Ja dat bedoelde ikquote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het!
Misschien heb je iets aan dit topic? R&P / De kunst van het loslaten van je ex #224 - Detachment in progressss
Ik voel me de middelste, heerlijk grumpyquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Word.quote:Op zondag 7 april 2013 00:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een nog groter probleem:
[ afbeelding ]
Plaatjes zeggen echt meer dan 1000 woorden
Oh, die heb je ook genoeg. Wel eens iemand gedate die zichzelf echt de beste vond. Keek ook heel minderwaardig naar mensen met een lagere opleiding.quote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik mag er eigenlijk niks van zeggen, maar er zit een zekere waarheid in.
Al zijn vervelende persoonlijkheden een nog veel groter probleem
Had ik zaterdag blijkbaar toch een slok op.....quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef Sannne het volgende:
[..]
Oh die wonderschone onderzee-wereld..
Ik lijk het meest op die linkse.
Zat er toch iets in die colaquote:Op zondag 7 april 2013 00:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had ik zaterdag blijkbaar toch een slok op.....
Van drinken worden vrouwen niet mooier hoorquote:Op zondag 7 april 2013 00:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had ik zaterdag blijkbaar toch een slok op.....
de obese laten je gelukkig ook met rust zie ik...quote:Op zondag 7 april 2013 00:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een nog groter probleem:
[ afbeelding ]
Plaatjes zeggen echt meer dan 1000 woorden
Dat vind ik echt het meest walgelijke dat je kan doen, neerkijken op anderen en opleidingsniveau. Een beetje het "welke auto heb je?"-verhaal. Dat type ben ik ontzettend snel mee uitgekletstquote:Op zondag 7 april 2013 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, die heb je ook genoeg. Wel eens iemand gedate die zichzelf echt de beste vond. Keek ook heel minderwaardig naar mensen met een lagere opleiding.
Kortste date ooit.
quote:Op zondag 7 april 2013 00:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]
de obese laten je gelukkig ook met rust zie ik...
Gelukkig kan ik dat op Paiq vaak al wel vaststellen voordat blijkt dat zo iemand qua uiterlijk nog best een verleidelijke zee-anemoon is, of iets dergelijks.quote:Op zondag 7 april 2013 00:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Innerlijk kan je ook zo'n vis zijn.
/zweef
Mij maakt het niks uit waar het gesprek over gaat, maar ga alsjeblieft niet arrogant lopen doen of wat dan ook. Dan is het snel voorbij.quote:Op zondag 7 april 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het meest walgelijke dat je kan doen, neerkijken op anderen en opleidingsniveau. Een beetje het "welke auto heb je?"-verhaal. Dat type ben ik ontzettend snel mee uitgekletst
Precies. En dan is het toch verdomd handig dat ik een lange aanloop neem naar een date (qua tijd), die types filter je er zo uitquote:Op zondag 7 april 2013 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mij maakt het niks uit waar het gesprek over gaat, maar ga alsjeblieft niet arrogant lopen doen of wat dan ook. Dan is het snel voorbij.
Peugeot toch?quote:Op zondag 7 april 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het meest walgelijke dat je kan doen, neerkijken op anderen en opleidingsniveau. Een beetje het "welke auto heb je?"-verhaal. Dat type ben ik ontzettend snel mee uitgekletst
Al kan je dat vaak na een paar dagen ook al wel door hebben, of ligt dat aan mij?quote:Op zondag 7 april 2013 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. En dan is het toch verdomd handig dat ik een lange aanloop neem naar een date (qua tijd), die types filter je er zo uit
dit dus..quote:Op zondag 7 april 2013 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. En dan is het toch verdomd handig dat ik een lange aanloop neem naar een date (qua tijd), die types filter je er zo uit
Daarom wordt het tussen ons ook niks. Bovendien kijk jij letterlijk op mij neer, met je +2 meter. En ik had je ma kunnen zijn.quote:
Jonge moeder dan wel..quote:Op zondag 7 april 2013 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom wordt het tussen ons ook niks. Bovendien kijk jij letterlijk op mij neer, met je +2 meter. En ik had je ma kunnen zijn.
Ik niet, dat duurt bij mij vaak wel even... Te positief iemand inschatten, niet direct de juiste vragen stellen, geen idee waaraan dat ligtquote:Op zondag 7 april 2013 00:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al kan je dat vaak na een paar dagen ook al wel door hebben, of ligt dat aan mij?
Over katten gesproken...quote:Op zondag 7 april 2013 00:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dit dus..
pas als de kat uit de boom is en knorrend achtjes om je benen draait..
Poesjesquote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
wtf is dat met sommige vrouwen, die vinden het niks als een man een kat heeft als huisdier
beste huisdier dat je kan hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
wtf is dat met sommige vrouwen, die vinden het niks als een man een kat heeft als huisdier
Prachtig verwoordquote:Op zondag 7 april 2013 00:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dit dus..
pas als de kat uit de boom is en knorrend achtjes om je benen draait..
Wat maakt dat uit inderdaad. Ik neem straks een paar konijnen. Moet toch niks boeien?quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
Andersom word je ook al snel als "kattenvrouwtje" gedoopt hoorquote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
Dat soort dingen maakt mij dus ook geen flikker uit. Waar knapt men tegenwoordig allemaal wel niet op af, zeg?!quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over katten gesproken...
Mijn zus en d'r vriend hebben een hele lieve kat. Ik ben stiekem dol op dat beest.quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Andersom word je ook al snel als "kattenvrouwtje" gedoopt hoorNiks van aantrekken, katten zijn tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |