Dus jij houd wel van jongere jongentjes?quote:
21.quote:
Eigenlijk nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus jij houd wel van jongere jongentjes?
Tss. Toen ik klein was, mijn ballen net begonnen te werken, etc. wilde ik altijd verkracht worden door een lekkere oudere vrouw.quote:
She wants the D.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een toeval *zie hem net bij een huisgenoot op FB*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:42 schreef Unscrewed het volgende:
Maar mensen, moet om 6:15 op, dus ga nu snel pitten voordat ik niet meer kan opstaan, trusten.
Hou van jullie6:15 op moeten, dat heb ik echt al 2 jaar niet gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte ermee
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik wou dat ik doordeweeks uit kon slapen
quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik wou dat ik doordeweeks uit kon slapen
Je hebt tenminste een auto.quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:24 schreef stefanhaan het volgende:
Bleh werkenhalf 7 vertrokken richting ouders. Auto ophalen dadelijk en dan door naart werk
gewoon auto van je ouders skoepenquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je hebt tenminste een auto.
Ik hoop dat ik geld heb, dan kan ik onderweg naar school nog even naar de shop om wat Crystal Royaal te testen.
Morguhhquote:
Nee, ik begin iets later vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |