Volgens mij was hij inderdaad gebanned, onze Dandybleu.. hij is overal gebanned, zelfs op Youtube en Synthforum is hij niet meer te bekennenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik dacht dat hij geband was... Wat niet wil zeggen dat hij niet als kloon is verder gegaan natuurlijk.
Goh, I wonder whyquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens mij was hij inderdaad gebanned, onze Dandybleu.. hij is overal gebanned, zelfs op Youtube en Synthforum is hij niet meer te bekennen
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Goh, I wonder why![]()
Maar eerlijk is eerlijk, soms waren zijn topics wel leuk om te lezen, vooral als hij ging beschrijven hoe goed bevriend hij wel niet was met Britney Spears of wie het ook was.
Hij ziet er ook altijd zo onhygienisch uit, getverdemme.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:39 schreef Lastpost het volgende:
Zie hem nog weleens in Rotterdam, geniale gozer ... op een aparte beetje vreemde manier.
Ik heb hem op Facebook, gooit gewoon zijn hele prive leven, écht alles (tot in de smerigste details) komt in statusupdates (Post er gemiddeld 20 per dag)quote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
DandybleuHele PM gesprekken gehad met die baas
Wát een gast
Ook geen f*ck idee wat hij nou écht gedaan heeft om gebanned te worden
Maar wel nog tijden met dit soort UI's rondgeFOK!t
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik dus ook expres niet gedaan...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hem op Facebook, gooit gewoon zijn hele prive leven, écht alles (tot in de smerigste details) komt in statusupdates (Post er gemiddeld 20 per dag)
Bah
Sóms is het wel grappig.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook expres niet gedaan...
Mooie tijden waren dat. dandybleuquote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
DandybleuHele PM gesprekken gehad met die baas
Wát een gast
Ook geen f*ck idee wat hij nou écht gedaan heeft om gebanned te worden
Maar wel nog tijden met dit soort UI's rondgeFOK!t
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lees het jaquote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hem op Facebook, gooit gewoon zijn hele prive leven, écht alles (tot in de smerigste details) komt in statusupdates (Post er gemiddeld 20 per dag)
Bah
En maar zeggen dat "Zoveel vrienden dit helemaal geweldig vinden en zich er in kunnen vindenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:56 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik lees het ja
Gigantische lappen tekst waar nauwelijks iemand op reageert.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:54 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat. dandybleu
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:08 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
dandybleu
was hij niet degene die begon met "gr gr" ?
ha ha gr gr toi toi toi bey beyquote:hello i am edwin a musician , i want to marry emma watson um i am 37 years old my aunt was a lesbian , who raised me a bit besides my mother and father
um when its possible one day i would like to live in france , i feel a bit better there as i do in holland , its all a bit softer there
oke bey bey now ps my email is as follows :
dandybleus@email.lol
quote:
Welk filmpje van mij naakt achter m`n keyboard,quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:33 schreef MPC60 het volgende:
Hey Braddie jij mag toch ook niet meer op synthforum komen? Ik vraag mij af wat ik erger vind die filmpjes van dandyblue of jou naakt achter je keyboard....
Wie is dandyblue? Ik heb die naam vaker voorbij zien komen op dit forum.quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:33 schreef MPC60 het volgende:
Hey Braddie jij mag toch ook niet meer op synthforum komen? Ik vraag mij af wat ik erger vind die filmpjes van dandyblue of jou naakt achter je keyboard....
Werkt nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 03:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Welk filmpje van mij naakt achter m`n keyboard,
Ik heb maar 1 kanaal.. www.youtube.com/user/mrbradmusic En daar staan 2 keyboard filmpjes op geloof ik
ben ik ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Goh, I wonder why![]()
Maar eerlijk is eerlijk, soms waren zijn topics wel leuk om te lezen, vooral als hij ging beschrijven hoe goed bevriend hij wel niet was met Britney Spears of wie het ook was.
QFTquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:35 schreef Souteneur het volgende:
De ene mongool maakt een topic over een andere mongool. Tja..
Jij praat nog met hem? Ik kan hem nergens meer vinden, niet meer op FOK! niet meer op FBquote:Op woensdag 16 april 2014 01:20 schreef Moira. het volgende:
Terechte kick
Dandybleu mist FOK! soms wel eens zei hij net
Ik hoop dat hij terug komt
Whehe, ik sprak hem gister nog op Facebook dat 'ie zich wel verveelde zonder FOK! en wel kan leven zonder het forum maar het wel eens mist.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:58 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zijn Facebook weer gevonden![]()
![]()
Inderdaad, hij heeft vorig jaar het zusje van een vriendin van me (zusje is 14) lastig gevallen onder het mom " Wie weet zit er wel een relatie in "quote:Op woensdag 16 april 2014 09:48 schreef Lastpost het volgende:
Haha ik had die mafkees ook op Facebook, inmiddels maar geblokkeerd omdat ie letterlijk iedereen van het vrouwelijk geslacht ging lastig vallen. Van potentieel fotomodel tot aan relatiemateriaal, hij zag het er allemaal in.
Ik volg hem op Facebook sinds gisterquote:Op woensdag 16 april 2014 12:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, ik sprak hem gister nog op Facebook dat 'ie zich wel verveelde zonder FOK! en wel kan leven zonder het forum maar het wel eens mist.
Toen ik zei dat zijn ban alweer afgelopen was dus hij gewoon weer kan posten zei hij dat hij daarna toch weer gelijk gebanned wordt.
Is niet waar though, dus ik ga 'm over proberen te halen
Vooral zijn Engelse verhalen over zijn Engelse (en beroemde/rijke Amerikaanse) vrienden worden hier gemist
http://forum.fok.nl/user/history/304989quote:Op woensdag 16 april 2014 01:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij praat nog met hem? Ik kan hem nergens meer vinden, niet meer op FOK! niet meer op FB
Ben benieuwd of hij inderdaad nog terug komt, als kloon lijkt mij zeer onwaarschijnlijk aangezien hij dan echt binnen 2 posts door de mand valt.
Wel waar man hij wordt telkens na 5 dagen weer gebannedquote:Op woensdag 16 april 2014 12:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, ik sprak hem gister nog op Facebook dat 'ie zich wel verveelde zonder FOK! en wel kan leven zonder het forum maar het wel eens mist.
Toen ik zei dat zijn ban alweer afgelopen was dus hij gewoon weer kan posten zei hij dat hij daarna toch weer gelijk gebanned wordt.
Is niet waar though, dus ik ga 'm over proberen te halen
Vooral zijn Engelse verhalen over zijn Engelse (en beroemde/rijke Amerikaanse) vrienden worden hier gemist
Gewoon beetje zwakzinnig johquote:Op woensdag 16 april 2014 12:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik volg hem op Facebook sinds gister
Maar, zijn ban is afgelopen? Tof! Laat hem hier snel weer posten, altijd leuk!
Hij is ergens ook wel sneu dat hij constant over zijn vrienden en famillie in amerika verteld, volgens mij is het echt een pathologische leugenaar.
Ja dat is omdat 'ie het zelf weer verneuktquote:Op woensdag 16 april 2014 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel waar man hij wordt telkens na 5 dagen weer gebanned
Ja precies, klein beetje maarquote:
Ik kreeg net een bericht in m`n FB inbox dat hij het zonde vond dat ik m`n kanaal had weggegooid en zoquote:Op woensdag 16 april 2014 12:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/304989
En op FB heb je 'm dus al
Haha ik had hem ooit eens toegevoegd en gezegd dat 'ie terug moest komen. Toen had 'ie daar geen zin in, maar sindsdien heeft 'ie wel onthouden dat ik van FOK! ben
Gister ineens een vaag verhaal in m'n inbox, uit het niks, omdat hij zich verveelde. Soms wel eens random berichten op m'n tijdlijn
Hehe hij viel m'n vriendin ineens lastig, dat ze maar modellenwerk moest doen en hij had er als oud-model natuurlijk wel kijk op en z'n broer werkt voor Cosmopolitan als fotograaf etc.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft vorig jaar het zusje van een vriendin van me (zusje is 14) lastig gevallen onder het mom " Wie weet zit er wel een relatie in "
Die kerel is echt een enorme lastpost (no pun intendedquote:Op woensdag 16 april 2014 13:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe hij viel m'n vriendin ineens lastig, dat ze maar modellenwerk moest doen en hij had er als oud-model natuurlijk wel kijk op en z'n broer werkt voor Cosmopolitan als fotograaf etc.![]()
Even later weer berichten of ze niet wilde afspreken enzo.
Als je al gaat vloggen op YouTube zou ik zeggen dat je toch wel iets meer aan je uiterlijk mag doen toch? Beetje representatief overkomen ook al is het slechts YouTube.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:35 schreef BlueMage het volgende:
Kijkende naar de TS vind ik dit best 'n ironisch topic.Je bent wel diep gezonken als Braddie commentaar gaat leveren op je persoonlijke verzorging enzo.
![]()
maal 8 op z'n kant.
Gastquote:Op woensdag 16 april 2014 13:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je al gaat vloggen op YouTube zou ik zeggen dat je toch wel iets meer aan je uiterlijk mag doen toch? Beetje representatief overkomen ook al is het slechts YouTube.
Die gast maakt gewoon vanachter een beeldscherm al een verschrikkelijke onhygienische indruk, je ruikt bijna de vieze koffie adem..
Zeg, als je wil dat hij terug komt moet je niet dit soort dingen gaan zeggen hequote:Op woensdag 16 april 2014 13:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je al gaat vloggen op YouTube zou ik zeggen dat je toch wel iets meer aan je uiterlijk mag doen toch? Beetje representatief overkomen ook al is het slechts YouTube.
Die gast maakt gewoon vanachter een beeldscherm al een verschrikkelijke onhygienische indruk.
Het is opbouwende kritiek.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeg, als je wil dat hij terug komt moet je niet dit soort dingen gaan zeggen heDat kan hij ook gewoon lezen
![]()
dandybleu
Ook die serieuze comment van de AH eronder. Prachtig.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:58 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zijn Facebook weer gevonden![]()
![]()
Ja, zouden die mensen gewoon hun policy nastreven, of zouden ze echt niet doorhebben dat die man psychisch niet helemaal jofel is?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ook die serieuze comment van de AH eronder. Prachtig.
volgens mij niet. Weet niet precies waarom 'ie gebanned was maar volgens mij haalde hij gewoon het bloed onder de nagels van de modjes vandaan hehe.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:55 schreef hoink581 het volgende:
Maar zou Edwin niet om dezelfde reden zijn geband als F1978? Gezien beide een voorliefde koesteren voor het vrouwelijk schoon van alle leeftijden.
Je weet niet wat er zich in de PM boxen heeft afgespeeld.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
volgens mij niet. Weet niet precies waarom 'ie gebanned was maar volgens mij haalde hij gewoon het bloed onder de nagels van de modjes vandaan hehe.
En heeftie tieten en piemels gepost ofzo? Weetnie
Hij mag iig al een tijd weer posten.
Heb zelf nooit iets banbaars van 'm meegekregen, volgens mij was hij ook niet echt van het lastigvallen ofzo.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet niet wat er zich in de PM boxen heeft afgespeeld.
Dat zou mij niets verbazen in ieder geval, ook omdat hij (Toen we nog bevriend waren op Facebook) naar bijna elke meid die ik in m`n friendslist had wel een berichtje stuurdequote:Op woensdag 16 april 2014 17:55 schreef hoink581 het volgende:
Maar zou Edwin niet om dezelfde reden zijn geband als F1978? Gezien beide een voorliefde koesteren voor het vrouwelijk schoon van alle leeftijden.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:45 schreef Braddie het volgende:
Wat ik overigens NIET grappig vond was dat ik gister van een kennis van me (van 14!!!!) moest horen dat ene "Edwin Emanuel" tegen haar aan het praten was. En of ik die toevallig kende..
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:20 schreef Braddie het volgende:
Inderdaad, hij heeft vorig jaar het zusje van een vriendin van me (zusje is 14) lastig gevallen onder het mom " Wie weet zit er wel een relatie in "
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:09 schreef Braddie het volgende:
(Zelfs naar het zusje van een vriendin van me... die was 14)
Dat soort nietszeggende nutteloze posts heeft die kerel echt de hele dag doorquote:Nooit helemaal begrepen....
Ja ongelukjes zitten in een klein hoekje hey...
Kind, meisje van 19 gaat op zich zelf wonen in adam,, Ouders wonen in groningen , flink ver weg,, Op een goede ( slechte ) dag, belt de dochter vader op zo van : Hey ik zit er even helemaal doorheen , mn geld is op en ik ben ziek vandaag en ik had ook een probleem op straat , kan je even 25 euro naar me storten ?
Ja zegt de vader ( natuurlijk ) , gaat even naar zijn internet rekening toe en stort 50,,,,
Uur later , telefoon gaat "papa, het geld is niet binnen"
Reden, vader heeft ABN,, en dochter heeft ING.... Krijg je daar nou diaree van of niet????
Gelukkig kunnen we dat van jou met je keyboardfilmpjes niet zeggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gast maakt gewoon vanachter een beeldscherm al een verschrikkelijke onhygienische indruk.
Serieus? Wat nou weer danquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:56 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Hij was afgelopen dagen weer op fok, maar is inmiddels alweer geband.
Op een ander account; timothy-xquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serieus? Wat nou weer dan
Ik heb 'm helemaal gemist
Edit: leugens![]()
dandybleu
http://forum.fok.nl/user/history/304989
Had 'ie gezegd dat hij dat is dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:03 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Op een ander account; timothy-x
Weet niet waarom hij geband is eigenlijk. Misschien door zn kuttopics.
MUZ / Beetje raar mischien maar : muziek met huilende vrouwen erin ?, in dit topic heeft hij zich verraden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had 'ie gezegd dat hij dat is dan?
Muah 't is niet echt een shitload aan kuttopics ofzo, misschien heeft 'ie iets banbaars gepost dat al weggeëdit is?
Maar ik mis de 'ha ha ja hey gr' verhalen over z'n Engelse vriendenWacht op verificatie.
Ohja, hehequote:Op vrijdag 18 april 2014 15:11 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
MUZ / Beetje raar mischien maar : muziek met huilende vrouwen erin ?, in dit topic heeft hij zich verraden.
Kijk naar zijn schrijfstijl en klik daarna op het youtube linkje...
Hij zegt dattie 'kloon van gebande' als systeemnotificatie had, maar heb juist nog bij yvonne gecheckt dat dandybleu niet gebanned was en gewoon mocht posten. Had 'ie nog een ander account dat wel nog geblokt was ofzo?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:50 schreef hoink581 het volgende:
Hij heeft ook in KLB gepost.Maar ik snap niet waarom hij geband is?
Lokquotequote:Op woensdag 13 april 2016 01:57 schreef possetje het volgende:
Hoi kijk maar bij de youtube comments bij de eerste video ik heb gezegt dat jij met naar naar bed wilt sex hebben!
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Vind zijn vlogs beter dan die van jou
![]()
ja, zie de post boven je.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Vind zijn vlogs beter dan die van jou
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |