Had het niet eens gemerktquote:Op donderdag 4 april 2013 22:35 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry dat ik opeens weg was voor een dag of 2-3..
Ok.quote:
;p Gewoon kanker veel stress enzo. En had last van een OD aan wiet voor een paar dagen, geen tof gevoel.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan ook wel gewoon meteen zeggen wat er was ipv zo binnen komen
je hebt je suf zitten blowen ja?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
;p Gewoon kanker veel stress enzo. En had last van een OD aan wiet voor een paar dagen, geen tof gevoel.
Ja..quote:
Doe eens niet dan gekquote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja..
En drinken en alles tegelijk.. dat heb ik nog wel even gemerkt.
Die combo vind ik overigens altijd heel prettig.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja..
En drinken en alles tegelijk.. dat heb ik nog wel even gemerkt.
Stress haalt je limits weg.quote:
Oh, wist niet dat je dat kon opbouwen?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die combo vind ik overigens altijd heel prettig.
Echter moet je dat rustig opbouwen, want dat is een pittige stap om het in één keer te doen. Aanvoelen enzo.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
Vroeger ging ik altijd gewoon in 1 keer helemaal naar de kanker: eerst lekker aan een waterpijp met wiet en whisky en tussendoor lekker pilsen, werkte prima.
LV heeft een goede invloed op jequote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk naar het eerste woord in die postik blow al jaren niet meer
White widow, altijd goedquote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Unscrewed het volgende:
Trouwens, ik ga over een paar weekjes zo'n 50euries aan wiet halen denk ik, iemand nog aanbevelingen? Ik rook nu meestal Amnesia Haze of Amnesia Gold..
Waar kan je uit kiezen?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Unscrewed het volgende:
Trouwens, ik ga over een paar weekjes zo'n 50euries aan wiet halen denk ik, iemand nog aanbevelingen? Ik rook nu meestal Amnesia Haze of Amnesia Gold..
Tegenwoordig rook je crack toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft niets met LV te maken, ik blowde voordat ik haar kende ook al jaren niet meer
Oh.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk naar het eerste woord in die postik blow al jaren niet meer
Eigenlijk heb ik dat nog maar 1x gesmoked, en dat was toen ik echt nog een pubertje was.quote:
Spuiten alles!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tegenwoordig rook je crack toch?
Heb nog een goede plof liggen voor je
gr gr je dealer.
Weet ik eigenlijk niet, ik ga altijd maar gewoon de shop binnen, vraag om Amnesia Gold/Haze en ga weer weg.quote:
HEEEEEEL soms, maar dan moet ik ook écht zelf zin hebben, groepsdruk boeit me namelijk niet, kan Moira getuige van zijnquote:
Is wel prima wietquote:[..]
Eigenlijk heb ik dat nog maar 1x gesmoked, en dat was toen ik echt nog een pubertje was.
Dus die ga ik maar eens opnieuw proberen.
oh oke, nouja mijn favorieten zijn chocolope, white widow, jack herer en super silverquote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, ik ga altijd maar gewoon de shop binnen, vraag om Amnesia Gold/Haze en ga weer weg.
Ohquote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft niets met LV te maken, ik blowde voordat ik haar kende ook al jaren niet meer
Waterpijp met wiet, tfoe, wat ga je dan hardquote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
Vroeger ging ik altijd gewoon in 1 keer helemaal naar de kanker: eerst lekker aan een waterpijp met wiet en whisky en tussendoor lekker pilsen, werkte prima.
SLIKKEN ZUIGEN KRENGquote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HEEEEEEL soms, maar dan moet ik ook écht zelf zin hebben, groepsdruk boeit me namelijk niet, kan Moira getuige van zijn
[..]
Is wel prima wiet
Bedoel ik, zie ook het nut niet van "stoppen voor een partner" die moet je gewoon nemen zoals je bent. Ik had er zelf alleen helemaal geen zin meer in na een tijdquote:
Yesquote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Waterpijp met wiet, tfoe, wat ga je dan hard
Aight, nu ben ik ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HEEEEEEL soms, maar dan moet ik ook écht zelf zin hebben, groepsdruk boeit me namelijk niet, kan Moira getuige van zijn
[..]
Is wel prima wiet
Inderdaad, heb dat al een tijdje niet meer gedaan, misschien binnenkort weer eens waterpijp roken met vriendenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel ik, zie ook het nut niet van "stoppen voor een partner" die moet je gewoon nemen zoals je bent. Ik had er zelf alleen helemaal geen zin meer in na een tijd
[..]
Yeswaren leuke avonden
Super Silver veel gesmoked vroegerquote:Op donderdag 4 april 2013 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oh oke, nouja mijn favorieten zijn chocolope, white widow, jack herer en super silverAmnesia vind ik echt niet lekker smaken, te grassig
Durf ik niet te zeggen, te lang terug voor mij qua prijzenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Aight, nu ben ik ook wel benieuwd.
& Is goed, zal het zeker proberen.
Hoeveel gram kan je ongeveer krijgen met een tientje? (Wil het wel eerst even proberen, he.)
En trip je harder door WW of Amnesia Haze/Gold?
Ik vond het altijd wel tof, sowieso toffer dan gewoon een joint opstekenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, heb dat al een tijdje niet meer gedaan, misschien binnenkort weer eens waterpijp roken met vrienden
Is op vakantie gegaan ivm de winter die niet wilt opflikkerequote:
Ja maar ik krijg er ook echt knallende koppijn van gewoon, van alle hazes het ergstquote:Op donderdag 4 april 2013 22:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Super Silver veel gesmoked vroeger
En Amnesia vind ik zelf ook alleen lekker als ie buiten is gekweekt.
Ja ik vind gewoon waterpijp ook wel relaxtquote:Op donderdag 4 april 2013 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, te lang terug voor mij qua prijzen
[..]
Ik vond het altijd wel tof, sowieso toffer dan gewoon een joint opsteken
Ik krijg ook knallende koppijn van hazes, vooral andrequote:Op donderdag 4 april 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg er ook echt knallende koppijn van gewoon, van alle hazes het ergst
Oh ja ik van de Andre Haze ook wel jaquote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik krijg ook knallende koppijn van hazes, vooral andre
Waarheid, ik herinner mij ene Piet waarbij dat niet geheel vlekkeloos is verlopenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel ik, zie ook het nut niet van "stoppen voor een partner" die moet je gewoon nemen zoals je bent. Ik had er zelf alleen helemaal geen zin meer in na een tijd
[..]
Yeswaren leuke avonden
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik krijg ook knallende koppijn van hazes, vooral andre
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh ja ik van de Andre Haze ook wel ja
Z'n koters zijn net zo ergquote:Op donderdag 4 april 2013 23:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh ja ik van de Andre Haze ook wel ja
Altijd, maar alleen als ik zelf echt zin heb. Heb ooit nog wel een keer wiet gehaald voor de lekker, daarna ook geen trek meer gehad ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarheid, ik herinner mij ene Piet waarbij dat niet geheel vlekkeloos is verlopen
Maar sta je er wel open voor het nog eens een keer te doen?
Nou mooi toch? Gewoon occasionally wanneer je er zin in hebtquote:Op donderdag 4 april 2013 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Z'n koters zijn net zo erg
[..]
Altijd, maar alleen als ik zelf echt zin heb. Heb ooit nog wel een keer wiet gehaald voor de lekker, daarna ook geen trek meer gehad ofzo
Ditquote:Op donderdag 4 april 2013 23:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh man, wat een geniaal nummer dit:
Eerst had ik echt zo'n wtf moment, halverwege het nummer wordt het echt geniaal
Vind ik eigenlijk niet meer dan normaalquote:Op donderdag 4 april 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou mooi toch? Gewoon occasionally wanneer je er zin in hebt
Puike vent.
Ik las vandaag dat dit een concept album was over de zee, vond het zeer boeiendquote:Op donderdag 4 april 2013 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit
[..]
Vind ik eigenlijk niet meer dan normaalgedwongen is zo....gedwongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |