Allicht, maar ik vind het ook niet erg om door de knieën te moetenquote:Op zondag 7 april 2013 00:22 schreef eefje801 het volgende:
Even lang heeft ook zijn voordelen natuurlijk
Oh vandaar.... Ik ben 1.87mquote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef Sannne het volgende:
Mannen die 1.90+ zijn hebben 10 pluspunten van mij, meteen, gratish.
Zal het onthouden.quote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef Sannne het volgende:
Mannen die 1.90+ zijn hebben 10 pluspunten van mij, meteen, gratish.
Lang zat, toch?quote:Op zondag 7 april 2013 00:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben 1,86...
Ik heb wel laarzen om de boel een beetje te compenseren
Oh, wacht, er zit dus nog wel een vrouw in dit topic die kleiner is...maar ja, als zelfs jij liever mannen van rond de 1.90 hebt...quote:Op zondag 7 april 2013 00:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik ben 1.68, dus dan moet ik wel hele hoge hakken dragen, haha![]()
Je bent net zo lang als mijn ex; heerlijke lengte
Nou moet ik zeker m'n cowboylaarzen aan doen volgende weekquote:
Pics.quote:Op zondag 7 april 2013 00:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ik voel me klein in dit topicwat betreft lichaamslengte
Sowiesoquote:Op zondag 7 april 2013 00:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou moet ik zeker m'n cowboylaarzen aan doen volgende week?
Fixedquote:
Haha, maar ik knap niet af op minder lange mannen, hoorquote:Op zondag 7 april 2013 00:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, wacht, er zit dus nog wel een vrouw in dit topic die kleiner is...maar ja, als zelfs jij liever mannen van rond de 1.90 hebt...
Dat zegt niks. Ik had laatst een dame op Paiq die op basis van mijn foto's vermoedde dat ik best lang zou zijn. Jammer voor haarquote:
Andere ex?quote:Op zondag 7 april 2013 00:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, maar ik knap niet af op minder lange mannen, hoor
Mijn andere ex is 1.75m. Dus het is geen voorwaarde oid.
Nu nog uitvogelen hoe Paiq werkt, dan komen we elkaar misschien nog eens tegenquote:Op zondag 7 april 2013 00:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, maar ik knap niet af op minder lange mannen, hoor
Mijn andere ex is 1.75m. Dus het is geen voorwaarde oid.
Nou ja!quote:
Oke, sletJE danquote:Op zondag 7 april 2013 00:27 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nou ja!Ene relatie duurder 2 jaar, de andere 6 jaar.
Dus volgens mij valt dat best mee!
mja, had laatst n match met een spiritueel genezer,"it's something"..quote:Op zondag 7 april 2013 00:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Joh als mensen je daar raar vinden is het gewoonweg niet jouw publiek... Andere plek opzoeken
Is net als met kroegen enzo. Je kan naar de hipste tent gaan, maar als je niet tussen die mensen past vind je daar ook niemand, zoek mensen die ook apart/raar zijndan komt het allemaal goed
Jeeej!quote:
Oke da's weer het andere uiterstequote:Op zondag 7 april 2013 00:28 schreef marcel-o het volgende:
[..]
mja, had laatst n match met een spiritueel genezer,"it's something"..
leuk om te zien ook, match score fucking 9 aan beide kanten.
-->block "volgens mij"
Die groepen heb ik ook niks meequote:Op zondag 7 april 2013 00:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke da's weer het andere uiterste
Er zijng ewoon een aantal groepen waar ik niks mee kan:
- Praktiserende religieuzen
- Spirituele mensen
- Vegetariërs
Eensch.quote:Op zondag 7 april 2013 00:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke da's weer het andere uiterste
Er zijng ewoon een aantal groepen waar ik niks mee kan:
- Praktiserende religieuzen
- Spirituele mensen