dat zijn gewoon de standaardeffect van hasj/wietquote:Op donderdag 4 april 2013 23:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja. Ik voel me gewoon slap. Alsof je benen elastisch zijn, alles duurt langer.. (maar ook weer korter omdat je je op andere dingen gaat concentreren steeds, etc.. moeilijk uit te leggen.), en je hebt gewoon zin om niks te doen.. lekker chillen.
High zou precies het tegenover gestelde moeten zijn?
Oh op die fiets.. dat was ik inderdaad helemaal vergeten...quote:Op donderdag 4 april 2013 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hahaha mind of state wtfIk ben echt stoned. Ja ik bedoel dus, als jij al moe bent en je gaat blowen dan ga je je niet opeens energiek voelen ofzo, dan word je alleen maar lomer
Dan weet ik het ook niet.. wil gewoon een keer high worden zodat ik lekker kan nadenken over bepaalde dingen, als ik stoned ben, kan ik wel hard focussen op nadenken (iets te hard dat ik soms gewoon 20 minuten voor me zit te staren zonder dat ik het door hebquote:Op donderdag 4 april 2013 23:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat zijn gewoon de standaardeffect van hasj/wiet
met sativa op ga je niet opeens 30km rennen..
jij zit gewoon elke keer knetter high te bepalen of je high bent, om na 20minuten opeens 'wakker te schrikken'quote:Op donderdag 4 april 2013 23:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.. wil gewoon een keer high worden zodat ik lekker kan nadenken over bepaalde dingen, als ik stoned ben, kan ik wel hard focussen op nadenken (iets te hard dat ik soms gewoon 20 minuten voor me zit te staren zonder dat ik het door heb) maar ik kan niet op een bepaald ding focussen, zeg maar. Alle gedachten schieten door mijn hoofd, want dan denk ik weer te diep over iets na en dan denk ik echt van.. fuck dat.. en dan zonder dat ik het door heb denk ik alweer over iets anders na.
Ja, als jij fucking moe bent en speed gaat snuiven dan word je ook niet opeens rocket power ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 23:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh op die fiets.. dat was ik inderdaad helemaal vergeten...
Maar geld dit zelfs als je 100% sativa gaat smoken?
Want ik slaap bijna nooit, ben inderdaad altijd moe, etc..
Ik weet het nu ook niet meer.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij zit gewoon elke keer knetter high te bepalen of je high bent, om na 20minuten opeens 'wakker te schrikken'
Nooit speed gebruikt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, als jij fucking moe bent en speed gaat snuiven dan word je ook niet opeens rocket power ofzo
Tja alle wietjes hebben zo hun eigen effect, ga gewoon lekker andere proberenquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nooit speed gebruikt.
Maar ik vertrouw je wel op je woord.
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tja alle wietjes hebben zo hun eigen effect, ga gewoon lekker andere proberen
White Widow is okay. Ik werd laatst echt heel erg high van C5 en Big Buddha Cheese,quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zal ik doen.
White Widow staat op mijn lijstje, daar word je knetterstoned van heb ik gelezen.
Heeft iemand Superskunk of Crystal Royaal ooit gerookt?
Superskunk is lekker! Die heb ik een tijd gerooktquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zal ik doen.
White Widow staat op mijn lijstje, daar word je knetterstoned van heb ik gelezen.
Heeft iemand Superskunk of Crystal Royaal ooit gerookt?
Oeh.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Superskunk is lekker! Die heb ik een tijd gerookt
BBC heb ik goeie reviews over gelezen, even kijken of ze die in Eindhoven verkopen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
White Widow is okay. Ik werd laatst echt heel erg high van C5 en Big Buddha Cheese,
Stonedquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oeh.Werd je daar high of stoned van? [ afbeelding ]
[..]
BBC heb ik goeie reviews over gelezen, even kijken of ze die in Eindhoven verkopen.
Kijk, en op internet zeggen mensen dat ze d'r juist heel high van worden.quote:
Nou misschien ben ik dan altijd high i.p.v stoned?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kijk, en op internet zeggen mensen dat ze d'r juist heel high van worden.
wat is dezen
Meen het. Ik rook geen hasj omdat ik dat niet lekker vindquote:
quote:
Ja ik vind hasj ook minder idd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meen het. Ik rook geen hasj omdat ik dat niet lekker vindMaar ik vind het in ieder geval een chill gevoel die ik krijg bij de wiet haha
Ik heb een dealer in de buurt en 18+ vrienden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk aan je wiet, fake ID ofzo?
Oh netjes.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb een dealer in de buurt en 18+ vrienden.
17quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh netjes.
Want nu ben je... 16/17?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |