hard-to-getquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef Capstan het volgende:
De Paiq-dame waar ik het eerder over had kiest er nu dus maar voor om niet op mijn vraag te antwoorden; da's dus ook wel duidelijk
Genoeg vissen in de zee!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef Capstan het volgende:
De Paiq-dame waar ik het eerder over had kiest er nu dus maar voor om niet op mijn vraag te antwoorden; da's dus ook wel duidelijk
Lief, maar je drijft over... Je moet niet alle geruchten gelovenquote:
Mooi wit plaatje wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De keiharde waarheid
Moppie, ik ken je. Komt goed, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Meer dan die thuisdates heb ik nog niet gedaan.
#newbie
Ik drijf nooit over. Dat zou je nu toch moeten weten!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Lief, maar je drijft over... Je moet niet alle geruchten geloven
Mjah, maar zelfs hierover praten vind ik nog kut.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Moppie, ik ken je. Komt goed, maak je geen zorgen
So truequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Oh die wonderschone onderzee-wereld..quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Yup. En zo is het helaas wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Ja die welquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Owkeej...quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik drijf nooit over. Dat zou je nu toch moeten weten!
Ik weet het!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, maar zelfs hierover praten vind ik nog kut.
Hoewel dat in een ander topic hoort volgens mij.
Ik mag er eigenlijk niks van zeggen, maar er zit een zekere waarheid in.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Innerlijk kan je ook zo'n vis zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik mag er eigenlijk niks van zeggen, maar er zit een zekere waarheid in.
Al zijn vervelende persoonlijkheden een nog veel groter probleem
Dit is eigenlijk een nog groter probleem:quote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ikquote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het!
Misschien heb je iets aan dit topic? R&P / De kunst van het loslaten van je ex #224 - Detachment in progressss
Ik voel me de middelste, heerlijk grumpyquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg de tyfus...
Zo dan?
[ afbeelding ]
Word.quote:Op zondag 7 april 2013 00:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een nog groter probleem:
[ afbeelding ]
Plaatjes zeggen echt meer dan 1000 woorden
Oh, die heb je ook genoeg. Wel eens iemand gedate die zichzelf echt de beste vond. Keek ook heel minderwaardig naar mensen met een lagere opleiding.quote:Op zondag 7 april 2013 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Had ik zaterdag blijkbaar toch een slok op.....quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef Sannne het volgende:
[..]
Oh die wonderschone onderzee-wereld..
Ik lijk het meest op die linkse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |