SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 04-04-2013 17:45:46 ]Fuck the EBU.![]()
Je kiest er nu ook wel 1 uit die tantoe lelijk is.quote:
Haaha alles beter dan zo'n Frugini ofzoOok in moeilijke tijden.![]()
Nja met zo'n bikini komt dat natuurlijk helemaal naar vorenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lelijk figuur heeft die 1ste sowieso
Fuck the EBU.![]()
Op naar de 100.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
beter dan mora.rar. Link gaarne.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ruilen voor een charizard?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Haaha alles beter dan zo'n Frugini ofzo![]()
![]()
Je weet mensen ook ergens blij mee te maken Monoquote:
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Strapless bikini's staan gewoon standaard niet mooi. Hoe geweldig je lichaam en tetten ook zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je kiest er nu ook wel 1 uit die tantoe lelijk is.
Haaha alles beter dan zo'n Frugini ofzo
Ook als ze op het advertentieplaatje wél mooi staan, staan ze jou in het echt gewoon fucking lelijk.
Bovendien zijn die dingen fucking onpraktisch
Zijn ook vooral de 14 jarige sma'tjes die die dingen naar het open lucht zwembad dragen en die sowieso al tietloos zijn. Dus die dingen associeer ik sowieso met tietloosheid
Of van die tietloze kindjes die van die driehoekjes dragen
GodverDraag dan een badpak
Of hou gewoon je kleren aan
Fuck the EBU.![]()
Dat is wel een leuke bikini, dat middenstuk is wel fraai.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Bij elke stap dat ding omhoog hijsenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Strapless bikini's staan gewoon standaard niet mooi. Hoe geweldig je lichaam en tetten ook zijn.
Ook als ze op het advertentieplaatje wél mooi staan, staan ze jou in het echt gewoon fucking lelijk.
Zijn ook vooral de 14 jarige sma'tjes die die dingen naar het open lucht zwembad dragen en die sowieso al tietloos zijn. Dus die dingen associeer ik sowieso met tietloosheid
[ afbeelding ]
Of hou gewoon je kleren aan![]()
![]()
Deze kleuter-tetjes zijn ook niet hotquote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Strapless bikini's staan gewoon standaard niet mooi. Hoe geweldig je lichaam en tetten ook zijn.
[ afbeelding ]
Of hou gewoon je kleren aan
Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik ben sowieso niet zo van die hele grote lege ruimtes boven je tetten, kale sleutelbenen enzo. Strapless bikini's zijn voor mij sowieso not done. Strapless jurkjes/topjes alleen als ik er een ketting bij om heb en/of m'n haar lang en los.quote:Fuck the EBU.![]()
Ik voel hier de furry van een jaloerse vrouw.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of hou gewoon je kleren aanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mwah jij kiest ook wel gelijk de lelijkste van de lelijkste strapless bikini die er is uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of hou gewoon je kleren aanMaar verder heb je wel een punt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Er zijn van die situaties waarin implantaten best kunnen. Al ben ik meestal geen fan.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of hou gewoon je kleren aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Heeft niks met jaloersheid te maken...quote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik voel hier de furry van een jaloerse vrouw.
Het is gewoon lelijk![]()
![]()
opgeslagen als .rar en dat ding zette er zelf weer .rar achterquote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je nou serieus een typo in de file gemaakt![]()
"Double the fun"
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2013 14:52:45 ]![]()
Ja niet te doenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij elke stap dat ding omhoog hijsen
Heb wel wat strapless jurkjes die ik best eens draag, maar dan zit er een hele strakke strapless BH onder en van die dubbelzijdige plakband-dingetjes speciaal om de bovenkant van je jurkje dan aan je BH te plakken
Fuck the EBU.![]()
En toch heeft niet elke vrouw tetten.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Deze kleuter-tetjes zijn ook niet hotFuck the EBU.![]()
Ik heb helemaal niks om jaloers over te zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik voel hier de furry van een jaloerse vrouw.
Fuck the EBU.![]()
Ja, omdat ze op advertentieplaatjes vaak wel beter staan dan ze in het echt bij any person die ze zou kopen doenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah jij kiest ook wel gelijk de lelijkste van de lelijkste strapless bikini die er is uit.Maar verder heb je wel een punt.
Fuck the EBU.![]()
Nooit een keer verlaten voor een vrouw zonder tieten?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks om jaloers over te zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik beaam dit.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks om jaloers over te zijn![]()
Ik bedoel er staat Moraquote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
opgeslagen als .rar en dat ding zette er zelf weer .rar achter
"Double the fun"
De naam van je grote liefde niet kennen
Fuck the EBU.![]()
Oh, das wel een typo ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik bedoel er staat Mora
De naam van je grote liefde niet kennen
Maar no worries. Deel 2 komt er nog aan deze maand jwz![]()
![]()
Nope, nooit verlaten voor een andere vrouw zelfsquote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit een keer verlaten voor een vrouw zonder tieten?
Fuck the EBU.![]()
Jij zou hem er wel weer ingehangen hebben.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Whehe, wat een baasquote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, das wel een typo ja.
Maar no worries. Deel 2 komt er nog aan deze maand jwz
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zou hem er wel weer ingehangen hebben.![]()
![]()
Gelukkig valt er heel veel goed te maken met de bilregio.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
En toch heeft niet elke vrouw tetten.
Ook niet elke vrouw heeft een mooie kont, of überhaupt een mooi lichaam.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Gelukkig valt er heel veel goed te maken met de bilregio.
Toch zijn vrouwen awesome
Fuck the EBU.![]()
Ik zal thuis die moira.rar eens bekijken.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Whehequote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zal thuis die moira.rar eens bekijken.Fuck the EBU.![]()
Wel voor een andere man?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, nooit verlaten voor een andere vrouw zelfsDie vrouwen negeer ik gewoon.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook niet elke vrouw heeft een mooie kont, of überhaupt een mooi lichaam.
Toch zijn vrouwen awesomeIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Nee hihi, ik heb niet zo veel exen, maar de exen die ik heb hebben na mij nog steeds geen 'juiste' gevondenquote:
Fuck the EBU.![]()
Ja en ?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
En toch heeft niet elke vrouw tetten.Ook in moeilijke tijden.![]()
voetbalquote:Op donderdag 4 april 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga even languit liggen en VI weer terugkijken van maandag. Was ik nog niet aan toegekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Een vrouw moet wel heel verlept zijn voordat een man er niks moois aan kan ontdekken.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch zijn vrouwen awesome
Feels good.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hihi, ik heb niet zo veel exen, maar de exen die ik heb hebben na mij nog steeds geen 'juiste' gevonden
Iets zegt me dat ik onaangenaam verrast wordt. Iets met kotsetende jappen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Idd, en zelfs de verleptste der verleptsten kunnen nog echte liefde vindenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een vrouw moet wel heel verlept zijn voordat een man er niks moois aan kan ontdekken.
Fuck the EBU.![]()
Nou ik ken er een die Gibson ook wel kent daar is niks mooi aan te vinden.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, en zelfs de verleptste der verleptsten kunnen nog echte liefde vindenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een vaste klanten korting van de Mac telt niet als liefde hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, en zelfs de verleptste der verleptsten kunnen nog echte liefde vinden
Maar is vast wel één iemand op de aarde die ze ooit tegen komt die dat wél kanquote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou ik ken er een die Gibson ook wel kent daar is niks mooi aan te vinden.
Fuck the EBU.![]()
WAT? GEEFT DE MCDONALDS VASTE KLANTENKORTING?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een vaste klanten korting van de Mac telt niet als liefde hoor.Fuck the EBU.![]()
Ik vind vrouwen over het algemeen kutquote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch zijn vrouwen awesome![]()
![]()
hihi, kutquote:Op donderdag 4 april 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen over het algemeen kut![]()
Alleen voor hele speciale mensen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
WAT? GEEFT DE MCDONALDS VASTE KLANTENKORTING?
Het is dat facebook profielen posten niet maar mag anders zou ik je overtuigen van het tegendeel.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar is vast wel één iemand op de aarde die ze ooit tegen komt die dat wél kanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm jaquote:Op donderdag 4 april 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen over het algemeen kut
ÓNS soort vrouwen dan
Lompe, nuchtere, lekkere vrouwen
Fuck the EBU.![]()
Ik weet wie je bedoeldquote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou ik ken er een die Gibson ook wel kent daar is niks mooi aan te vinden.
Je zei kut.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen over het algemeen kut
mannen met tietenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm ja
ÓNS soort vrouwen dan
Lompe, nuchtere, lekkere vrouwen![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar is vast wel één iemand op de aarde die ze ooit tegen komt die dat wél kanX 100000 ____!!!!!!!
Nee.Ook in moeilijke tijden.![]()
DMquote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is dat facebook profielen posten niet maar mag anders zou ik je overtuigen van het tegendeel.
Fuck the EBU.![]()
Met of zonder roerstaaf?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
TC mag je alles postenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is dat facebook profielen posten niet maar mag anders zou ik je overtuigen van het tegendeel.![]()
DM'enOok in moeilijke tijden.![]()
Bah.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Vrouwen die een hekel hebben aan andere vrouwen en "veel liever met mannen omgaan".quote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm ja
ÓNS soort vrouwen dan
Lompe, nuchtere, lekkere vrouwen
Die 'huuuuuuuu' doet het 'mquote:Op donderdag 4 april 2013 15:02 schreef Monopoly het volgende:
poep plas billlen hihihi XDxDxd XD XD eehiihefhihuuuuuuuuuuuuuuuu
Fuck the EBU.![]()
Deze vrouw weetquote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm ja
ÓNS soort vrouwen dan
Lompe, nuchtere, lekkere vrouwen![]()
![]()
Vroeger die topic over party dudes profielen dat was nog eens tijdens.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
TC mag je alles posten![]()
DM'enThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bah.Hoe weet jij daar van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het ligt er bij mij heel erg aan wát voor vrouwen en wát voor mannen, wat bepaalt of ik er mee wil omgaan of nietquote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Vrouwen die een hekel hebben aan andere vrouwen en "veel liever met mannen omgaan".
Fuck the EBU.![]()
Nee, dat Ali B topicquote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger die topic over party dudes profielen dat was nog eens tijdens.![]()
Linkje mag je wel plaatsen.Ook in moeilijke tijden.![]()
Heb je Greetje het zusje van Huntelaar nog meegekregen?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, dat Ali B topic![]()
Linkje mag je wel plaatsen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed zo.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het ligt er bij mij heel erg aan wát voor vrouwen en wát voor mannen, wat bepaalt of ik er mee wil omgaan of niet
Maar mannen niet aan hun tieten laten zitten.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Vrouwen die een hekel hebben aan andere vrouwen en "veel liever met mannen omgaan".
Neequote:Op donderdag 4 april 2013 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je Greetje het zusje van Huntelaar nog meegekregen??! waz da ?!
Ik was geblindoekt, maar die kaaslucht herken je overal.quote:
Oké, fuck it, stuur door.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: