Had het niet eens gemerktquote:Op donderdag 4 april 2013 22:35 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry dat ik opeens weg was voor een dag of 2-3..
Ok.quote:
;p Gewoon kanker veel stress enzo. En had last van een OD aan wiet voor een paar dagen, geen tof gevoel.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan ook wel gewoon meteen zeggen wat er was ipv zo binnen komen
je hebt je suf zitten blowen ja?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
;p Gewoon kanker veel stress enzo. En had last van een OD aan wiet voor een paar dagen, geen tof gevoel.
Ja..quote:
Doe eens niet dan gekquote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja..
En drinken en alles tegelijk.. dat heb ik nog wel even gemerkt.
Die combo vind ik overigens altijd heel prettig.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja..
En drinken en alles tegelijk.. dat heb ik nog wel even gemerkt.
Stress haalt je limits weg.quote:
Oh, wist niet dat je dat kon opbouwen?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die combo vind ik overigens altijd heel prettig.
Echter moet je dat rustig opbouwen, want dat is een pittige stap om het in één keer te doen. Aanvoelen enzo.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
Vroeger ging ik altijd gewoon in 1 keer helemaal naar de kanker: eerst lekker aan een waterpijp met wiet en whisky en tussendoor lekker pilsen, werkte prima.
LV heeft een goede invloed op jequote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk naar het eerste woord in die postik blow al jaren niet meer
White widow, altijd goedquote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Unscrewed het volgende:
Trouwens, ik ga over een paar weekjes zo'n 50euries aan wiet halen denk ik, iemand nog aanbevelingen? Ik rook nu meestal Amnesia Haze of Amnesia Gold..
Waar kan je uit kiezen?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Unscrewed het volgende:
Trouwens, ik ga over een paar weekjes zo'n 50euries aan wiet halen denk ik, iemand nog aanbevelingen? Ik rook nu meestal Amnesia Haze of Amnesia Gold..
Tegenwoordig rook je crack toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft niets met LV te maken, ik blowde voordat ik haar kende ook al jaren niet meer
Oh.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk naar het eerste woord in die postik blow al jaren niet meer
Eigenlijk heb ik dat nog maar 1x gesmoked, en dat was toen ik echt nog een pubertje was.quote:
Spuiten alles!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tegenwoordig rook je crack toch?
Heb nog een goede plof liggen voor je
gr gr je dealer.
Weet ik eigenlijk niet, ik ga altijd maar gewoon de shop binnen, vraag om Amnesia Gold/Haze en ga weer weg.quote:
HEEEEEEL soms, maar dan moet ik ook écht zelf zin hebben, groepsdruk boeit me namelijk niet, kan Moira getuige van zijnquote:
Is wel prima wietquote:[..]
Eigenlijk heb ik dat nog maar 1x gesmoked, en dat was toen ik echt nog een pubertje was.
Dus die ga ik maar eens opnieuw proberen.
oh oke, nouja mijn favorieten zijn chocolope, white widow, jack herer en super silverquote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, ik ga altijd maar gewoon de shop binnen, vraag om Amnesia Gold/Haze en ga weer weg.
Ohquote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heeft niets met LV te maken, ik blowde voordat ik haar kende ook al jaren niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |