quote:Op woensdag 13 april 2016 01:39 schreef syndroom het volgende:
Hier mijn lijstje van bekende, en minder bekende youtube vloggers die ik wel in mijn bed zou willen hebben.
Kerel ...quote:Hee Ik ben Hester & ben 13 jaar, en dit is mijn blogg. Op mijn blogg zal ik vertellen over dingen zoals, fashion, handige tips en leuke dingen die ik gewoon doe! Veel plezier op mijn blogg!
quote:Op woensdag 13 april 2016 01:57 schreef possetje het volgende:
Hoi kijk maar bij de youtube comments bij de eerste video ik heb gezegt dat jij met naar naar bed wilt sex hebben!
quote:Op woensdag 13 april 2016 01:57 schreef possetje het volgende:
Hoi kijk maar bij de youtube comments bij de eerste video ik heb gezegt dat jij met naar naar bed wilt sex hebben!
Ben jij die kerel met die jenever coconut likeur? Godverdomme manquote:Op woensdag 13 april 2016 01:57 schreef possetje het volgende:
Tja, nu weten we ook allemaal wie possetje is en hoe hij heet. Daar gaat je anoniemiteit, iets wat op toch belangrijk is op een forum.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ben jij die kerel met die jenever coconut likeur? Godverdomme man
Ja, want niemand wist dit nogquote:Op woensdag 13 april 2016 02:07 schreef Copa het volgende:
[..]
Tja, nu weten we ook allemaal wie possetje is en hoe hij heet. Daar gaat je anoniemiteit, iets wat op toch belangrijk is op een forum.
Zij is 12. Je bent godverdomme lekker bezigquote:Op woensdag 13 april 2016 02:14 schreef syndroom het volgende:
[..]
Haha, net wat te jong idd.
Iemand enig idee hoe oud ze is?
Jezus! Dat is wel erg jong ja.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zij is 12. Je bent godverdomme lekker bezig
Je filmpjes manquote:Op woensdag 13 april 2016 01:57 schreef possetje het volgende:
Is toch gewoon te zien dat ze 11/12 isquote:Op woensdag 13 april 2016 02:14 schreef syndroom het volgende:
[..]
Haha, net wat te jong idd.
Iemand enig idee hoe oud ze is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |