Nouja je hebt mensen die ehh, doorslaan..quote:Op donderdag 4 april 2013 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit
[..]
Vind ik eigenlijk niet meer dan normaalgedwongen is zo....gedwongen
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik haat het om random troep te sharen en bull shit.
Maar deze kon ik niet achterhouden.
Zo herkenbaar. Hork weet
[ afbeelding ]
Ik weet precies wat je bedoeltquote:Op donderdag 4 april 2013 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja je hebt mensen die ehh, doorslaan..
Watquote:Op donderdag 4 april 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
whehequote:Op donderdag 4 april 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]deze baas weet!
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt
Als het lekker is dan kan er altijd meer bij.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Maar deze kon ik niet achterhouden.
Zo herkenbaar. Hork weet
[ afbeelding ]
Waarheid!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het lekker is dan kan er altijd meer bij.
Altijd.
Creampie haha hihi hoho vies vuil vasjequote:Op donderdag 4 april 2013 23:15 schreef Moira. het volgende:
Toetjes zijn dan ook om de gaatjes op te vullen
Godver vasquote:Op donderdag 4 april 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Creampie haha hihi hoho vies vuil vasje
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Creampie haha hihi hoho vies vuil vasje
quote:
Huh, koppijn van wiet?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg er ook echt knallende koppijn van gewoon, van alle hazes het ergst
Ja maar koppijn is wat anders dan je ziek voelenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Huh, koppijn van wiet?
Nog nooit gehad.
Maar Hazes moet je eigenlijk puur roken, anders kan je je idd een klein beetje ziek voelen, maar als je daarna doorgaat totdat je een goeie trip hebt, is dat gevoel weer weg. (Bij mij dan tenminste).
briepiemel op TC.quote:
Ja klopt.. maar ik heb dat echt nooit gehad van wiet. Wel van hasj.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar koppijn is wat anders dan je ziek voelen
Ik heb geen idee.quote:
Ook niet van de hele avond goed veel smoken?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja klopt.. maar ik heb dat echt nooit gehad van wiet. Wel van hasj.
Wat is er grappig aan dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar hij/zij is wel grappig soms.
Mwah, als het echt teveel word, dan moet ik gewoon stoppen anders moet ik kotsen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook niet van de hele avond goed veel smoken?
mehehe dat heb ik dan weer nooit gehadquote:Op donderdag 4 april 2013 23:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mwah, als het echt teveel word, dan moet ik gewoon stoppen anders moet ik kotsen.
Soms zegt ie wel dingentjes, maar dan snap ik er niks van.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan dan?
Zie 'm nooit echt meechatten, alleen maar lurken of irritant youtubefilmpjes aan en afzetten
Mehquote:Op donderdag 4 april 2013 23:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Soms zegt ie wel dingentjes, maar dan snap ik er niks van.
Maar Nes is toch niet zo irritant? Die zou gewoon als Nes op TC komen toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zal Nestalgie dan wel zijn. Die is altijd stil en af en toe wat stonede woordjes.
Tabak maakt niks uit voor het high of stoned worden hoor, dat ligt eraan of je wietje een sativa of indica is.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
Wacht even, ik heb een vraagje aan jullie mensjes.
Waarom kan ik alleen stoned worden?
Ik bedoel.. logisch als je een tabak/wiet mix rookt, dat je stoned word.. maar als ik puur rook zou ik eigenlijk high moeten worden, maar word gewoon stoned voor een langere tijd..
Ben ik nu raar?
Want ik wil high worden zodat ik even diep kan nadenken over dingen.
Huh? Ik dacht altijd dat je stoned word als je er tabak/shag bij gooit.. (had ik gelezen).quote:Op donderdag 4 april 2013 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tabak maakt niks uit voor het high of stoned worden hoor, dat ligt eraan of je wietje een sativa of indica is.
haze is sativa, dus highquote:Op donderdag 4 april 2013 23:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht altijd dat je stoned word als je er tabak/shag bij gooit.. (had ik gelezen).
Zijn hazes dan indica's? Even googlen.
Nou, ik word er alleen zwaar stoned van.. volgens mij is mijn lijf heel raar.quote:
Weet je het verschil tussen stoned en high wel dan als je zegt dat je eigenlijk altijd haze rookt?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, ik word er alleen zwaar stoned van.. volgens mij is mijn lijf heel raar.
Is Superskunk een beetje te roken?
koop een bong/pijp en rook sativas jwtzalleshighgquote:Op donderdag 4 april 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
Wacht even, ik heb een vraagje aan jullie mensjes.
Waarom kan ik alleen stoned worden?
Ik bedoel.. logisch als je een tabak/wiet mix rookt, dat je stoned word.. maar als ik puur rook zou ik eigenlijk high moeten worden, maar word gewoon stoned voor een langere tijd..
Ben ik nu raar?
Want ik wil high worden zodat ik even diep kan nadenken over dingen.
Ja. Ik voel me gewoon slap. Alsof je benen elastisch zijn, alles duurt langer.. (maar ook weer korter omdat je je op andere dingen gaat concentreren steeds, etc.. moeilijk uit te leggen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je het verschil tussen stoned en high wel dan als je zegt dat je eigenlijk altijd haze rookt?
Probleem is dat ik thuis woon en mijn vader is er nog steeds niet blij mee dat ik smoke, dus een bong is geen goed idee denk ik om in huis te nemen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
koop een bong/pijp en rook sativas jwtzalleshighg
ik rook om medische redenen altijd indica's en soms voor de gelegenheid neem ik dan sativa, en dan heb je wel eens van die figuren met uitspraken als 'nee ik wordt alleen stoned van super hyper perma haze jongeuuh'quote:Op donderdag 4 april 2013 23:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je het verschil tussen stoned en high wel dan als je zegt dat je eigenlijk altijd haze rookt?
koop je een bong met je vader, krijgt ie de keuze tabak roken of glasquote:Op donderdag 4 april 2013 23:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Probleem is dat ik thuis woon en mijn vader is er nog steeds niet blij mee dat ik smoke, dus een bong is geen goed idee denk ik om in huis te nemen.
Nja, vergeet niet dat wiet je mind of state versterkt hequote:Op donderdag 4 april 2013 23:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja. Ik voel me gewoon slap. Alsof je benen elastisch zijn, alles duurt langer.. (maar ook weer korter omdat je je op andere dingen gaat concentreren steeds, etc.. moeilijk uit te leggen.), en je hebt gewoon zin om niks te doen.. lekker chillen.
High zou precies het tegenover gestelde moeten zijn?
En daarmee bedoel je? (sorry, ben niet zo snel van begrip de laatste tijd)quote:Op donderdag 4 april 2013 23:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja, vergeet niet dat wiet je mind of state versterkt he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En daarmee bedoel je? (sorry, ben niet zo snel van begrip de laatste tijd)hahaha mind of state wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt stoned. Ja ik bedoel dus, als jij al moe bent en je gaat blowen dan ga je je niet opeens energiek voelen ofzo, dan word je alleen maar lomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |