Katten!quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
wtf is dat met sommige vrouwen, die vinden het niks als een man een kat heeft als huisdier
Blijkbaar op te lange mensen ook al..quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat soort dingen maakt mij dus ook geen flikker uit. Waar knapt men tegenwoordig allemaal wel niet op af, zeg?!
Op alles. Tenzij de man in kwestie een enorm salaris heeftquote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat soort dingen maakt mij dus ook geen flikker uit. Waar knapt men tegenwoordig allemaal wel niet op af, zeg?!
Ach, ik heb een aantal dingen die uiteindelijk wel ter sprake komen en aan de hand van de reacties die daarop komen ik wel kan afleiden wat voor type iemand is, en dat zegt vaak wel genoeg.quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, dat duurt bij mij vaak wel even... Te positief iemand inschatten, niet direct de juiste vragen stellen, geen idee waaraan dat ligt
Stomme vrouwen zijn datquote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
wtf is dat met sommige vrouwen, die vinden het niks als een man een kat heeft als huisdier
En terecht. Zou voor mij ook een afknapper zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
Gelukkig heb ik zelf een meer dan riant inkomen. Of schep ik nu weer teveel op?quote:Op zondag 7 april 2013 00:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op alles. Tenzij de man in kwestie een enorm salaris heeft
1.75 is niet zo heel erg lang hoorquote:Op zondag 7 april 2013 00:15 schreef Sannne het volgende:
Ik knap ook wel af op lengte hoor. Te kort dan he. Lichaamslengte.
Ik ben zelf vrij lang (1m75) en kortere mannen vind ik echt afschuwelijk. Vraag me niet waarom..
Helaas moet ik in mijn Paiq gesprekken vaak al vrij vlug vragen hoe lang de dame in kwestie is, anders kan het later nog eens ontzettend tegen gaan vallenquote:Op zondag 7 april 2013 00:15 schreef Sannne het volgende:
Ik ben zelf vrij lang (1m75) en kortere mannen vind ik echt afschuwelijk. Vraag me niet waarom..
Ik val juist op lange mannen (1.85+)!quote:
Ik ook!quote:Op zondag 7 april 2013 00:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Helaas moet in mijn Paiq gesprekken vaak al vrij vlug vragen hoe lang de dame in kwestie is, anders kan het later nog eens ontzettend tegen gaan vallen
Nee, dat je op mij neerkijkt. Letterlijkquote:
1.75m vrij lang?quote:Op zondag 7 april 2013 00:15 schreef Sannne het volgende:
nope..quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Prachtig verwoord![]()
Heb jij al iemand te pakken?
Tja, het lijkt me nooit zo prettig als je al heel wat goede gesprekken hebt gehad en een date bij wijze van spreke nog maar een paar woorden weg is, om er dan achter te komen dat zij 1.79 of zoiets is. Daar sta ik dan weer met mijn 1.73quote:Op zondag 7 april 2013 00:17 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik ook!
En veel mannen zijn kleiner hoor.. Zeker de knappe indo's
Joh als mensen je daar raar vinden is het gewoonweg niet jouw publiek... Andere plek opzoekenquote:Op zondag 7 april 2013 00:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
nope..
op paiq mislukt t steeds, men vindt mij raar geloof ik![]()
dus ik zoek 'n raar iemand.. hoe geef ik dat aan?
hoop dat treinmeisje ooit nog eens tegen te komen.. maar vraag me af of dat niet direct verpest was
Daten?quote:Op zondag 7 april 2013 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zelf een meer dan riant inkomen. Of schep ik nu weer teveel op?
En toch heeft Sekhmet hier een succesverhaal met haar "kleine" man. Die vond dat ook niksquote:Op zondag 7 april 2013 00:15 schreef Sannne het volgende:
De Megane is een luxebeest. Het staat je vrij om hem te proberen als je tussen Hoofddorp en Apeldoorn reist.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerst die Megane eens moeten uitproberenVoordeel van mijn Twingo is dat het een cabrio is! Voor als je tijdelijk wat meer ruimte nodig hebt..
Nee volgende weekquote:Op zondag 7 april 2013 00:18 schreef marcel-o het volgende:
damn, wat gaat dit topic hard,.,![]()
heeft er niemand n date vandaag ofzo?
De dag is nog lang.quote:Op zondag 7 april 2013 00:18 schreef marcel-o het volgende:
damn, wat gaat dit topic hard,.,![]()
heeft er niemand n date vandaag ofzo?
Mijn eerste vriendje ooit was kleiner dan ik. Ik was een vroege puber, snel aan het groeien, en hij een kop kleiner. Was geen gezicht. Liepen hand in hand, voelde me of ik mn broertje in de hand had. Zal nog wel overblijfsel daaraan zijn..quote:Op zondag 7 april 2013 00:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En toch heeft Sekhmet hier een succesverhaal met haar "kleine" man. Die vond dat ook niks
Alsof je met je broertje op pad bent?quote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef Yuki het volgende:
1.78 hier en ik tref vooral leuke mannen die exact even lang zijn (dus kleiner als ik hakken draag) of ietsjes langer.
Kleinere man ook wel eens gedate, maar dat voelde heel vreemd![]()
Voor een NL'se vrouw niet nee.... veels te veel reuzinnen hier...quote:Op zondag 7 april 2013 00:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
1.75 is niet zo heel erg lang hoor
1m93 hier en dat wordt vaak erg gewaardeerd. Al zou ik liever 1m87 zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef Yuki het volgende:
1.78 hier en ik tref vooral leuke mannen die exact even lang zijn (dus kleiner als ik hakken draag) of ietsjes langer.
Idem hier. En kleiner geeft inderdaad een heel raar gevoel, kan er niks aan doenquote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef Yuki het volgende:
Ik ben 1.68, dus dan moet ik wel hele hoge hakken dragen, hahaquote:Op zondag 7 april 2013 00:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
1m93 hier en dat wordt vaak erg gewaardeerd. Al zou ik liever 1m87 zijn.Ik heb ermee leren leven.
Dus draag vooral je hakken.
2-kapper. Riant genoeg.quote:
Jepquote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof je met je broertje op pad bent?
Ik zie zelfs in dit topic alleen maar dames voorbij komen die langer zijn dan ikquote:Op zondag 7 april 2013 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor een NL'se vrouw niet nee.... veels te veel reuzinnen hier...
Ik ben ongeveer even lang. Vind het ook niet erg als ze wat korter zijn. Al moet ik de eerste nog tegenkomen die net zo lang isquote:Op zondag 7 april 2013 00:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
1m93 hier en dat wordt vaak erg gewaardeerd. Al zou ik liever 1m87 zijn.Ik heb ermee leren leven.
Ik ben zelf maar 176... je ziet zoveel vrouwen hier van 180+ en ook gelijk 80+ kilo... nu zal ik wel oppervlakkig zijn, maar ik hoef niks met een vrouw die zwaarder is dan ik. Iets langer mag dan nog wel.quote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zie zelfs in dit topic alleen maar dames voorbij komen die langer zijn dan ik
Dat is volgens mij niet in te vullen daarquote:Op zondag 7 april 2013 00:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
nope..
op paiq mislukt t steeds, men vindt mij raar geloof ik![]()
dus ik zoek 'n raar iemand.. hoe geef ik dat aan?
hoop dat treinmeisje ooit nog eens tegen te komen.. maar vraag me af of dat niet direct verpest was
Will doquote:Op zondag 7 april 2013 00:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd dezelfde reactie voor. De meeste dames lezen er overigens gewoon overheen, maar dat terzijdequote:Op zondag 7 april 2013 00:22 schreef eefje801 het volgende:
Even lang heeft ook zijn voordelen natuurlijk
quote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef Sannne het volgende:
Mannen die 1.90+ zijn hebben 10 pluspunten van mij, meteen, gratish.
dankuquote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef Sannne het volgende:
Mannen die 1.90+ zijn hebben 10 pluspunten van mij, meteen, gratish.
Dat wordt niks, jong! Ik heb slechts een tussenwoning...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |