Volgens mij was hij inderdaad gebanned, onze Dandybleu.. hij is overal gebanned, zelfs op Youtube en Synthforum is hij niet meer te bekennenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik dacht dat hij geband was... Wat niet wil zeggen dat hij niet als kloon is verder gegaan natuurlijk.
Goh, I wonder whyquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens mij was hij inderdaad gebanned, onze Dandybleu.. hij is overal gebanned, zelfs op Youtube en Synthforum is hij niet meer te bekennen
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Goh, I wonder why![]()
Maar eerlijk is eerlijk, soms waren zijn topics wel leuk om te lezen, vooral als hij ging beschrijven hoe goed bevriend hij wel niet was met Britney Spears of wie het ook was.
Hij ziet er ook altijd zo onhygienisch uit, getverdemme.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:39 schreef Lastpost het volgende:
Zie hem nog weleens in Rotterdam, geniale gozer ... op een aparte beetje vreemde manier.
Ik heb hem op Facebook, gooit gewoon zijn hele prive leven, écht alles (tot in de smerigste details) komt in statusupdates (Post er gemiddeld 20 per dag)quote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
DandybleuHele PM gesprekken gehad met die baas
Wát een gast
Ook geen f*ck idee wat hij nou écht gedaan heeft om gebanned te worden
Maar wel nog tijden met dit soort UI's rondgeFOK!t
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik dus ook expres niet gedaan...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hem op Facebook, gooit gewoon zijn hele prive leven, écht alles (tot in de smerigste details) komt in statusupdates (Post er gemiddeld 20 per dag)
Bah
Sóms is het wel grappig.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook expres niet gedaan...
Mooie tijden waren dat. dandybleuquote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
DandybleuHele PM gesprekken gehad met die baas
Wát een gast
Ook geen f*ck idee wat hij nou écht gedaan heeft om gebanned te worden
Maar wel nog tijden met dit soort UI's rondgeFOK!t
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lees het jaquote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hem op Facebook, gooit gewoon zijn hele prive leven, écht alles (tot in de smerigste details) komt in statusupdates (Post er gemiddeld 20 per dag)
Bah
En maar zeggen dat "Zoveel vrienden dit helemaal geweldig vinden en zich er in kunnen vindenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:56 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik lees het ja
Gigantische lappen tekst waar nauwelijks iemand op reageert.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:54 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat. dandybleu
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:08 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
dandybleu
was hij niet degene die begon met "gr gr" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |