TC mag je alles postenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is dat facebook profielen posten niet maar mag anders zou ik je overtuigen van het tegendeel.
Bah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Vrouwen die een hekel hebben aan andere vrouwen en "veel liever met mannen omgaan".quote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm ja
ÓNS soort vrouwen dan
Lompe, nuchtere, lekkere vrouwen
Die 'huuuuuuuu' doet het 'mquote:Op donderdag 4 april 2013 15:02 schreef Monopoly het volgende:
poep plas billlen hihihi XDxDxd XD XD eehiihefhihuuuuuuuuuuuuuuuu
Deze vrouw weetquote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm ja
ÓNS soort vrouwen dan
Lompe, nuchtere, lekkere vrouwen
Vroeger die topic over party dudes profielen dat was nog eens tijdens.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
TC mag je alles posten![]()
DM'en
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bah.Hoe weet jij daar van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ligt er bij mij heel erg aan wát voor vrouwen en wát voor mannen, wat bepaalt of ik er mee wil omgaan of nietquote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Vrouwen die een hekel hebben aan andere vrouwen en "veel liever met mannen omgaan".
Nee, dat Ali B topicquote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger die topic over party dudes profielen dat was nog eens tijdens.
Heb je Greetje het zusje van Huntelaar nog meegekregen?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, dat Ali B topic![]()
Linkje mag je wel plaatsen.
Goed zo.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het ligt er bij mij heel erg aan wát voor vrouwen en wát voor mannen, wat bepaalt of ik er mee wil omgaan of niet
Maar mannen niet aan hun tieten laten zitten.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Vrouwen die een hekel hebben aan andere vrouwen en "veel liever met mannen omgaan".
Neequote:Op donderdag 4 april 2013 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je Greetje het zusje van Huntelaar nog meegekregen?
Ik was geblindoekt, maar die kaaslucht herken je overal.quote:
Oké, fuck it, stuur door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |