mag je rijden hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En rijden en drinken mag niet...
Dus duidelijk
Een totaal onrealistische afspiegeling van de werkelijkheidquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:32 schreef BeamofLight het volgende:
HAHA, moet gewoon lachen hier. GVD wat is Fok toch mooi eigenlijk hè.
Want?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:32 schreef BeamofLight het volgende:
Wat is er?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:32 schreef BeamofLight het volgende:
ghehe, hij hoopte op liqor 43 slimmequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:33 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ja, ik nodigde je uit voor thee maar jij lustte geen enkele theesmaak van de 2000 thee-smaken die ik in huis heb.
Ja dan weet ik dat ie stuck zit op mijn bank. Deden we dus maar effe niet he, haha.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:33 schreef BeamofLight het volgende:
ghwh
[..]
ghehe, hij hoopte op liqor 43 slimme
Daten zonder alcoholquote:
Ja hey, op een eerste date moet ik wel helder blijven he? Hahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daten zonder alcohol
Maar goed, dat is mijn probleem![]()
Klopt, maar niet voor 100%quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja hey, op een eerste date moet ik wel helder blijven he? Haha
Ik heb ook gedate zonder alcohol hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daten zonder alcohol
Al mijn dates verliepen zonder alcohol, zo moeilijk kan het dus niet zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daten zonder alcohol
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ja dan weet ik dat ie stuck zit op mijn bank. Deden we dus maar effe niet he, haha.
Ik doe bijna niet anders, gaat primaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daten zonder alcohol
Precies, niks mis met geen alcohol.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb ook gedate zonder alcohol hoor.
Geen herexamen dus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:37 schreef fokker2.0 het volgende:
[..]
eeeeennn geblockt
volgens mij![]()
ik geloof " 23:30 slapen" niet zo op zaterdag
probeer nou niet op de man te spelen. Je deed het best goed de laatste week (hier dan).quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is beamoflight... Die is niet 100%
Vooruit, ik neem het terug.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
probeer nou niet op de man te spelen. Je deed het best goed de laatste week (hier dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |