Extreme sportsquote:Op zondag 7 april 2013 00:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee.... dan doe je ze gewoon uit bij het strand en hou je ze cheesy in je handen.Bovendien, die pier en hoge hakken.... het was erg avontuurlijk.
Zit je haar nou gewoon te koppelen hier Piño?quote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ieniminimuis Zij dus.
Vooral vanwege haar sig:
"Boomknuffelaar in spé"
ohgod, ja, die ben k wel eens tegengekomen hierquote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ieniminimuis Zij dus.
Vooral vanwege haar sig:
"Boomknuffelaar in spé"
Is dat niet iets voor je? Hele aardige meidquote:Op zondag 7 april 2013 00:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ohgod, ja, die ben k wel eens tegengekomen hier
Dat is hoe ik rolquote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je haar nou gewoon te koppelen hier Piño?
Helaas was het al wel de derde keer dat me precies hetzelfde overkwam. Je zou bijna gaan zeggen dat ik dat aantrekquote:Op zondag 7 april 2013 00:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, er komt ooit wel een andere op je pad
Neuh ik zou niet weten hoe ik anders m'n proteïnen binnen moet krijgen. Maar ik kook op vergaderingen vaak voor een groep mensen die voor de helft uit vegetariërs bestaat ik heb er geen moeite mee het is iets meer werk omdat je wat extra dingen moeten bereiden.quote:
Vertel mij wat. Een date hoeft voor mij echt niet te gaan koken. Ze zou er veel te veel moeite mee hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 00:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik vind voedselallergieen dan veel erger, daar kan een persoon zelf niets aan doen maar dat kan pas vervelend zijn.
geloof niet dat ik daar nu op zit te wachtenquote:Op zondag 7 april 2013 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat niet iets voor je? Hele aardige meid.
Ach, ik heb al genoeg vrouwen via PaiQ gehad waar ik enkel mee gechat heb. Bij een paar kwam het tot een date, en bij 2 heb ik er geen spijt van gehad. Van de rest was het echt verspilde moeite.quote:Op zondag 7 april 2013 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Helaas was het al wel de derde keer dat me precies hetzelfde overkwam. Je zou bijna gaan zeggen dat ik dat aantrek
Oh, Paiq heeft me al wel een paar dates opgeleverd, dus ik ga er vooralsnog wel vanuit dat er nog wel eens een zal volgen, maar jammer blijven dat soort dingen wel.quote:Op zondag 7 april 2013 00:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik heb al genoeg vrouwen via PaiQ gehad waar ik enkel mee gechat heb. Bij een paar kwam het tot een date, en bij 2 heb ik er geen spijt van gehad. Van de rest was het echt verspilde moeite.
Altijd. Maar ik merk wel dat als ik niet fanatiek zoek het soms een stuk beter gaat.quote:Op zondag 7 april 2013 00:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, Paiq heeft me al wel een paar dates opgeleverd, dus ik ga er vooralsnog wel vanuit dat er nog wel eens een zal volgen, maar jammer blijven dat soort dingen wel.
Mij maakt het ook niks uit hoor, je kunt genoeg lekkere dingen koken zonder vlees. Allergiën lijken me vooral voor de persoon zelf vervelend. Kattenallergiequote:Op zondag 7 april 2013 00:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Neuh ik zou niet weten hoe ik anders m'n proteïnen binnen moet krijgen. Maar ik kook op vergaderingen vaak voor een groep mensen die voor de helft uit vegetariërs bestaat ik heb er geen moeite mee het is iets meer werk omdat je wat extra dingen moeten bereiden.
Ik vind voedselallergieen dan veel erger, daar kan een persoon zelf niets aan doen maar dat kan pas vervelend zijn.
quote:
Ik heb geen kattenallergie, maar zou het toch niet zo snel etenquote:Op zondag 7 april 2013 00:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niks uit hoor, je kunt genoeg lekkere dingen koken zonder vlees. Allergiën lijken me vooral voor de persoon zelf vervelend. Kattenallergie
Precies. Zo gaat het hier ook meestalquote:Op zondag 7 april 2013 00:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Altijd. Maar ik merk wel dat als ik niet fanatiek zoek het soms een stuk beter gaat.
Fanatiek ben ik hoe dan ook maar heel zelden, dus dat zit wel goedquote:Op zondag 7 april 2013 00:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Altijd. Maar ik merk wel dat als ik niet fanatiek zoek het soms een stuk beter gaat.
Dat voel je soms aan en soms niet. Is lastig te zeggen vind ik.quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fanatiek ben ik hoe dan ook maar heel zelden, dus dat zit wel goed
Alleen wel jammer dat ik net iets te vaak uitdrukkelijk moet gaan vragen om een date. Het zou leuker zijn als het vaker wat meer 'vanzelf' zou gaan.
Als het gesprek (op Paiq of whatever) lekker loopt komt er vaak vanzelf wel een bruggetje naar een date.quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fanatiek ben ik hoe dan ook maar heel zelden, dus dat zit wel goed
Alleen wel jammer dat ik net iets te vaak uitdrukkelijk moet gaan vragen om een date. Het zou leuker zijn als het vaker wat meer 'vanzelf' zou gaan.
En dat.quote:Op zondag 7 april 2013 00:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als het gesprek (op Paiq of whatever) lekker loopt komt er vaak vanzelf wel een bruggetje naar een date.
Behalve dus bij die dame waar ik het eerder vanavond over had; best leuke gesprekken, maar een bruggenbouwer is ze niet echtquote:Op zondag 7 april 2013 00:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als het gesprek (op Paiq of whatever) lekker loopt komt er vaak vanzelf wel een bruggetje naar een date.
Je kunt toch zelf ook een bruggetje bouwen? Gesprek wat ombuigen, beetje speelser. Zo moeilijk is het nou ook weer niet als je dat graag zou willen. Gewoon doen, verliezen doe je niets.quote:Op zondag 7 april 2013 01:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Behalve dus bij die dame waar ik het eerder vanavond over had; best leuke gesprekken, maar een bruggenbouwer is ze niet echt
Dus ja, dan moet ik het uiteindelijk wel weer vragen
Meestal doe ik dat ook; zo ook in dit geval. Dat leverde dus niets op, vandaar dat ik nu dus maar uitdrukkelijk de vraag heb gesteld.quote:Op zondag 7 april 2013 01:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf ook een bruggetje bouwen? Gesprek wat ombuigen, beetje speelser. Zo moeilijk is het nou ook weer niet als je dat graag zou willen. Gewoon doen, verliezen doe je niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |