Mwah jij kiest ook wel gelijk de lelijkste van de lelijkste strapless bikini die er is uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Strapless bikini's staan gewoon standaard niet mooi. Hoe geweldig je lichaam en tetten ook zijn.
Ook als ze op het advertentieplaatje wél mooi staan, staan ze jou in het echt gewoon fucking lelijk.
Bovendien zijn die dingen fucking onpraktisch
Zijn ook vooral de 14 jarige sma'tjes die die dingen naar het open lucht zwembad dragen en die sowieso al tietloos zijn. Dus die dingen associeer ik sowieso met tietloosheid
Of van die tietloze kindjes die van die driehoekjes dragen
[ afbeelding ]
GodverDraag dan een badpak
Of hou gewoon je kleren aan
Er zijn van die situaties waarin implantaten best kunnen. Al ben ik meestal geen fan.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Strapless bikini's staan gewoon standaard niet mooi. Hoe geweldig je lichaam en tetten ook zijn.
Ook als ze op het advertentieplaatje wél mooi staan, staan ze jou in het echt gewoon fucking lelijk.
Bovendien zijn die dingen fucking onpraktisch
Zijn ook vooral de 14 jarige sma'tjes die die dingen naar het open lucht zwembad dragen en die sowieso al tietloos zijn. Dus die dingen associeer ik sowieso met tietloosheid
Of van die tietloze kindjes die van die driehoekjes dragen
[ afbeelding ]
GodverDraag dan een badpak
Of hou gewoon je kleren aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Heeft niks met jaloersheid te maken...quote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik voel hier de furry van een jaloerse vrouw.
opgeslagen als .rar en dat ding zette er zelf weer .rar achterquote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je nou serieus een typo in de file gemaakt![]()
Ja niet te doenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij elke stap dat ding omhoog hijsen
En toch heeft niet elke vrouw tetten.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Deze kleuter-tetjes zijn ook niet hot
Ik heb helemaal niks om jaloers over te zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik voel hier de furry van een jaloerse vrouw.
Ja, omdat ze op advertentieplaatjes vaak wel beter staan dan ze in het echt bij any person die ze zou kopen doenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah jij kiest ook wel gelijk de lelijkste van de lelijkste strapless bikini die er is uit.Maar verder heb je wel een punt.
Nooit een keer verlaten voor een vrouw zonder tieten?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks om jaloers over te zijn
Ik beaam dit.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks om jaloers over te zijn
Ik bedoel er staat Moraquote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
opgeslagen als .rar en dat ding zette er zelf weer .rar achter
"Double the fun"
Oh, das wel een typo ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik bedoel er staat Mora
De naam van je grote liefde niet kennen
Nope, nooit verlaten voor een andere vrouw zelfsquote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit een keer verlaten voor een vrouw zonder tieten?
Jij zou hem er wel weer ingehangen hebben.quote:
quote:
Whehe, wat een baasquote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, das wel een typo ja.
Maar no worries. Deel 2 komt er nog aan deze maand jwz
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zou hem er wel weer ingehangen hebben.
Gelukkig valt er heel veel goed te maken met de bilregio.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
En toch heeft niet elke vrouw tetten.
Ook niet elke vrouw heeft een mooie kont, of überhaupt een mooi lichaam.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Gelukkig valt er heel veel goed te maken met de bilregio.
Whehequote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zal thuis die moira.rar eens bekijken.
Wel voor een andere man?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, nooit verlaten voor een andere vrouw zelfs
Die vrouwen negeer ik gewoon.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook niet elke vrouw heeft een mooie kont, of überhaupt een mooi lichaam.
Toch zijn vrouwen awesome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |