Ook goede morgequote:Op vrijdag 5 april 2013 08:55 schreef Amarantha het volgende:
Mweh ben er ook weer uit. vies weinig geslapen maar ja moest de dokter bellen en kan daar om 11 uur terecht
Yeahquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:04 schreef Olment het volgende:
Trouwens. We gaan vandaag #100 halen![]()
![]()
Moet wel een epic TT bij mensen.
vertel Mur.. Watskebeurt...quote:
Hmm.. Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:13 schreef Murdera het volgende:
onderbuurvrouw vond het een goed idee om om 1 uur hard muziek te gaan draaien, om 2 uur ben ik haar gaan vertellen dat het wel echt te ver ging, toen heeft ze het zachter gezet, maar voor je dan weer slaapt is het alweer 3 uur.
jep, zit al op werk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Hmm.. Kan ik me iets bij voorstellen.
Zeker werken vandaag? anders gewoon omdraaien in bed
Tis te merken dat je vrij hebt nogquote:
kruip je dadelijk lekker terug in bed als je van de doc terug bent.quote:
Hmm nee dan is A. ook bijna terug van werkquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:29 schreef Olment het volgende:
[..]
kruip je dadelijk lekker terug in bed als je van de doc terug bent.
Ja nog ff snel een tukje voor je gaat "sporten"quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee dan is A. ook bijna terug van werk
Zet me er wel overheen en ik ga vannacht wel als een roos slapen
Pff nou dat "sporten" wordt hem nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja nog ff snel een tukje voor je gaat "sporten"
Tis niet je dag vandaag héquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff nou dat "sporten" wordt hem niet
herpes?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee maar dat laatste kan al anderhalf week niet
oohh.. its that time of the monthquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeGirl problems. Wel de reden van mijn doktersbezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |