beetje volblaffen toch.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA HALLON WAT MOT JIJ MET MIJN HOSSEL DAN????
Ja, had ik echt ff nodig, was in de metro al in slaap gevallen. Ik moest er bij Rotterdam uit, en ik werd wakker en toen was ie doorgereden naar Den Haag. Geluk bij een ongelukquote:
Whehehequote:Op donderdag 4 april 2013 19:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, had ik echt ff nodig, was in de metro al in slaap gevallen. Ik moest er bij Rotterdam uit, en ik werd wakker en toen was ie doorgereden naar Den Haag. Geluk bij een ongeluk
Oh jawel, ik ben nog steeds ernstig moequote:Op donderdag 4 april 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe
Maar nu ga je weer vanavond niet kunnen slapen
Ik ben ook kankerlui
nawwquote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh jawel, ik ben nog steeds ernstig moe
Nog meer treinenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja, ook nog even leren vanavond. Belangrijk.
Ja dat doe ik dus ook meestal, gewoon een klein beetje shaggruis door de wiet mengen, maar uiteindelijk krijg ik dan alleen maar van die echte stickie-ickie-ickies.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:51 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Dan gewoon minder shag erin doen. Ik draai altijd met shag. Vind t lekkerder dan met peuken. Daarbij ook dat je joint dan niet in 8 hijsen weg is.
Ja ik haalde eerst altijd L&M als goedkope variant (en marlboro als ik schijt had), maar zelfs die zijn al 5,40 tegenwoordig.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef smitjew het volgende:
[..]
5.80 kosten de meeste , rook nu maar weer shag
Wat rook jij dan. meeste is rond de 7 euro en anders zit er maar 30gram in zon pakjequote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef smitjew het volgende:
[..]
5.80 kosten de meeste , rook nu maar weer shag
javaaanse jochies is nog 37,5 gram en ook weer duurderquote:Op donderdag 4 april 2013 19:15 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Wat rook jij dan. meeste is rond de 7 euro en anders zit er maar 30gram in zon pakje
ik voortaan john player special shag. is best te doen en niet zo duur. de half zware iig. De zware zijn wel meer dan zeven euro heb ik gezien.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:20 schreef smitjew het volgende:
[..]
javaaanse jochies is nog 37,5 gram en ook weer duurder![]()
heb nog ouwe prijs van 6.30
Dit.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:48 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet pot JPS tabak kopen en zelf peuken klikken
Peuken klikken.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:48 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet pot JPS tabak kopen en zelf peuken klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |