wie ?quote:
wtfquote:
Oh ok.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nooit van gehoordMaar Henk is niet zo'n uitgaansmens, en spreek 'm eigenlijk ook niet echt meer
![]()
Er is vast wel zo'n soort weggeefhoek op Facebook voor Kampen. Kun je ze daar op zetten en allemaal mensen blijmakenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh ok.
Ik heb nog allemaal vrijkaartjes over.Maar 9 van de 10 mensen die erheen gaan die ik ken, zijn al vrijwilliger en hebben dus ook gratis toegang.
Oh ja, die is er inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er is vast wel zo'n soort weggeefhoek op Facebook voor Kampen. Kun je ze daar op zetten en allemaal mensen blijmaken
Tetten zijn altijd goedquote:Op donderdag 4 april 2013 18:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh ja, die is er inderdaad.
Ik neem d'r anders wel wat mee naar de shop. Meisje achter de kassa daar zie ik volgens mij wel eens in 't Ukien.
En die heeft best dikke tieten.
Ik heb de overstap naar Pall Mall gemaakt (4,80), maar over een maandje zullen die ook wel meer dan 5 eu kosten, dus dan maar eens kijken wat ik dan ga doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef smitjew het volgende:
sigaretten zijn bijna duurder dan wiet , dus ik blow nu puur
jaquote:Op donderdag 4 april 2013 18:39 schreef Murdera het volgende:
Vas en moir stiekem roddelen over dm ja?
Roddelen over monomur zeker.
Shag, mijn broeder.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb de overstap naar Pall Mall gemaakt (4,80), maar over een maandje zullen die ook wel meer dan 5 eu kosten, dus dan maar eens kijken wat ik dan ga doen.
quote:
Ze verklapte dat je het wel fijn vindt als Mono z'n harde pen0r in je droge anusje duwtquote:
Nou nou wat een spannond geheim.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze verklapte dat je het wel fijn vindt als Mono z'n harde pen0r in je droge anusje duwt
Ja het hoeft toch ook niet spannend te zijn om te DM'enquote:Op donderdag 4 april 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou nou wat een spannond geheim.![]()
Dat weet toch iedereen.
Ja daar zat ik dus ook aan te denken, maar ik hou daar niet zo van. De smaak overheerst mij te veel.quote:
JAWELquote:Op donderdag 4 april 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het hoeft toch ook niet spannend te zijn om te DM'en
Dan gewoon minder shag erin doen. Ik draai altijd met shag. Vind t lekkerder dan met peuken. Daarbij ook dat je joint dan niet in 8 hijsen weg is.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja daar zat ik dus ook aan te denken, maar ik hou daar niet zo van. De smaak overheerst mij te veel.
beetje mijn hossel weghosselen met dm.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh oke, maar ik DM ook niet meer dus dan is het goed
5.80 kosten de meeste , rook nu maar weer shagquote:Op donderdag 4 april 2013 18:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb de overstap naar Pall Mall gemaakt (4,80), maar over een maandje zullen die ook wel meer dan 5 eu kosten, dus dan maar eens kijken wat ik dan ga doen.
JA HALLON WAT MOT JIJ MET MIJN HOSSEL DAN????quote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje mijn hossel weghosselen met dm.Kan je toch niet maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |