Ja en ?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
En toch heeft niet elke vrouw tetten.
voetbalquote:Op donderdag 4 april 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga even languit liggen en VI weer terugkijken van maandag. Was ik nog niet aan toegekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Een vrouw moet wel heel verlept zijn voordat een man er niks moois aan kan ontdekken.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook niet elke vrouw heeft een mooie kont, of überhaupt een mooi lichaam.
Toch zijn vrouwen awesome
Feels good.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hihi, ik heb niet zo veel exen, maar de exen die ik heb hebben na mij nog steeds geen 'juiste' gevonden
Iets zegt me dat ik onaangenaam verrast wordt. Iets met kotsetende jappen.quote:
Idd, en zelfs de verleptste der verleptsten kunnen nog echte liefde vindenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een vrouw moet wel heel verlept zijn voordat een man er niks moois aan kan ontdekken.
Nou ik ken er een die Gibson ook wel kent daar is niks mooi aan te vinden.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, en zelfs de verleptste der verleptsten kunnen nog echte liefde vinden
Een vaste klanten korting van de Mac telt niet als liefde hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, en zelfs de verleptste der verleptsten kunnen nog echte liefde vinden
Maar is vast wel één iemand op de aarde die ze ooit tegen komt die dat wél kanquote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou ik ken er een die Gibson ook wel kent daar is niks mooi aan te vinden.
WAT? GEEFT DE MCDONALDS VASTE KLANTENKORTING?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een vaste klanten korting van de Mac telt niet als liefde hoor.
Ik vind vrouwen over het algemeen kutquote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook niet elke vrouw heeft een mooie kont, of überhaupt een mooi lichaam.
Toch zijn vrouwen awesome
hihi, kutquote:Op donderdag 4 april 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen over het algemeen kut
Alleen voor hele speciale mensen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
WAT? GEEFT DE MCDONALDS VASTE KLANTENKORTING?
Het is dat facebook profielen posten niet maar mag anders zou ik je overtuigen van het tegendeel.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar is vast wel één iemand op de aarde die ze ooit tegen komt die dat wél kan
Hmm jaquote:Op donderdag 4 april 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoeldquote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou ik ken er een die Gibson ook wel kent daar is niks mooi aan te vinden.
Je zei kut.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
mannen met tietenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm ja
ÓNS soort vrouwen dan
Lompe, nuchtere, lekkere vrouwen
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar is vast wel één iemand op de aarde die ze ooit tegen komt die dat wél kan
DMquote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is dat facebook profielen posten niet maar mag anders zou ik je overtuigen van het tegendeel.
Met of zonder roerstaaf?quote:
TC mag je alles postenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is dat facebook profielen posten niet maar mag anders zou ik je overtuigen van het tegendeel.
Bah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Vrouwen die een hekel hebben aan andere vrouwen en "veel liever met mannen omgaan".quote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm ja
ÓNS soort vrouwen dan
Die 'huuuuuuuu' doet het 'mquote:Op donderdag 4 april 2013 15:02 schreef Monopoly het volgende:
poep plas billlen hihihi XDxDxd XD XD eehiihefhihuuuuuuuuuuuuuuuu
Deze vrouw weetquote:Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm ja
ÓNS soort vrouwen dan
Vroeger die topic over party dudes profielen dat was nog eens tijdens.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
TC mag je alles posten![]()
DM'en
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bah.Hoe weet jij daar van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ligt er bij mij heel erg aan wát voor vrouwen en wát voor mannen, wat bepaalt of ik er mee wil omgaan of nietquote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Vrouwen die een hekel hebben aan andere vrouwen en "veel liever met mannen omgaan".
Nee, dat Ali B topicquote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger die topic over party dudes profielen dat was nog eens tijdens.
Heb je Greetje het zusje van Huntelaar nog meegekregen?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, dat Ali B topic![]()
Linkje mag je wel plaatsen.
Goed zo.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het ligt er bij mij heel erg aan wát voor vrouwen en wát voor mannen, wat bepaalt of ik er mee wil omgaan of niet
Maar mannen niet aan hun tieten laten zitten.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Vrouwen die een hekel hebben aan andere vrouwen en "veel liever met mannen omgaan".
Neequote:Op donderdag 4 april 2013 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je Greetje het zusje van Huntelaar nog meegekregen?
Ik was geblindoekt, maar die kaaslucht herken je overal.quote:
Oké, fuck it, stuur door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |