Wie weet ooitquote:Op donderdag 4 april 2013 15:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zij kan toch wel liefde vinden, is het niet ?
Dat is juist de hele coup. Door ze dat niet te laten doen, doen die mannen van alles en nog wat voor ze, in de hoop dat uiteindelijk wel te mogen doen. En dan zeggen die vrouwen "ja mannen zijn tenminste gewoon aardig en zeggen wat in ze omgaat".quote:Op donderdag 4 april 2013 15:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar mannen niet aan hun tieten laten zitten.
Nee, ze moeten haar met uranium laten werken ergens in Iran ofzo.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie weet ooitErgens in een donker hoekje in de grotten van Kazachstan?
whehehequote:Op donderdag 4 april 2013 15:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, ze moeten haar met uranium laten werken ergens in Iran ofzo.
Meer aan haar bek valt niet te verkloten.
Sterker nog, ik durf te wedden dat een dildo uit haar handen springt voordat ze 'm überhauptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Ik zou dit niet pikken hoor Murquote:Op donderdag 4 april 2013 15:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik was geblindoekt, maar die kaaslucht herken je overal.
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik durf te wedden dat een dildo uit haar handen springt voordat ze 'm überhaupt
naar binnen krijgtGodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ja, maar dan zeg je tieten en dan hoort dat ook weer niet op de een of andere manier. Of dan lachen ze even en gaan ze weer door met wat anders.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is juist de hele coup. Door ze dat niet te laten doen, doen die mannen van alles en nog wat voor ze, in de hoop dat uiteindelijk wel te mogen doen. En dan zeggen die vrouwen "ja mannen zijn tenminste gewoon aardig en zeggen wat in ze omgaat".
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik durf te wedden dat een dildo uit haar handen springt voordat ze 'm überhaupt
naar binnen krijgtAARGH !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou dit niet pikken hoor Mur.
quote:
AARGH STOP IT RHAAAWN STOP !quote:Op donderdag 4 april 2013 15:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je Pen0r schroeit weg.
Ze squirt zoutzuur![]()
Een cockfight?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Domper. Ik verwachtte 2 vechtende mannen
Toucheer je keeltje wel (A)quote:Op donderdag 4 april 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, 2 tegen elkaar kletsende vleeszwaarden.![]()
:s deze praatquote:Op donderdag 4 april 2013 15:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toucheer je keeltje wel (A)
"stokje"quote:Op donderdag 4 april 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar wil ik een stokje voor steken.
Ik draag ook mijn stickje bij.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar wil ik een stokje voor steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |