En voor mensen die honderden euro's geld willen besparen op rookwaar zonder gore shag te hoeven roken, dat was echt fantastisch!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Peuken klikken.
Dat is voor oude wijven man.
Dit.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
En voor mensen die honderden euro's geld willen besparen op rookwaar zonder gore shag te hoeven roken, dat was echt fantastisch!
Gewoon lekkere shag roken, is nog altijd het goedkoopst.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
En voor mensen die honderden euro's geld willen besparen op rookwaar zonder gore shag te hoeven roken, dat was echt fantastisch!
150 per maand had ik idd ook uitgerekend voor mezelfquote:Op donderdag 4 april 2013 19:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit.
Ik rook een pakje per dag, dat is dus 6,50 x 31 = 201,50 per maand.
Ik doe ongeveer een dag of 9-10 met een pot tabak van 16,50 (x3) = 49,50
150 euro per maand in de pocket
shag is voor paupers.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gewoon lekkere shag roken, is nog altijd het goedkoopst.Peuken klikken doe je maar als je tijd over hebt tussen je potje Yahtzee met de buurvrouw en je gebridge in het buurtcentrum.
Wij zijn bazig slim samenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
150 per maand had ik idd ook uitgerekend voor mezelf
[..]
shag is voor paupers.
Ghehehe FOK! houdt je van de straatquote:Op donderdag 4 april 2013 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik heb A. gevraagd wat hij van FOK! vind en een eventuele meeting en hij vind alles prima. Hij moedigt het zelfs aan 'kom je de deur uit'en bedankt
Ach, internet communicatie is ook prettig op zijn eigen manierquote:
Ja tis niet zo koud als buitenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach, internet communicatie is ook prettig op zijn eigen manier
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje mijn hossel weghosselen met dm.Kan je toch niet maken.
Eerlijk zullen we alles delenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA HALLON WAT MOT JIJ MET MIJN HOSSEL DAN????
foursomequote:Op donderdag 4 april 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk zullen we alles delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |