SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Belachelijk is daquote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef smitjew het volgende:
sigaretten zijn bijna duurder dan wiet , dus ik blow nu puur![]()
![]()
MOIRAPOLYquote:Op donderdag 4 april 2013 17:50 schreef Moira. het volgende:
Smitje, kun je mijn UI in de OP nog ff aanpassen naar dit?
[ afbeelding ]![]()
![]()
is toch al ?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:50 schreef Moira. het volgende:
Smitje, kun je mijn UI in de OP nog ff aanpassen naar dit?
[ afbeelding ]Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
bijna 100
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
zo gedaan moira , mag ik nu een kusje
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Neequote:Op donderdag 4 april 2013 17:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
had je mn laatste dm niet meer gelezen?dm teruggestuurd
Fuck the EBU.![]()
Straks maar eens wat stonervoer halendas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Moira, gaat Henk wel eens naar 't Ukien? Ik heb nog vrijkaartjes namelijk, maar ik heb zelf altijd gratis toegang.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
hier krijg ik een zomer gevoel van
0906-090SEX![]()
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 4 april 2013 18:02 schreef Ugjerke het volgende:
Moira, gaat Henk wel eens naar 't Ukien? Ik heb nog vrijkaartjes namelijk, maar ik heb zelf altijd gratis toegang.Maar Henk is niet zo'n uitgaansmens, en spreek 'm eigenlijk ook niet echt meer
![]()
Fuck the EBU.![]()
wanneer gaan we keer meten
of heb ik hem al gemist ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
In mei.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:07 schreef smitjew het volgende:
wanneer gaan we keer meten
of heb ik hem al gemist ?
Bij lekker weer.
Openbaar.
In Utrecht.Fuck the EBU.![]()
aight , ik ben van de partijquote:Op donderdag 4 april 2013 18:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
In mei.
Bij lekker weer.
Openbaar.
In Utrecht.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
lang , denk uurtje ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
Hoelang duurt een gemiddelde aflevering van Voetbal International?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
wie ?quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
wtfquote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Oh ok.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nooit van gehoordMaar Henk is niet zo'n uitgaansmens, en spreek 'm eigenlijk ook niet echt meer
![]()
Ik heb nog allemaal vrijkaartjes over.Maar 9 van de 10 mensen die erheen gaan die ik ken, zijn al vrijwilliger en hebben dus ook gratis toegang.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Er is vast wel zo'n soort weggeefhoek op Facebook voor Kampen. Kun je ze daar op zetten en allemaal mensen blijmakenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh ok.
Ik heb nog allemaal vrijkaartjes over.Maar 9 van de 10 mensen die erheen gaan die ik ken, zijn al vrijwilliger en hebben dus ook gratis toegang.
Fuck the EBU.![]()
Oh ja, die is er inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er is vast wel zo'n soort weggeefhoek op Facebook voor Kampen. Kun je ze daar op zetten en allemaal mensen blijmaken
Ik neem d'r anders wel wat mee naar de shop. Meisje achter de kassa daar zie ik volgens mij wel eens in 't Ukien.
En die heeft best dikke tieten.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Tetten zijn altijd goedquote:Op donderdag 4 april 2013 18:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh ja, die is er inderdaad.
Ik neem d'r anders wel wat mee naar de shop. Meisje achter de kassa daar zie ik volgens mij wel eens in 't Ukien.
En die heeft best dikke tieten.
Fuck the EBU.![]()
Ik heb de overstap naar Pall Mall gemaakt (4,80), maar over een maandje zullen die ook wel meer dan 5 eu kosten, dus dan maar eens kijken wat ik dan ga doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef smitjew het volgende:
sigaretten zijn bijna duurder dan wiet , dus ik blow nu puurIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
jaquote:Op donderdag 4 april 2013 18:39 schreef Murdera het volgende:
Vas en moir stiekem roddelen over dm ja?
Roddelen over monomur zeker.
Fuck the EBU.![]()
Shag, mijn broeder.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb de overstap naar Pall Mall gemaakt (4,80), maar over een maandje zullen die ook wel meer dan 5 eu kosten, dus dan maar eens kijken wat ik dan ga doen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:
Ze verklapte dat je het wel fijn vindt als Mono z'n harde pen0r in je droge anusje duwtquote:
Fuck the EBU.![]()
Nou nou wat een spannond geheim.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze verklapte dat je het wel fijn vindt als Mono z'n harde pen0r in je droge anusje duwt![]()
Dat weet toch iedereen.![]()
![]()
Ja het hoeft toch ook niet spannend te zijn om te DM'enquote:Op donderdag 4 april 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou nou wat een spannond geheim.![]()
Dat weet toch iedereen.
Fuck the EBU.![]()
Ja daar zat ik dus ook aan te denken, maar ik hou daar niet zo van. De smaak overheerst mij te veel.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
JAWELquote:Op donderdag 4 april 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het hoeft toch ook niet spannend te zijn om te DM'en![]()
![]()
Dan gewoon minder shag erin doen. Ik draai altijd met shag. Vind t lekkerder dan met peuken. Daarbij ook dat je joint dan niet in 8 hijsen weg is.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja daar zat ik dus ook aan te denken, maar ik hou daar niet zo van. De smaak overheerst mij te veel.![]()
beetje mijn hossel weghosselen met dm.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh oke, maar ik DM ook niet meer dus dan is het goedKan je toch niet maken.
![]()
![]()
5.80 kosten de meeste , rook nu maar weer shagquote:Op donderdag 4 april 2013 18:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb de overstap naar Pall Mall gemaakt (4,80), maar over een maandje zullen die ook wel meer dan 5 eu kosten, dus dan maar eens kijken wat ik dan ga doen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
JA HALLON WAT MOT JIJ MET MIJN HOSSEL DAN????quote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje mijn hossel weghosselen met dm.Kan je toch niet maken.
Fuck the EBU.![]()
beetje volblaffen toch.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA HALLON WAT MOT JIJ MET MIJN HOSSEL DAN????![]()
![]()
Ja, had ik echt ff nodig, was in de metro al in slaap gevallen. Ik moest er bij Rotterdam uit, en ik werd wakker en toen was ie doorgereden naar Den Haag. Geluk bij een ongelukquote:![]()
![]()
Whehehequote:Op donderdag 4 april 2013 19:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, had ik echt ff nodig, was in de metro al in slaap gevallen. Ik moest er bij Rotterdam uit, en ik werd wakker en toen was ie doorgereden naar Den Haag. Geluk bij een ongeluk
Maar nu ga je weer vanavond niet kunnen slapen
Ik ben ook kankerlui
Fuck the EBU.![]()
Oh jawel, ik ben nog steeds ernstig moequote:Op donderdag 4 april 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe
Maar nu ga je weer vanavond niet kunnen slapen
Ik ben ook kankerlui![]()
![]()
nawwquote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh jawel, ik ben nog steeds ernstig moe
Fuck the EBU.![]()
Nog meer treinenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja, ook nog even leren vanavond. Belangrijk.
Fuck the EBU.![]()
Ja dat doe ik dus ook meestal, gewoon een klein beetje shaggruis door de wiet mengen, maar uiteindelijk krijg ik dan alleen maar van die echte stickie-ickie-ickies.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:51 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Dan gewoon minder shag erin doen. Ik draai altijd met shag. Vind t lekkerder dan met peuken. Daarbij ook dat je joint dan niet in 8 hijsen weg is.Dus dat laatste blijft dan niet zoveel meer van over. Maar ja het scheelt wel behoorlijk, dus misschien moet ik het maar voor lief nemen.
Ja ik haalde eerst altijd L&M als goedkope variant (en marlboro als ik schijt had), maar zelfs die zijn al 5,40 tegenwoordig.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef smitjew het volgende:
[..]
5.80 kosten de meeste , rook nu maar weer shag
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Wat rook jij dan. meeste is rond de 7 euro en anders zit er maar 30gram in zon pakjequote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef smitjew het volgende:
[..]
5.80 kosten de meeste , rook nu maar weer shag![]()
Zometeen lekker zelfgemaakte nasi met orak arik (spek, spitskool, ei, nootmuskaat, godverdomme lekker)
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
javaaanse jochies is nog 37,5 gram en ook weer duurderquote:Op donderdag 4 april 2013 19:15 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Wat rook jij dan. meeste is rond de 7 euro en anders zit er maar 30gram in zon pakje![]()
heb nog ouwe prijs van 6.30Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
ik voortaan john player special shag. is best te doen en niet zo duur. de half zware iig. De zware zijn wel meer dan zeven euro heb ik gezien.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:20 schreef smitjew het volgende:
[..]
javaaanse jochies is nog 37,5 gram en ook weer duurder![]()
heb nog ouwe prijs van 6.30![]()
Dit.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:48 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet pot JPS tabak kopen en zelf peuken klikkenFuck the EBU.![]()
Peuken klikken.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:48 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet pot JPS tabak kopen en zelf peuken klikken
Dat is voor oude wijven man.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En voor mensen die honderden euro's geld willen besparen op rookwaar zonder gore shag te hoeven roken, dat was echt fantastisch!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Peuken klikken.
Dat is voor oude wijven man.Fuck the EBU.![]()
Dit.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
En voor mensen die honderden euro's geld willen besparen op rookwaar zonder gore shag te hoeven roken, dat was echt fantastisch!
Ik rook een pakje per dag, dat is dus 6,50 x 31 = 201,50 per maand.
Ik doe ongeveer een dag of 9-10 met een pot tabak van 16,50 (x3) = 49,50
150 euro per maand in de pocket![]()
![]()
Gewoon lekkere shag roken, is nog altijd het goedkoopst.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
En voor mensen die honderden euro's geld willen besparen op rookwaar zonder gore shag te hoeven roken, dat was echt fantastisch!Peuken klikken doe je maar als je tijd over hebt tussen je potje Yahtzee met de buurvrouw en je gebridge in het buurtcentrum.
150 per maand had ik idd ook uitgerekend voor mezelfquote:Op donderdag 4 april 2013 19:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit.
Ik rook een pakje per dag, dat is dus 6,50 x 31 = 201,50 per maand.
Ik doe ongeveer een dag of 9-10 met een pot tabak van 16,50 (x3) = 49,50
150 euro per maand in de pocketshag is voor paupers.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gewoon lekkere shag roken, is nog altijd het goedkoopst.Peuken klikken doe je maar als je tijd over hebt tussen je potje Yahtzee met de buurvrouw en je gebridge in het buurtcentrum.
Fuck the EBU.![]()
Wij zijn bazig slim samenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
150 per maand had ik idd ook uitgerekend voor mezelf
[..]
shag is voor paupers.![]()
![]()
170-180 euro per maand en geen enkele voorbereiding vereist, toedels poedels.
Godverdomme, stoot keihard met mijn knie tegen de tafel. Zelfde knie als waar ik mee gevallen ben laatst. AuwYour beauty never ever scared me.![]()
Oh ik heb A. gevraagd wat hij van FOK! vind en een eventuele meeting en hij vind alles prima. Hij moedigt het zelfs aan 'kom je de deur uit'en bedankt
Your beauty never ever scared me.![]()
Ghehehe FOK! houdt je van de straatquote:Op donderdag 4 april 2013 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik heb A. gevraagd wat hij van FOK! vind en een eventuele meeting en hij vind alles prima. Hij moedigt het zelfs aan 'kom je de deur uit'en bedankt
Fuck the EBU.![]()
Ach, internet communicatie is ook prettig op zijn eigen manierquote:
Ja tis niet zo koud als buitenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach, internet communicatie is ook prettig op zijn eigen manier
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
En het kost wat minder energiequote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje mijn hossel weghosselen met dm.Kan je toch niet maken.
Eerlijk zullen we alles delenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA HALLON WAT MOT JIJ MET MIJN HOSSEL DAN????![]()
![]()
foursomequote:Op donderdag 4 april 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk zullen we alles delen
Fuck the EBU.![]()
Sorry dat ik opeens weg was voor een dag of 2-3..Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Had het niet eens gemerktquote:Op donderdag 4 april 2013 22:35 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry dat ik opeens weg was voor een dag of 2-3..![]()
Ok.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
;p Gewoon kanker veel stress enzo. En had last van een OD aan wiet voor een paar dagen, geen tof gevoel.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan ook wel gewoon meteen zeggen wat er was ipv zo binnen komenDit -- Parkiet is mijn papa
je hebt je suf zitten blowen ja?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
;p Gewoon kanker veel stress enzo. En had last van een OD aan wiet voor een paar dagen, geen tof gevoel.![]()
![]()
Ja..quote:
En drinken en alles tegelijk.. dat heb ik nog wel even gemerkt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
Doe eens niet dan gekquote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja..
En drinken en alles tegelijk.. dat heb ik nog wel even gemerkt.![]()
![]()
Die combo vind ik overigens altijd heel prettig.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja..
En drinken en alles tegelijk.. dat heb ik nog wel even gemerkt.
Echter moet je dat rustig opbouwen, want dat is een pittige stap om het in één keer te doen. Aanvoelen enzo.![]()
Vroeger ging ik altijd gewoon in 1 keer helemaal naar de kanker: eerst lekker aan een waterpijp met wiet en whisky en tussendoor lekker pilsen, werkte prima.![]()
Stress haalt je limits weg.quote:Oh, wist niet dat je dat kon opbouwen?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die combo vind ik overigens altijd heel prettig.
Echter moet je dat rustig opbouwen, want dat is een pittige stap om het in één keer te doen. Aanvoelen enzo.
Ja dat had ik dus niet gedaan, gewoon jointje, glas wijn, jointje, glas wijn.. en dan zo'n 5x verder
Maar daarna viel ik bijna flauw ofzo dus stopte ik maar meteen.. was wel effe schrikken.
Weer wat geleerd.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
Vroeger ging ik altijd gewoon in 1 keer helemaal naar de kanker: eerst lekker aan een waterpijp met wiet en whisky en tussendoor lekker pilsen, werkte prima.Kan ik een keer langskomen?
Trouwens, ik ga over een paar weekjes zo'n 50euries aan wiet halen denk ik, iemand nog aanbevelingen? Ik rook nu meestal Amnesia Haze of Amnesia Gold..Dit -- Parkiet is mijn papa
LV heeft een goede invloed op jequote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk naar het eerste woord in die postik blow al jaren niet meer
![]()
Fuck the EBU.![]()
White widow, altijd goedquote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Unscrewed het volgende:
Trouwens, ik ga over een paar weekjes zo'n 50euries aan wiet halen denk ik, iemand nog aanbevelingen? Ik rook nu meestal Amnesia Haze of Amnesia Gold..![]()
![]()
Waar kan je uit kiezen?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Unscrewed het volgende:
Trouwens, ik ga over een paar weekjes zo'n 50euries aan wiet halen denk ik, iemand nog aanbevelingen? Ik rook nu meestal Amnesia Haze of Amnesia Gold..![]()
Tegenwoordig rook je crack toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft niets met LV te maken, ik blowde voordat ik haar kende ook al jaren niet meer
Heb nog een goede plof liggen voor je
gr gr je dealer.![]()
Oh.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk naar het eerste woord in die postik blow al jaren niet meer
Ook niet heel zelden?Eigenlijk heb ik dat nog maar 1x gesmoked, en dat was toen ik echt nog een pubertje was.quote:
Dus die ga ik maar eens opnieuw proberen.
Spuiten alles!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tegenwoordig rook je crack toch?
Heb nog een goede plof liggen voor je
gr gr je dealer.
Nee, enkel tabak jeweet.![]()
Weet ik eigenlijk niet, ik ga altijd maar gewoon de shop binnen, vraag om Amnesia Gold/Haze en ga weer weg.quote:
HEEEEEEL soms, maar dan moet ik ook écht zelf zin hebben, groepsdruk boeit me namelijk niet, kan Moira getuige van zijnquote:Is wel prima wietquote:[..]
Eigenlijk heb ik dat nog maar 1x gesmoked, en dat was toen ik echt nog een pubertje was.
Dus die ga ik maar eens opnieuw proberen.![]()
![]()
oh oke, nouja mijn favorieten zijn chocolope, white widow, jack herer en super silverquote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, ik ga altijd maar gewoon de shop binnen, vraag om Amnesia Gold/Haze en ga weer weg.Amnesia vind ik echt niet lekker smaken, te grassig
![]()
Ohquote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft niets met LV te maken, ik blowde voordat ik haar kende ook al jaren niet meer
LV
Fuck the EBU.![]()
Waterpijp met wiet, tfoe, wat ga je dan hardquote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
Vroeger ging ik altijd gewoon in 1 keer helemaal naar de kanker: eerst lekker aan een waterpijp met wiet en whisky en tussendoor lekker pilsen, werkte prima.
SLIKKEN ZUIGEN KRENGquote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HEEEEEEL soms, maar dan moet ik ook écht zelf zin hebben, groepsdruk boeit me namelijk niet, kan Moira getuige van zijn
[..]
Is wel prima wiet![]()
![]()
Bedoel ik, zie ook het nut niet van "stoppen voor een partner" die moet je gewoon nemen zoals je bent. Ik had er zelf alleen helemaal geen zin meer in na een tijdquote:Yesquote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Waterpijp met wiet, tfoe, wat ga je dan hardwaren leuke avonden
![]()
![]()
Aight, nu ben ik ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HEEEEEEL soms, maar dan moet ik ook écht zelf zin hebben, groepsdruk boeit me namelijk niet, kan Moira getuige van zijn
[..]
Is wel prima wiet
& Is goed, zal het zeker proberen.
Hoeveel gram kan je ongeveer krijgen met een tientje? (Wil het wel eerst even proberen, he.)
En trip je harder door WW of Amnesia Haze/Gold?Dit -- Parkiet is mijn papa
Inderdaad, heb dat al een tijdje niet meer gedaan, misschien binnenkort weer eens waterpijp roken met vriendenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel ik, zie ook het nut niet van "stoppen voor een partner" die moet je gewoon nemen zoals je bent. Ik had er zelf alleen helemaal geen zin meer in na een tijd
[..]
Yeswaren leuke avonden
Super Silver veel gesmoked vroegerquote:Op donderdag 4 april 2013 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oh oke, nouja mijn favorieten zijn chocolope, white widow, jack herer en super silverAmnesia vind ik echt niet lekker smaken, te grassig
En Amnesia vind ik zelf ook alleen lekker als ie buiten is gekweekt.Dit -- Parkiet is mijn papa
Durf ik niet te zeggen, te lang terug voor mij qua prijzenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Aight, nu ben ik ook wel benieuwd.
& Is goed, zal het zeker proberen.
Hoeveel gram kan je ongeveer krijgen met een tientje? (Wil het wel eerst even proberen, he.)
En trip je harder door WW of Amnesia Haze/Gold?Ik vond het altijd wel tof, sowieso toffer dan gewoon een joint opstekenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, heb dat al een tijdje niet meer gedaan, misschien binnenkort weer eens waterpijp roken met vrienden![]()
![]()
Is op vakantie gegaan ivm de winter die niet wilt opflikkerequote:
Ja maar ik krijg er ook echt knallende koppijn van gewoon, van alle hazes het ergstquote:Op donderdag 4 april 2013 22:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Super Silver veel gesmoked vroeger
En Amnesia vind ik zelf ook alleen lekker als ie buiten is gekweekt.![]()
![]()
Ja ik vind gewoon waterpijp ook wel relaxtquote:Op donderdag 4 april 2013 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, te lang terug voor mij qua prijzen
[..]
Ik vond het altijd wel tof, sowieso toffer dan gewoon een joint opsteken
Ik krijg ook knallende koppijn van hazes, vooral andrequote:Op donderdag 4 april 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg er ook echt knallende koppijn van gewoon, van alle hazes het ergst![]()
![]()
Oh ja ik van de Andre Haze ook wel jaquote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik krijg ook knallende koppijn van hazes, vooral andre
Waarheid, ik herinner mij ene Piet waarbij dat niet geheel vlekkeloos is verlopenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel ik, zie ook het nut niet van "stoppen voor een partner" die moet je gewoon nemen zoals je bent. Ik had er zelf alleen helemaal geen zin meer in na een tijd
[..]
Yeswaren leuke avonden
Maar sta je er wel open voor het nog eens een keer te doen?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik krijg ook knallende koppijn van hazes, vooral andrequote:Op donderdag 4 april 2013 23:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh ja ik van de Andre Haze ook wel ja.
![]()
Z'n koters zijn net zo ergquote:Op donderdag 4 april 2013 23:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh ja ik van de Andre Haze ook wel jaAltijd, maar alleen als ik zelf echt zin heb. Heb ooit nog wel een keer wiet gehaald voor de lekker, daarna ook geen trek meer gehad ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarheid, ik herinner mij ene Piet waarbij dat niet geheel vlekkeloos is verlopen
Maar sta je er wel open voor het nog eens een keer te doen?![]()
![]()
Oh man, wat een geniaal nummer dit:
Eerst had ik echt zo'n wtf moment, halverwege het nummer wordt het echt geniaal
Nou mooi toch? Gewoon occasionally wanneer je er zin in hebtquote:Op donderdag 4 april 2013 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Z'n koters zijn net zo erg
[..]
Altijd, maar alleen als ik zelf echt zin heb. Heb ooit nog wel een keer wiet gehaald voor de lekker, daarna ook geen trek meer gehad ofzo
Puike vent.Fuck the EBU.![]()
Ditquote:Op donderdag 4 april 2013 23:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh man, wat een geniaal nummer dit:
Eerst had ik echt zo'n wtf moment, halverwege het nummer wordt het echt geniaalVind ik eigenlijk niet meer dan normaalquote:Op donderdag 4 april 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou mooi toch? Gewoon occasionally wanneer je er zin in hebt
Puike vent.gedwongen is zo....gedwongen
![]()
![]()
Ik las vandaag dat dit een concept album was over de zee, vond het zeer boeiendquote:Op donderdag 4 april 2013 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit
[..]
Vind ik eigenlijk niet meer dan normaalgedwongen is zo....gedwongen
Ik steel nu schaamteloos die oh zo geweldige woordspeling
Nouja je hebt mensen die ehh, doorslaan..quote:Op donderdag 4 april 2013 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit
[..]
Vind ik eigenlijk niet meer dan normaalgedwongen is zo....gedwongen
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik haat het om random troep te sharen en bull shit.
Maar deze kon ik niet achterhouden.
Zo herkenbaar. Hork weet
[ afbeelding ]deze baas weet!
Ik weet precies wat je bedoeltquote:Op donderdag 4 april 2013 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja je hebt mensen die ehh, doorslaan..![]()
![]()
Watquote:Op donderdag 4 april 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Fuck the EBU.![]()
whehequote:Op donderdag 4 april 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]deze baas weet!
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt
Fuck the EBU.![]()
Als het lekker is dan kan er altijd meer bij.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Maar deze kon ik niet achterhouden.
Zo herkenbaar. Hork weet
[ afbeelding ]
Altijd.![]()
Waarheid!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het lekker is dan kan er altijd meer bij.
Altijd.![]()
Creampie haha hihi hoho vies vuil vasjequote:Op donderdag 4 april 2013 23:15 schreef Moira. het volgende:
Toetjes zijn dan ook om de gaatjes op te vullen![]()
Godver vasquote:Op donderdag 4 april 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Creampie haha hihi hoho vies vuil vasje
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Creampie haha hihi hoho vies vuil vasje![]()
![]()
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Huh, koppijn van wiet?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg er ook echt knallende koppijn van gewoon, van alle hazes het ergst
Nog nooit gehad.
Maar Hazes moet je eigenlijk puur roken, anders kan je je idd een klein beetje ziek voelen, maar als je daarna doorgaat totdat je een goeie trip hebt, is dat gevoel weer weg. (Bij mij dan tenminste).Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja maar koppijn is wat anders dan je ziek voelenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Huh, koppijn van wiet?
Nog nooit gehad.
Maar Hazes moet je eigenlijk puur roken, anders kan je je idd een klein beetje ziek voelen, maar als je daarna doorgaat totdat je een goeie trip hebt, is dat gevoel weer weg. (Bij mij dan tenminste).![]()
![]()
briepiemel op TC.quote:
Ja klopt.. maar ik heb dat echt nooit gehad van wiet. Wel van hasj.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar koppijn is wat anders dan je ziek voelen
Ik heb geen idee.quote:
Maar hij/zij is wel grappig soms.
Ook niet van de hele avond goed veel smoken?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja klopt.. maar ik heb dat echt nooit gehad van wiet. Wel van hasj.![]()
![]()
Wat is er grappig aan dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar hij/zij is wel grappig soms.
Zie 'm nooit echt meechatten, alleen maar lurken of irritant youtubefilmpjes aan en afzetten
Fuck the EBU.![]()
Mwah, als het echt teveel word, dan moet ik gewoon stoppen anders moet ik kotsen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook niet van de hele avond goed veel smoken?
mehehe dat heb ik dan weer nooit gehadquote:Op donderdag 4 april 2013 23:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mwah, als het echt teveel word, dan moet ik gewoon stoppen anders moet ik kotsen.![]()
Soms zegt ie wel dingentjes, maar dan snap ik er niks van.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan dan?
Zie 'm nooit echt meechatten, alleen maar lurken of irritant youtubefilmpjes aan en afzetten
Mehquote:Op donderdag 4 april 2013 23:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Soms zegt ie wel dingentjes, maar dan snap ik er niks van.
Fuck the EBU.![]()
Maar Nes is toch niet zo irritant? Die zou gewoon als Nes op TC komen toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zal Nestalgie dan wel zijn. Die is altijd stil en af en toe wat stonede woordjes.Fuck the EBU.![]()
Wacht even, ik heb een vraagje aan jullie mensjes.
Waarom kan ik alleen stoned worden?
Ik bedoel.. logisch als je een tabak/wiet mix rookt, dat je stoned word.. maar als ik puur rook zou ik eigenlijk high moeten worden, maar word gewoon stoned voor een langere tijd..
Ben ik nu raar?
Want ik wil high worden zodat ik even diep kan nadenken over dingen.Dit -- Parkiet is mijn papa
Tabak maakt niks uit voor het high of stoned worden hoor, dat ligt eraan of je wietje een sativa of indica is.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
Ik bedoel.. logisch als je een tabak/wiet mix rookt, dat je stoned word.. maar als ik puur rook zou ik eigenlijk high moeten worden, maar word gewoon stoned voor een langere tijd..
Ben ik nu raar?
Want ik wil high worden zodat ik even diep kan nadenken over dingen.![]()
Huh? Ik dacht altijd dat je stoned word als je er tabak/shag bij gooit.. (had ik gelezen).quote:Op donderdag 4 april 2013 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tabak maakt niks uit voor het high of stoned worden hoor, dat ligt eraan of je wietje een sativa of indica is.
Zijn hazes dan indica's? Even googlen.Dit -- Parkiet is mijn papa
haze is sativa, dus highquote:Op donderdag 4 april 2013 23:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht altijd dat je stoned word als je er tabak/shag bij gooit.. (had ik gelezen).
Zijn hazes dan indica's? Even googlen.![]()
![]()
Nou, ik word er alleen zwaar stoned van.. volgens mij is mijn lijf heel raar.quote:
Is Superskunk een beetje te roken?Dit -- Parkiet is mijn papa
Weet je het verschil tussen stoned en high wel dan als je zegt dat je eigenlijk altijd haze rookt?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, ik word er alleen zwaar stoned van.. volgens mij is mijn lijf heel raar.
Is Superskunk een beetje te roken?![]()
![]()
Ik ben Buch In De Bajes aan het kijken. Wat een rare mensen hebben we toch in NLYour beauty never ever scared me.![]()
koop een bong/pijp en rook sativas jwtzalleshighgquote:Op donderdag 4 april 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
Ben ik nu raar?
Want ik wil high worden zodat ik even diep kan nadenken over dingen.![]()
Ja. Ik voel me gewoon slap. Alsof je benen elastisch zijn, alles duurt langer.. (maar ook weer korter omdat je je op andere dingen gaat concentreren steeds, etc.. moeilijk uit te leggen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je het verschil tussen stoned en high wel dan als je zegt dat je eigenlijk altijd haze rookt?), en je hebt gewoon zin om niks te doen.. lekker chillen.
High zou precies het tegenover gestelde moeten zijn?Dit -- Parkiet is mijn papa
Probleem is dat ik thuis woon en mijn vader is er nog steeds niet blij mee dat ik smoke, dus een bong is geen goed idee denk ik om in huis te nemen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
koop een bong/pijp en rook sativas jwtzalleshighg
ik rook om medische redenen altijd indica's en soms voor de gelegenheid neem ik dan sativa, en dan heb je wel eens van die figuren met uitspraken als 'nee ik wordt alleen stoned van super hyper perma haze jongeuuh'quote:Op donderdag 4 april 2013 23:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je het verschil tussen stoned en high wel dan als je zegt dat je eigenlijk altijd haze rookt?
en dan na drie trekjes van mijn indica gaan zitten en niet meer opstaan![]()
![]()
![]()
koop je een bong met je vader, krijgt ie de keuze tabak roken of glasquote:Op donderdag 4 april 2013 23:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Probleem is dat ik thuis woon en mijn vader is er nog steeds niet blij mee dat ik smoke, dus een bong is geen goed idee denk ik om in huis te nemen.![]()
Nja, vergeet niet dat wiet je mind of state versterkt hequote:Op donderdag 4 april 2013 23:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja. Ik voel me gewoon slap. Alsof je benen elastisch zijn, alles duurt langer.. (maar ook weer korter omdat je je op andere dingen gaat concentreren steeds, etc.. moeilijk uit te leggen.), en je hebt gewoon zin om niks te doen.. lekker chillen.
High zou precies het tegenover gestelde moeten zijn?![]()
![]()
En daarmee bedoel je? (sorry, ben niet zo snel van begrip de laatste tijd)quote:Op donderdag 4 april 2013 23:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja, vergeet niet dat wiet je mind of state versterkt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En daarmee bedoel je? (sorry, ben niet zo snel van begrip de laatste tijd)hahaha mind of state wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt stoned. Ja ik bedoel dus, als jij al moe bent en je gaat blowen dan ga je je niet opeens energiek voelen ofzo, dan word je alleen maar lomer
![]()
dat zijn gewoon de standaardeffect van hasj/wietquote:Op donderdag 4 april 2013 23:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja. Ik voel me gewoon slap. Alsof je benen elastisch zijn, alles duurt langer.. (maar ook weer korter omdat je je op andere dingen gaat concentreren steeds, etc.. moeilijk uit te leggen.), en je hebt gewoon zin om niks te doen.. lekker chillen.
High zou precies het tegenover gestelde moeten zijn?
met sativa op ga je niet opeens 30km rennen..![]()
Oh op die fiets.. dat was ik inderdaad helemaal vergeten...quote:Op donderdag 4 april 2013 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hahaha mind of state wtfIk ben echt stoned. Ja ik bedoel dus, als jij al moe bent en je gaat blowen dan ga je je niet opeens energiek voelen ofzo, dan word je alleen maar lomer
Maar geld dit zelfs als je 100% sativa gaat smoken?
Want ik slaap bijna nooit, ben inderdaad altijd moe, etc..Dit -- Parkiet is mijn papa
Dan weet ik het ook niet.. wil gewoon een keer high worden zodat ik lekker kan nadenken over bepaalde dingen, als ik stoned ben, kan ik wel hard focussen op nadenken (iets te hard dat ik soms gewoon 20 minuten voor me zit te staren zonder dat ik het door hebquote:Op donderdag 4 april 2013 23:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat zijn gewoon de standaardeffect van hasj/wiet
met sativa op ga je niet opeens 30km rennen..) maar ik kan niet op een bepaald ding focussen, zeg maar. Alle gedachten schieten door mijn hoofd, want dan denk ik weer te diep over iets na en dan denk ik echt van.. fuck dat.. en dan zonder dat ik het door heb denk ik alweer over iets anders na.
jij zit gewoon elke keer knetter high te bepalen of je high bent, om na 20minuten opeens 'wakker te schrikken'quote:Op donderdag 4 april 2013 23:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.. wil gewoon een keer high worden zodat ik lekker kan nadenken over bepaalde dingen, als ik stoned ben, kan ik wel hard focussen op nadenken (iets te hard dat ik soms gewoon 20 minuten voor me zit te staren zonder dat ik het door heb) maar ik kan niet op een bepaald ding focussen, zeg maar. Alle gedachten schieten door mijn hoofd, want dan denk ik weer te diep over iets na en dan denk ik echt van.. fuck dat.. en dan zonder dat ik het door heb denk ik alweer over iets anders na.
![]()
![]()
Ja, als jij fucking moe bent en speed gaat snuiven dan word je ook niet opeens rocket power ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 23:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh op die fiets.. dat was ik inderdaad helemaal vergeten...
Maar geld dit zelfs als je 100% sativa gaat smoken?
Want ik slaap bijna nooit, ben inderdaad altijd moe, etc..![]()
![]()
Ik weet het nu ook niet meer.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij zit gewoon elke keer knetter high te bepalen of je high bent, om na 20minuten opeens 'wakker te schrikken'
Kan je dan juist niet goed nadenken als je stoned bent? Pff..
Ik ben echt in de war nu.
Nooit speed gebruikt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, als jij fucking moe bent en speed gaat snuiven dan word je ook niet opeens rocket power ofzo
Maar ik vertrouw je wel op je woord.
Tja alle wietjes hebben zo hun eigen effect, ga gewoon lekker andere proberenquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nooit speed gebruikt.
Maar ik vertrouw je wel op je woord.![]()
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tja alle wietjes hebben zo hun eigen effect, ga gewoon lekker andere proberen
White Widow staat op mijn lijstje, daar word je knetterstoned van heb ik gelezen.
Heeft iemand Superskunk of Crystal Royaal ooit gerookt?Dit -- Parkiet is mijn papa
White Widow is okay. Ik werd laatst echt heel erg high van C5 en Big Buddha Cheese,quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zal ik doen.
White Widow staat op mijn lijstje, daar word je knetterstoned van heb ik gelezen.
Heeft iemand Superskunk of Crystal Royaal ooit gerookt?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Oh en blijkbaar is het voor iedereen anders.
Sommige worden high van sativa's, sommige stoned en sommige worden high van indica's en sommige stoned. Over het algemeen worden mensen alleen stoned van indica's en high van sativa's... maarja internet kan je ook niet echt vertrouwen.
Is denk ik vooral experimenteren inderdaad.Dit -- Parkiet is mijn papa
Superskunk is lekker! Die heb ik een tijd gerooktquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Heeft iemand Superskunk of Crystal Royaal ooit gerookt?Ik rook ook vaak Crystal Bud, Master Kush
Oeh.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Superskunk is lekker! Die heb ik een tijd gerooktWerd je daar high of stoned van?
BBC heb ik goeie reviews over gelezen, even kijken of ze die in Eindhoven verkopen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
White Widow is okay. Ik werd laatst echt heel erg high van C5 en Big Buddha Cheese,
Stonedquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oeh.Werd je daar high of stoned van? [ afbeelding ]
[..]
BBC heb ik goeie reviews over gelezen, even kijken of ze die in Eindhoven verkopen.Your beauty never ever scared me.![]()
Kijk, en op internet zeggen mensen dat ze d'r juist heel high van worden.quote:
wat is dezenDit -- Parkiet is mijn papa
Nou misschien ben ik dan altijd high i.p.v stoned?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kijk, en op internet zeggen mensen dat ze d'r juist heel high van worden.
wat is dezen
![]()
Meen het. Ik rook geen hasj omdat ik dat niet lekker vindquote:Maar ik vind het in ieder geval een chill gevoel die ik krijg bij de wiet haha
quote:
Hoe kom jij eigenlijk aan je wiet, fake ID ofzo?Ja ik vind hasj ook minder idd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meen het. Ik rook geen hasj omdat ik dat niet lekker vindMaar ik vind het in ieder geval een chill gevoel die ik krijg bij de wiet haha
Ik heb een dealer in de buurt en 18+ vrienden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk aan je wiet, fake ID ofzo?
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Oh netjes.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb een dealer in de buurt en 18+ vrienden.
Want nu ben je... 16/17?Dit -- Parkiet is mijn papa
17quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh netjes.
Want nu ben je... 16/17?Jij dan?
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Dus jij houd wel van jongere jongentjes?quote:21.quote:
Eigenlijk nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus jij houd wel van jongere jongentjes?
Tss. Toen ik klein was, mijn ballen net begonnen te werken, etc. wilde ik altijd verkracht worden door een lekkere oudere vrouw.quote:Dik zieke shit eigenlijk, maar ik geilde wel op vrouwen die op kleinere jongentjes geilde (omdat ik toen natuurlijk klein was.
)
TMI?
She wants the D.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een toeval *zie hem net bij een huisgenoot op FB*ICT Nerd grappen.
Maar mensen, moet om 6:15 op, dus ga nu snel pitten voordat ik niet meer kan opstaan, trusten.
Hou van jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:42 schreef Unscrewed het volgende:
Maar mensen, moet om 6:15 op, dus ga nu snel pitten voordat ik niet meer kan opstaan, trusten.
Hou van jullie6:15 op moeten, dat heb ik echt al 2 jaar niet gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte ermee
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Shit, dat doe ik alleen 1x per 2 maanden om de container aan straat te zetten en dan kruip ik er ook weer in na die tijd hahaYour beauty never ever scared me.![]()
Ik wou dat ik doordeweeks uit kon slapen
quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik wou dat ik doordeweeks uit kon slapenDit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik wou dat ik doordeweeks uit kon slapen![]()
Bleh werkenhalf 7 vertrokken richting ouders. Auto ophalen dadelijk en dan door naart werk
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Je hebt tenminste een auto.quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:24 schreef stefanhaan het volgende:
Bleh werkenhalf 7 vertrokken richting ouders. Auto ophalen dadelijk en dan door naart werk
Ik hoop dat ik geld heb, dan kan ik onderweg naar school nog even naar de shop om wat Crystal Royaal te testen.
Ik heb geen eigen auto helaasik pak die van mijn ouders dadelijk. Hoop binnen nu en iets meer dan een half jaar wel een eigen auto te hebben.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
gewoon auto van je ouders skoepenquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je hebt tenminste een auto.
Ik hoop dat ik geld heb, dan kan ik onderweg naar school nog even naar de shop om wat Crystal Royaal te testen.Doe ik ook vaker, tis goedkoper dan een eigen auto en gewoon af en toe wat benzine in gooie en me ouders vinden het wel goed
mogguhOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Morguhhquote:
Ook gearriveerd opt werk
Nee, ik begin iets later vandaag.quote:Gisteravond weer een pubquizje gedaan.
Mweh ben er ook weer uit. vies weinig geslapen maar ja moest de dokter bellen en kan daar om 11 uur terechtYour beauty never ever scared me.![]()
Ook goede morgequote:Op vrijdag 5 april 2013 08:55 schreef Amarantha het volgende:
Mweh ben er ook weer uit. vies weinig geslapen maar ja moest de dokter bellen en kan daar om 11 uur terecht
Trouwens. We gaan vandaag #100 halen![]()
![]()
Moet wel een epic TT bij mensen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Yeahquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:04 schreef Olment het volgende:
Trouwens. We gaan vandaag #100 halen![]()
![]()
Moet wel een epic TT bij mensen.
vertel Mur.. Watskebeurt...quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
onderbuurvrouw vond het een goed idee om om 1 uur hard muziek te gaan draaien, om 2 uur ben ik haar gaan vertellen dat het wel echt te ver ging, toen heeft ze het zachter gezet, maar voor je dan weer slaapt is het alweer 3 uur.![]()
Hmm.. Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:13 schreef Murdera het volgende:
onderbuurvrouw vond het een goed idee om om 1 uur hard muziek te gaan draaien, om 2 uur ben ik haar gaan vertellen dat het wel echt te ver ging, toen heeft ze het zachter gezet, maar voor je dan weer slaapt is het alweer 3 uur.
Zeker werken vandaag? anders gewoon omdraaien in bed
![]()
jep, zit al op werk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Hmm.. Kan ik me iets bij voorstellen.
Zeker werken vandaag? anders gewoon omdraaien in bed![]()
YAMA YAMAHA YAMA YAMAHA
MOOG AND A CASIOOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Tis te merken dat je vrij hebt nogquote:
kruip je dadelijk lekker terug in bed als je van de doc terug bent.quote:
Hmm nee dan is A. ook bijna terug van werkquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:29 schreef Olment het volgende:
[..]
kruip je dadelijk lekker terug in bed als je van de doc terug bent.
Zet me er wel overheen en ik ga vannacht wel als een roos slapenYour beauty never ever scared me.![]()
Ja nog ff snel een tukje voor je gaat "sporten"quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee dan is A. ook bijna terug van werk
Zet me er wel overheen en ik ga vannacht wel als een roos slapen
Pff nou dat "sporten" wordt hem nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja nog ff snel een tukje voor je gaat "sporten"
Tis niet je dag vandaag héquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff nou dat "sporten" wordt hem niet
herpes?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee maar dat laatste kan al anderhalf week niet![]()
oohh.. its that time of the monthquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeGirl problems. Wel de reden van mijn doktersbezoek
hij wil de rode zee niet bevaren?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeGirl problems. Wel de reden van mijn doktersbezoek
![]()
Niet iedereen is zeewaardig he Murquote:
Ook nooit overwogen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gadver, al zou hij dat wel willen.. ik wil dat echt nietHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
waarom niet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gadver, al zou hij dat wel willen.. ik wil dat echt niet
Schone seks.![]()
![]()
Omdat ik wel even kan wachtten haha. Serieus, dat doe je toch niet?quote:Your beauty never ever scared me.![]()
gewoon droog in de poepert toch?quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Oké oké, een beetje spuug dan.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik wel even kan wachtten haha. Serieus, dat doe je toch niet?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik wel even kan wachtten haha. Serieus, dat doe je toch niet?![]()
![]()
fiets?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha
*zo geen zin om zo na de bus te lopen enz*He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: