SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 04-04-2013 17:45:46 ]Fuck the EBU.![]()
Je kiest er nu ook wel 1 uit die tantoe lelijk is.quote:
Haaha alles beter dan zo'n Frugini ofzoOok in moeilijke tijden.![]()
Nja met zo'n bikini komt dat natuurlijk helemaal naar vorenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lelijk figuur heeft die 1ste sowieso
Fuck the EBU.![]()
Op naar de 100.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
beter dan mora.rar. Link gaarne.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ruilen voor een charizard?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Haaha alles beter dan zo'n Frugini ofzo![]()
![]()
Je weet mensen ook ergens blij mee te maken Monoquote:
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Strapless bikini's staan gewoon standaard niet mooi. Hoe geweldig je lichaam en tetten ook zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je kiest er nu ook wel 1 uit die tantoe lelijk is.
Haaha alles beter dan zo'n Frugini ofzo
Ook als ze op het advertentieplaatje wél mooi staan, staan ze jou in het echt gewoon fucking lelijk.
Bovendien zijn die dingen fucking onpraktisch
Zijn ook vooral de 14 jarige sma'tjes die die dingen naar het open lucht zwembad dragen en die sowieso al tietloos zijn. Dus die dingen associeer ik sowieso met tietloosheid
Of van die tietloze kindjes die van die driehoekjes dragen
GodverDraag dan een badpak
Of hou gewoon je kleren aan
Fuck the EBU.![]()
Dat is wel een leuke bikini, dat middenstuk is wel fraai.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Bij elke stap dat ding omhoog hijsenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Strapless bikini's staan gewoon standaard niet mooi. Hoe geweldig je lichaam en tetten ook zijn.
Ook als ze op het advertentieplaatje wél mooi staan, staan ze jou in het echt gewoon fucking lelijk.
Zijn ook vooral de 14 jarige sma'tjes die die dingen naar het open lucht zwembad dragen en die sowieso al tietloos zijn. Dus die dingen associeer ik sowieso met tietloosheid
[ afbeelding ]
Of hou gewoon je kleren aan![]()
![]()
Deze kleuter-tetjes zijn ook niet hotquote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Strapless bikini's staan gewoon standaard niet mooi. Hoe geweldig je lichaam en tetten ook zijn.
[ afbeelding ]
Of hou gewoon je kleren aan
Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik ben sowieso niet zo van die hele grote lege ruimtes boven je tetten, kale sleutelbenen enzo. Strapless bikini's zijn voor mij sowieso not done. Strapless jurkjes/topjes alleen als ik er een ketting bij om heb en/of m'n haar lang en los.quote:Fuck the EBU.![]()
Ik voel hier de furry van een jaloerse vrouw.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of hou gewoon je kleren aanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mwah jij kiest ook wel gelijk de lelijkste van de lelijkste strapless bikini die er is uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of hou gewoon je kleren aanMaar verder heb je wel een punt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Er zijn van die situaties waarin implantaten best kunnen. Al ben ik meestal geen fan.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of hou gewoon je kleren aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Heeft niks met jaloersheid te maken...quote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik voel hier de furry van een jaloerse vrouw.
Het is gewoon lelijk![]()
![]()
opgeslagen als .rar en dat ding zette er zelf weer .rar achterquote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je nou serieus een typo in de file gemaakt![]()
"Double the fun"
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2013 14:52:45 ]![]()
Ja niet te doenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij elke stap dat ding omhoog hijsen
Heb wel wat strapless jurkjes die ik best eens draag, maar dan zit er een hele strakke strapless BH onder en van die dubbelzijdige plakband-dingetjes speciaal om de bovenkant van je jurkje dan aan je BH te plakken
Fuck the EBU.![]()
En toch heeft niet elke vrouw tetten.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Deze kleuter-tetjes zijn ook niet hotFuck the EBU.![]()
Ik heb helemaal niks om jaloers over te zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik voel hier de furry van een jaloerse vrouw.
Fuck the EBU.![]()
Ja, omdat ze op advertentieplaatjes vaak wel beter staan dan ze in het echt bij any person die ze zou kopen doenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah jij kiest ook wel gelijk de lelijkste van de lelijkste strapless bikini die er is uit.Maar verder heb je wel een punt.
Fuck the EBU.![]()
Nooit een keer verlaten voor een vrouw zonder tieten?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks om jaloers over te zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik beaam dit.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks om jaloers over te zijn![]()
Ik bedoel er staat Moraquote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
opgeslagen als .rar en dat ding zette er zelf weer .rar achter
"Double the fun"
De naam van je grote liefde niet kennen
Fuck the EBU.![]()
Oh, das wel een typo ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik bedoel er staat Mora
De naam van je grote liefde niet kennen
Maar no worries. Deel 2 komt er nog aan deze maand jwz![]()
![]()
Nope, nooit verlaten voor een andere vrouw zelfsquote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit een keer verlaten voor een vrouw zonder tieten?
Fuck the EBU.![]()
Jij zou hem er wel weer ingehangen hebben.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Whehe, wat een baasquote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, das wel een typo ja.
Maar no worries. Deel 2 komt er nog aan deze maand jwz
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zou hem er wel weer ingehangen hebben.![]()
![]()
Gelukkig valt er heel veel goed te maken met de bilregio.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
En toch heeft niet elke vrouw tetten.
Ook niet elke vrouw heeft een mooie kont, of überhaupt een mooi lichaam.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Gelukkig valt er heel veel goed te maken met de bilregio.
Toch zijn vrouwen awesome
Fuck the EBU.![]()
Ik zal thuis die moira.rar eens bekijken.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Whehequote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zal thuis die moira.rar eens bekijken.Fuck the EBU.![]()
Wel voor een andere man?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, nooit verlaten voor een andere vrouw zelfsDie vrouwen negeer ik gewoon.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook niet elke vrouw heeft een mooie kont, of überhaupt een mooi lichaam.
Toch zijn vrouwen awesomeIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Nee hihi, ik heb niet zo veel exen, maar de exen die ik heb hebben na mij nog steeds geen 'juiste' gevondenquote:
Fuck the EBU.![]()
Ja en ?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
En toch heeft niet elke vrouw tetten.Ook in moeilijke tijden.![]()
voetbalquote:Op donderdag 4 april 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga even languit liggen en VI weer terugkijken van maandag. Was ik nog niet aan toegekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Een vrouw moet wel heel verlept zijn voordat een man er niks moois aan kan ontdekken.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch zijn vrouwen awesome
Feels good.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hihi, ik heb niet zo veel exen, maar de exen die ik heb hebben na mij nog steeds geen 'juiste' gevonden
Iets zegt me dat ik onaangenaam verrast wordt. Iets met kotsetende jappen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Idd, en zelfs de verleptste der verleptsten kunnen nog echte liefde vindenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een vrouw moet wel heel verlept zijn voordat een man er niks moois aan kan ontdekken.
Fuck the EBU.![]()
Nou ik ken er een die Gibson ook wel kent daar is niks mooi aan te vinden.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, en zelfs de verleptste der verleptsten kunnen nog echte liefde vindenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een vaste klanten korting van de Mac telt niet als liefde hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, en zelfs de verleptste der verleptsten kunnen nog echte liefde vinden
Maar is vast wel één iemand op de aarde die ze ooit tegen komt die dat wél kanquote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou ik ken er een die Gibson ook wel kent daar is niks mooi aan te vinden.
Fuck the EBU.![]()
WAT? GEEFT DE MCDONALDS VASTE KLANTENKORTING?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een vaste klanten korting van de Mac telt niet als liefde hoor.Fuck the EBU.![]()
Ik vind vrouwen over het algemeen kutquote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch zijn vrouwen awesome![]()
![]()
hihi, kutquote:Op donderdag 4 april 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen over het algemeen kut![]()
Alleen voor hele speciale mensen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
WAT? GEEFT DE MCDONALDS VASTE KLANTENKORTING?
Het is dat facebook profielen posten niet maar mag anders zou ik je overtuigen van het tegendeel.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar is vast wel één iemand op de aarde die ze ooit tegen komt die dat wél kanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm jaquote:Op donderdag 4 april 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen over het algemeen kut
ÓNS soort vrouwen dan
Lompe, nuchtere, lekkere vrouwen
Fuck the EBU.![]()
Ik weet wie je bedoeldquote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou ik ken er een die Gibson ook wel kent daar is niks mooi aan te vinden.
Je zei kut.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen over het algemeen kut
mannen met tietenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm ja
ÓNS soort vrouwen dan
Lompe, nuchtere, lekkere vrouwen![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar is vast wel één iemand op de aarde die ze ooit tegen komt die dat wél kanX 100000 ____!!!!!!!
Nee.Ook in moeilijke tijden.![]()
DMquote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is dat facebook profielen posten niet maar mag anders zou ik je overtuigen van het tegendeel.
Fuck the EBU.![]()
Met of zonder roerstaaf?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
TC mag je alles postenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is dat facebook profielen posten niet maar mag anders zou ik je overtuigen van het tegendeel.![]()
DM'enOok in moeilijke tijden.![]()
Bah.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Vrouwen die een hekel hebben aan andere vrouwen en "veel liever met mannen omgaan".quote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm ja
ÓNS soort vrouwen dan
Lompe, nuchtere, lekkere vrouwen
Die 'huuuuuuuu' doet het 'mquote:Op donderdag 4 april 2013 15:02 schreef Monopoly het volgende:
poep plas billlen hihihi XDxDxd XD XD eehiihefhihuuuuuuuuuuuuuuuu
Fuck the EBU.![]()
Deze vrouw weetquote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm ja
ÓNS soort vrouwen dan
Lompe, nuchtere, lekkere vrouwen![]()
![]()
Vroeger die topic over party dudes profielen dat was nog eens tijdens.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
TC mag je alles posten![]()
DM'enThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bah.Hoe weet jij daar van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het ligt er bij mij heel erg aan wát voor vrouwen en wát voor mannen, wat bepaalt of ik er mee wil omgaan of nietquote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Vrouwen die een hekel hebben aan andere vrouwen en "veel liever met mannen omgaan".
Fuck the EBU.![]()
Nee, dat Ali B topicquote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger die topic over party dudes profielen dat was nog eens tijdens.![]()
Linkje mag je wel plaatsen.Ook in moeilijke tijden.![]()
Heb je Greetje het zusje van Huntelaar nog meegekregen?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, dat Ali B topic![]()
Linkje mag je wel plaatsen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed zo.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het ligt er bij mij heel erg aan wát voor vrouwen en wát voor mannen, wat bepaalt of ik er mee wil omgaan of niet
Maar mannen niet aan hun tieten laten zitten.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Vrouwen die een hekel hebben aan andere vrouwen en "veel liever met mannen omgaan".
Neequote:Op donderdag 4 april 2013 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je Greetje het zusje van Huntelaar nog meegekregen??! waz da ?!
Ik was geblindoekt, maar die kaaslucht herken je overal.quote:
Oké, fuck it, stuur door.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Overtuigd ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie weet ooitquote:Op donderdag 4 april 2013 15:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zij kan toch wel liefde vinden, is het niet ?Ergens in een donker hoekje in de grotten van Kazachstan?
Fuck the EBU.![]()
Dat is juist de hele coup. Door ze dat niet te laten doen, doen die mannen van alles en nog wat voor ze, in de hoop dat uiteindelijk wel te mogen doen. En dan zeggen die vrouwen "ja mannen zijn tenminste gewoon aardig en zeggen wat in ze omgaat".quote:Op donderdag 4 april 2013 15:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar mannen niet aan hun tieten laten zitten.
Nee, ze moeten haar met uranium laten werken ergens in Iran ofzo.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie weet ooitErgens in een donker hoekje in de grotten van Kazachstan?
Meer aan haar bek valt niet te verkloten.Ook in moeilijke tijden.![]()
whehehequote:Op donderdag 4 april 2013 15:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, ze moeten haar met uranium laten werken ergens in Iran ofzo.
Meer aan haar bek valt niet te verkloten.
Fuck the EBU.![]()
Sterker nog, ik durf te wedden dat een dildo uit haar handen springt voordat ze 'm überhauptquote:
naar binnen krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik zou dit niet pikken hoor Murquote:Op donderdag 4 april 2013 15:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik was geblindoekt, maar die kaaslucht herken je overal..
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik durf te wedden dat een dildo uit haar handen springt voordat ze 'm überhaupt
naar binnen krijgtGodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
Ja, maar dan zeg je tieten en dan hoort dat ook weer niet op de een of andere manier. Of dan lachen ze even en gaan ze weer door met wat anders.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is juist de hele coup. Door ze dat niet te laten doen, doen die mannen van alles en nog wat voor ze, in de hoop dat uiteindelijk wel te mogen doen. En dan zeggen die vrouwen "ja mannen zijn tenminste gewoon aardig en zeggen wat in ze omgaat".
Van die hoeren die je eeuwig teasen en nooit wat geven ben ik wel genezen trouwens. Ik heb nu een hele toffe vrouwvriend en die is gewoon duidelijk: Ik krijg geen kont of tiet te zien. Dat is jammer, maar wel helder.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik durf te wedden dat een dildo uit haar handen springt voordat ze 'm überhaupt
naar binnen krijgtAARGH !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou dit niet pikken hoor Mur.
quote:
AARGH STOP IT RHAAAWN STOP !quote:Op donderdag 4 april 2013 15:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je Pen0r schroeit weg.
Ze squirt zoutzuur
R.I.P DTS.![]()
Een cockfight?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Domper. Ik verwachtte 2 vechtende mannen
Toucheer je keeltje wel (A)quote:Op donderdag 4 april 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, 2 tegen elkaar kletsende vleeszwaarden.
:s deze praatquote:Op donderdag 4 april 2013 15:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toucheer je keeltje wel (A)![]()
"stokje"quote:Op donderdag 4 april 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar wil ik een stokje voor steken.
Kan ik bevestigen.![]()
Ik draag ook mijn stickje bij.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar wil ik een stokje voor steken.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Daar kan mijn 20'er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Garpjen, jouw lul van 30 cm pas nog maar netOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
een fokker met maar 20?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar kan mijn 20'er ook nog wel bij.![]()
![]()
![]()
Was da nou???He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Kan, maar kan niet garanderen dat je dan nog leeft.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar kan mijn 20'er ook nog wel bij.![]()
Ik ben gewoon heerlijk eerlijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:22 schreef Olment het volgende:
[..]
een fokker met maar 20?![]()
![]()
![]()
Was da nou???
Is die sloot zo zuur?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan, maar kan niet garanderen dat je dan nog leeft.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Argh mijn fiets stond in het fietsenrek hier bij huis en net trof ik hem 4 meter verder op de grond aan. Stelletje nazi's. Blijf met je poten van mijn fiets afYour beauty never ever scared me.![]()
What is love, Mur wouldn't hurt me.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar als Mur 200 keer op die knop zou drukken voor geld dan kan jij er ook nog wel bij.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Omdat je weigerde de vorige keer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Achja zie het maar als een "try before you die"quote:Op donderdag 4 april 2013 15:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
What is love, Mur wouldn't hurt me.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
What is love, Mur wouldn't hurt me.Wat schattig.
![]()
![]()
Zeg dat maar tegen je fiets.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jullie zijn beide altijd stoned dan is er geen plek voor liefde in je leven.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hahahaquote:Op donderdag 4 april 2013 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie zijn beide altijd stoned dan is er geen plek voor liefde in je leven.Your beauty never ever scared me.![]()
DAT IS NIET GERUSTSTELLEND MUR.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je houd niet eens meer van me ?!
Tsss
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik zie alleen nog maar GIB en AMA zijn jullie zo overweldigend verliefd dat de rest bang is?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk het?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie alleen nog maar GIB en AMA zijn jullie zo overweldigend verliefd dat de rest bang is?Your beauty never ever scared me.![]()
ben je blindquote:Op donderdag 4 april 2013 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie alleen nog maar GIB en AMA zijn jullie zo overweldigend verliefd dat de rest bang is?![]()
Och arme meid, ik leef zoveel met je mee dat m'n stijfje er bijna een slapje van wordt.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Bijna maar, dat is niet genoegquote:Op donderdag 4 april 2013 15:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Och arme meid, ik leef zoveel met je mee dat m'n stijfje er bijna een slapje van wordt.![]()
![]()
Ik heb daar wel een toffe foto voor.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Och arme meid, ik leef zoveel met je mee dat m'n stijfje er bijna een slapje van wordt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hahaquote:Op donderdag 4 april 2013 15:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
(A) Mag ook wel een paar echte hebbenDie heb ik in 't verleden al wel gehad
Doe maar sturen of posten of iets.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een toffe foto voor.
m.a.w. steek ze in je ** ik hoef ze nietquote:Op donderdag 4 april 2013 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaDie heb ik in 't verleden al wel gehad
Aahquote:Op donderdag 4 april 2013 15:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
m.a.w. steek ze in je ** ik hoef ze nietIk bedoelde het niet gemeen hoor
Ooohw dan is het goedquote:Op donderdag 4 april 2013 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AahIk bedoelde het niet gemeen hoor
let wel dan heb je geen stijve meer voor een maand.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Challenge accepted.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
let wel dan heb je geen stijve meer voor een maand.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Stomme ui.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind mijn ui stom. Ik ga vanavond een nieuwe maken/zoeken
Fuck the EBU.![]()
Maak me niet boos vriend, Ik ben net de hulk, dan scheur ik uit mijn kleren en ga ik tekeer als een beest.quote:
En Vas die moet het dan flink ontgelden ben ik bang.![]()
![]()
Arme jongen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maak me niet boos vriend, Ik ben net de hulk, dan scheur ik uit mijn kleren en ga ik tekeer als een beest.
En Vas die moet het dan flink ontgelden ben ik bang.![]()
![]()
Nu niet meer die schieten terug naar binnen.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft wel ballen zeg !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die komt me bekend voor.quote:![]()
Maar ik word vooral slap van vetrollen die over andere rollen vallen met rode vlekken en shit.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hey Vas, ik blijf Mur nog even irriteren als jij dat ontbijtje voor me maakt.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maak me niet boos vriend, Ik ben net de hulk, dan scheur ik uit mijn kleren en ga ik tekeer als een beest.
En Vas die moet het dan flink ontgelden ben ik bang.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hij heeft een kutje nu ?>!quote:Op donderdag 4 april 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu niet meer die schieten terug naar binnen.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die komt me bekend voor.![]()
Maar ik word vooral slap van vetrollen die over andere rollen vallen met rode vlekken en shit.
Je bedoelt haar mooie voorhoofd ?Ook in moeilijke tijden.![]()
Opperhoofd noemde we haar toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik spuug op je ontbijtquote:Op donderdag 4 april 2013 15:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hey Vas, ik blijf Mur nog even irriteren als jij dat ontbijtje voor me maakt.![]()
![]()
Waarom ben je eigenlijk nooit op de tinychat?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft wel ballen zeg !Your beauty never ever scared me.![]()
Mijn ogen.....quote:Op donderdag 4 april 2013 15:46 schreef Moira. het volgende:
Cynthia heeft weer wat nieuws
[ afbeelding ]
wat een lekker wijf toch altijd hequote:Op donderdag 4 april 2013 15:46 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
OMG wie kan hier photoshoppen?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:46 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb erger gezien. Ik zit al een paar jaartjes op het internet. Dat voorhoofd kun je goed gebruiken voor aantekeningen, moet je alleen de rest van die kop even afplakken met ductape.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hij heeft een kutje nu ?>!
[..]
Je bedoelt haar mooie voorhoofd ?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik spuit op de jouwe.quote:
Sky-headquote:
Waterhoofd
Mega hoofd
Wat niet eigenlijk ?
Je kon ook van haar hoofd abseilen
Is er eventueel iemand hier die een .gif plaatje voor mij kan verkleinen?Your beauty never ever scared me.![]()
Omdat ik meestal in de stad zit te chillen.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk nooit op de tinychat?
Geen tijd voor FOK! en zolderkamer.
hihiOok in moeilijke tijden.![]()
Wtf brein, waarom las ik dat als "Je kon ook haar hoofd sabelen".quote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sky-head
Waterhoofd
Mega hoofd
Wat niet eigenlijk ?
Je kon ook van haar hoofd abseilenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Awh lieve newbiequote:Op donderdag 4 april 2013 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Is er eventueel iemand hier die een .gif plaatje voor mij kan verkleinen?
Daar is dit topic voor
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #95Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wtf brein, waarom las ik dat als "Je kon ook haar hoofd sabelen".omdat we niks liever zouden willen dan
dat monster onthoofden
Ah ik wist dat er een topic was maar waar. En jep, newbiequote:Op donderdag 4 april 2013 15:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Awh lieve newbie
Daar is dit topic voor
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #95
de kop van freak 1 op het lijf van de andere.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
De 24e heb ik weer internet.
[..]
hoezo?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ha jou nu wel als onz mod verwacht.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]omdat we niks liever zouden willen dan
dat monster onthoofdenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je ontbijt niet?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Haha wel vet gifje van je, ik wil ook weer eens een nieuwequote:Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ik wist dat er een topic was maar waar. En jep, newbie
Fuck the EBU.![]()
dan stuur ik je naar de supermarkt voor nieuwe broodjesquote:Op donderdag 4 april 2013 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou misschien wel helpen als ik het weer keihard heb laten bakken.![]()
![]()
Worstenbroodjes waren wel goed.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dan stuur ik je naar de supermarkt voor nieuwe broodjes![]()
![]()
Klinkt alsof ze ervoor gemaakt zijn.quote:
Paascakejes/koekjes/schuimpjes met 50% korting bij de AH![]()
Bier met korting![]()
10 euro voor 2 sixpacks en heel veel paasvreten
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
het is een schande, een mod moet dit aanpasenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Dit is eigenlijk deel 98 dus nog 2 delen..Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Godver, echt.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Dit is eigenlijk deel 98 dus nog 2 delen..
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, heb het gisteren even na gechecktBusted.
![]()
![]()
Waar is Gibson naartoe?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
After he eat u firstquote:
R.I.P DTS.![]()
Niet normaal inderdaad!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
het is een schande, een mod moet dit aanpasen![]()
jezelf misselijk vretenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef Studeur het volgende:
Paascakejes/koekjes/schuimpjes met 50% korting bij de AH![]()
Bier met korting![]()
10 euro voor 2 sixpacks en heel veel paasvreten![]()
![]()
quote:
Haha ik zat echt helemaal in verwarring 'huh praatte ik nou poep en heette dit deel wel 98?'quote:Thanks Hork!
Waarom is dit #98 dan?
Dit is toch gewoon #97? Ik heb niet lopen kloten met die nummers, hoor
Topicreeks: [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihiFuck the EBU.![]()
Deel 92 is 2x gedaanquote:Op donderdag 4 april 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
Waarom is dit #98 dan?
Topicreeks: [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihiYour beauty never ever scared me.![]()
Ik moet de muziek regelen op de surpriseparty van een vriend van me maar ik hou helemaal niet van mainstream muziekGa denk ik een playlistje maken met wat techno ertussendoor
Klik op het reeksoverzicht en leer lezenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
Waarom is dit #98 dan?
Topicreeks: [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihiHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Twee keer nummer 92 gespot.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
Waarom is dit #98 dan?
Topicreeks: [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi![]()
Ohja, klopt idd geen zak meer van als je in die lijst kijktquote:maar als je van beneden af aan telt is dit idd #98
Fuck the EBU.![]()
Jepquote:Op donderdag 4 april 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, klopt idd geen zak meer van als je in die lijst kijktmaar als je van beneden af aan telt is dit idd #98
Ja maar er staan vaker getallen dubbel, of anders, of whatever. Maargoed uiteindelijk klopt het dus weerquote:
Fuck the EBU.![]()
Ik vind het persoonlijk wel verwarrend, daarom ging ik het gisteren ook na checkenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar er staan vaker getallen dubbel, of anders, of whatever. Maargoed uiteindelijk klopt het dus weer
nee murquote:Op donderdag 4 april 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
Waarom is dit #98 dan?
Topicreeks: [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi![]()
Poep die kleine Groninger weer eens uit het was net zo gezellig.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel verwarrend, daarom ging ik het gisteren ook na checkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hihiquote:Op donderdag 4 april 2013 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Poep die kleine Groninger weer eens uit het was net zo gezellig.
Ik heb ook verkeerde nummers gedaan maar die werden weer gefixtquote:(deed het per ongeluk)
Ja, klopt, daarom gewoon niet meer kloten met die nummers, ghehequote:Op donderdag 4 april 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel verwarrend, daarom ging ik het gisteren ook na checken
Volgens mij is iedereen er nu ook wel aan gewend dat je daar als TS niks aan hoeft te veranderen
Fuck the EBU.![]()
het was net zo gezellig zonder gekheid spreek die gast soms veel te lang niet slinger hem aan zijn slurfje terug op fok!.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Héél soms als ik te stoned een nieuwe open wil ik het wel vergeten maar ik denk er nu wel op tijd aan haha!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, klopt, daarom gewoon niet meer kloten met die nummers, ghehe
Volgens mij is iedereen er nu ook wel aan gewend dat je daar als TS niks aan hoeft te veranderenYour beauty never ever scared me.![]()
Ik weet nog toen ik hier de op ging aanpassen dat werd me niet in dank afgenomen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet nog toen ik hier de op ging aanpassen dat werd me niet in dank afgenomen.Your beauty never ever scared me.![]()
Voor mobiel staan er veel te veel plaatjes in de op met al die tutorials etc.quote:
Ik hou van lekker simpel dus had het allemaal weggeknikt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hahahaquote:Op donderdag 4 april 2013 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor mobiel staan er veel te veel plaatjes in de op met al die tutorials etc.
Ik hou van lekker simpel dus had het allemaal weggeknikt.Your beauty never ever scared me.![]()
Kom even met meer reageren dan haha of hihi babe zo komen we nooit aan een toffe conversatie.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar zal iedereen idd blij van wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor mobiel staan er veel te veel plaatjes in de op met al die tutorials etc.
Ik hou van lekker simpel dus had het allemaal weggeknikt.
ONZ / [ONZ STONERS!] #64 - Tijgerbalsem op de ANUS !quote:Op donderdag 4 april 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik? Ik heb nooit aan die nummers gezeten?
Die daarvoor was 62.![]()
![]()
Wajo it wasn't mequote:Op donderdag 4 april 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #64 - Tijgerbalsem op de ANUS !
Die daarvoor was 62.![]()
![]()
Waarom is Mono trouwens altijd stoner van de week?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omdat niemand het aan durft iemand anders stoner vd week te makenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is Mono trouwens altijd stoner van de week?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik had dat een keer gedaan werd het gelijk terug gezet.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Omdat niemand het aan durft iemand anders stoner vd week te makenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omdat niemand het aanpast, maar als ik zeg dat ze het eruit moeten halen gaan ze protesteren. Homo'squote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is Mono trouwens altijd stoner van de week?![]()
![]()
en terecht.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Omdat niemand het aan durft iemand anders stoner vd week te maken
Iedereen hier huivert voor Mono...He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Omdat Moira meestal de lapo heeft.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is Mono trouwens altijd stoner van de week?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat issie net een weekquote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is Mono trouwens altijd stoner van de week?
Fuck the EBU.![]()
Ja, toen was de week nog niet voorbijquote:Op donderdag 4 april 2013 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had dat een keer gedaan werd het gelijk terug gezet.
Fuck the EBU.![]()
sinds vorig weekend toch pasquote:
Daarvoor al, volgens mij ook echt donderdag.quote:
Dus mag de TS van de volgende een ander uitkiezen
Fuck the EBU.![]()
teveel fucking moeite, vind de OP ook veel te lang met dat kutplaatjequote:Op donderdag 4 april 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, toen was de week nog niet voorbij![]()
![]()
Whehe, we moeten de OP weer eens een keer wat moderniserenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
teveel fucking moeite, vind de OP ook veel te lang met dat kutplaatjeBanners enzo
Fuck the EBU.![]()
Gewoon minder shit. Die grote plaatjes zijn irritant.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, we moeten de OP weer eens een keer wat moderniserenBanners enzo
![]()
![]()
Bang zijn voor Monoquote:Op donderdag 4 april 2013 16:30 schreef Olment het volgende:
[..]
en terecht.
Iedereen hier huivert voor Mono...
Fuck the EBU.![]()
Waarom mag mono vaker dan anderenquote:?
Je moet toch eerst heel de rij af?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
als je iemand vind die zin heeft om met photoshop in te weer wil gaan jaquote:Op donderdag 4 april 2013 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, we moeten de OP weer eens een keer wat moderniserenBanners enzo
![]()
![]()
Dit was Mono's eerste weekquote:Op donderdag 4 april 2013 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom mag mono vaker dan anderen?
Je moet toch eerst heel de rij af?
Hij was het al een keer een dag, maar toen was Oerbeer's week nog niet voorbij ofzo, dus toen is Oerbeer weer teruggezet.Fuck the EBU.![]()
Mono is zwaar relax als je daar bang voor bent is het je eigen schuld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is vast wel iemandquote:Op donderdag 4 april 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als je iemand vind die zin heeft om met photoshop in te weer wil gaan ja
Fuck the EBU.![]()
Iddquote:Op donderdag 4 april 2013 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mono is zwaar relax als je daar bang voor bent is het je eigen schuld.
Fuck the EBU.![]()
Er zitten echt mods/admins bij die je noten om het noten maar Mono is daar niet een van ben ik van mening.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, Mono speelt een potje schaak in je notesquote:Op donderdag 4 april 2013 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er zitten echt mods/admins bij die je noten om het noten maar Mono is daar niet een van ben ik van mening.
Fuck the EBU.![]()
Ik vind het wel jammer en snap niet waarom hij zijn tactiek nooit wil delen elk smatje hier in onz en in de nachtbakker wil met hem neuken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
you know i said its true
i can feel the love can you feel it to
I can feel it AWWWRAAAIHHT![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind het wel jammer en snap niet waarom hij zijn tactiek nooit wil delen elk smatje hier in onz en in de nachtbakker wil met hem neuken.![]()
![]()
![]()
'Middag allemaal.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
valt gelijk met de deur is huis ofniequote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:44 schreef Olment het volgende:
[..]
valt gelijk met de deur is huis ofnie
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik vindt dat echt fenomenaal zo als die man dat kan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een pe pe penor in mijn bril bril brilsnor.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ooit een ban gehad door een note van monoquote:Op donderdag 4 april 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, Mono speelt een potje schaak in je notes![]()
![]()
Ghehehe, kutMonoquote:Op donderdag 4 april 2013 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ooit een ban gehad door een note van mono
Fuck the EBU.![]()
Echt he, zonder blikken of blozen komttie binnen zetten ergens laat in de middag, met een reactie alsoffie net wakker isquote:Op donderdag 4 april 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vindt dat echt fenomenaal zo als die man dat kan.
Mensen die hun eigen advies niet opvolgen mogen geneukt worden met een cactus.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
LittleRabbit is het hier mee eens.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:58 schreef Ugjerke het volgende:
Mensen die hun eigen advies niet opvolgen mogen geneukt worden met een cactus.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
//////////////////////////////^^^\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\quote:Op donderdag 4 april 2013 16:58 schreef Ugjerke het volgende:
Mensen die hun eigen advies niet opvolgen mogen geneukt worden met een cactus.
dit dusHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ken ik niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
LittleRabbit is het hier mee eens.
sigaretten zijn bijna duurder dan wiet , dus ik blow nu puurMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
goeie zaakquote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef smitjew het volgende:
sigaretten zijn bijna duurder dan wiet , dus ik blow nu puurFuck the EBU.![]()
hard gaan !Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
appelMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
Forum Opties Forumhop: Hop naar: