Dat vind ik toch moeilijk dan opstappen in de kroeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En je kan hem eruit schoppen als het niks wordt.
Da's waar, je bed is om de hoekquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef Sannne het volgende:
Volgende keer doe ik ook weer thuisdates. Scheelt toch een hoop tijd
Dat is een meevaller!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat, maar tot nu toe is dat nog nooit gebeurd. En ik ben zelf ook nergens uitgeschopt
Ik geef wel toe dat een neutrale plaats het beste kan werken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik toch moeilijk dan opstappen in de kroeg.
Eerste date lekker weg van huis. Hooguit thuisgebracht worden
Maar jij bent ook heel leukquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat, maar tot nu toe is dat nog nooit gebeurd. En ik ben zelf ook nergens uitgeschopt
Nee man, helemaal niet.quote:
Heul niet lieverd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee man, helemaal niet.
Ik doe gewoon net alsof
hard-to-getquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef Capstan het volgende:
De Paiq-dame waar ik het eerder over had kiest er nu dus maar voor om niet op mijn vraag te antwoorden; da's dus ook wel duidelijk
Genoeg vissen in de zee!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef Capstan het volgende:
De Paiq-dame waar ik het eerder over had kiest er nu dus maar voor om niet op mijn vraag te antwoorden; da's dus ook wel duidelijk
Lief, maar je drijft over... Je moet niet alle geruchten gelovenquote:
Mooi wit plaatje wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De keiharde waarheid
Moppie, ik ken je. Komt goed, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Meer dan die thuisdates heb ik nog niet gedaan.
#newbie
Ik drijf nooit over. Dat zou je nu toch moeten weten!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Lief, maar je drijft over... Je moet niet alle geruchten geloven
Mjah, maar zelfs hierover praten vind ik nog kut.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Moppie, ik ken je. Komt goed, maak je geen zorgen
So truequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Oh die wonderschone onderzee-wereld..quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Yup. En zo is het helaas wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Ja die welquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Owkeej...quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik drijf nooit over. Dat zou je nu toch moeten weten!
Ik weet het!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, maar zelfs hierover praten vind ik nog kut.
Hoewel dat in een ander topic hoort volgens mij.
Ik mag er eigenlijk niks van zeggen, maar er zit een zekere waarheid in.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Innerlijk kan je ook zo'n vis zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik mag er eigenlijk niks van zeggen, maar er zit een zekere waarheid in.
Al zijn vervelende persoonlijkheden een nog veel groter probleem
Dit is eigenlijk een nog groter probleem:quote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik mag er eigenlijk niks van zeggen, maar er zit een zekere waarheid in.
Al zijn vervelende persoonlijkheden een nog veel groter probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |