Wajo it wasn't mequote:Op donderdag 4 april 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #64 - Tijgerbalsem op de ANUS !
Die daarvoor was 62.
Omdat niemand het aan durft iemand anders stoner vd week te makenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is Mono trouwens altijd stoner van de week?
Ik had dat een keer gedaan werd het gelijk terug gezet.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Omdat niemand het aan durft iemand anders stoner vd week te maken
Omdat niemand het aanpast, maar als ik zeg dat ze het eruit moeten halen gaan ze protesteren. Homo'squote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
en terecht.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Omdat niemand het aan durft iemand anders stoner vd week te maken
Omdat Moira meestal de lapo heeft.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat issie net een weekquote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja, toen was de week nog niet voorbijquote:Op donderdag 4 april 2013 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had dat een keer gedaan werd het gelijk terug gezet.
sinds vorig weekend toch pasquote:
Daarvoor al, volgens mij ook echt donderdag.quote:
teveel fucking moeite, vind de OP ook veel te lang met dat kutplaatjequote:Op donderdag 4 april 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, toen was de week nog niet voorbij
Whehe, we moeten de OP weer eens een keer wat moderniserenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
teveel fucking moeite, vind de OP ook veel te lang met dat kutplaatje
Gewoon minder shit. Die grote plaatjes zijn irritant.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, we moeten de OP weer eens een keer wat moderniserenBanners enzo
Bang zijn voor Monoquote:Op donderdag 4 april 2013 16:30 schreef Olment het volgende:
[..]
en terecht.
Iedereen hier huivert voor Mono...
Waarom mag mono vaker dan anderenquote:
als je iemand vind die zin heeft om met photoshop in te weer wil gaan jaquote:Op donderdag 4 april 2013 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, we moeten de OP weer eens een keer wat moderniserenBanners enzo
Dit was Mono's eerste weekquote:Op donderdag 4 april 2013 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom mag mono vaker dan anderen?
Je moet toch eerst heel de rij af?
Is vast wel iemandquote:Op donderdag 4 april 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als je iemand vind die zin heeft om met photoshop in te weer wil gaan ja
Iddquote:Op donderdag 4 april 2013 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mono is zwaar relax als je daar bang voor bent is het je eigen schuld.
Er zitten echt mods/admins bij die je noten om het noten maar Mono is daar niet een van ben ik van mening.quote:
Nee, Mono speelt een potje schaak in je notesquote:Op donderdag 4 april 2013 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er zitten echt mods/admins bij die je noten om het noten maar Mono is daar niet een van ben ik van mening.
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind het wel jammer en snap niet waarom hij zijn tactiek nooit wil delen elk smatje hier in onz en in de nachtbakker wil met hem neuken.
valt gelijk met de deur is huis ofniequote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:44 schreef Olment het volgende:
[..]
valt gelijk met de deur is huis ofnie
Ik vindt dat echt fenomenaal zo als die man dat kan.quote:
ooit een ban gehad door een note van monoquote:Op donderdag 4 april 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, Mono speelt een potje schaak in je notes
Ghehehe, kutMonoquote:Op donderdag 4 april 2013 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ooit een ban gehad door een note van mono
Echt he, zonder blikken of blozen komttie binnen zetten ergens laat in de middag, met een reactie alsoffie net wakker isquote:Op donderdag 4 april 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vindt dat echt fenomenaal zo als die man dat kan.
LittleRabbit is het hier mee eens.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:58 schreef Ugjerke het volgende:
Mensen die hun eigen advies niet opvolgen mogen geneukt worden met een cactus.
//////////////////////////////^^^\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\quote:Op donderdag 4 april 2013 16:58 schreef Ugjerke het volgende:
Mensen die hun eigen advies niet opvolgen mogen geneukt worden met een cactus.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
LittleRabbit is het hier mee eens.
goeie zaakquote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef smitjew het volgende:
sigaretten zijn bijna duurder dan wiet , dus ik blow nu puur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |