Wajo it wasn't mequote:Op donderdag 4 april 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #64 - Tijgerbalsem op de ANUS !
Die daarvoor was 62.
Omdat niemand het aan durft iemand anders stoner vd week te makenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is Mono trouwens altijd stoner van de week?
Ik had dat een keer gedaan werd het gelijk terug gezet.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Omdat niemand het aan durft iemand anders stoner vd week te maken
Omdat niemand het aanpast, maar als ik zeg dat ze het eruit moeten halen gaan ze protesteren. Homo'squote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
en terecht.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Omdat niemand het aan durft iemand anders stoner vd week te maken
Omdat Moira meestal de lapo heeft.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat issie net een weekquote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja, toen was de week nog niet voorbijquote:Op donderdag 4 april 2013 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had dat een keer gedaan werd het gelijk terug gezet.
sinds vorig weekend toch pasquote:
Daarvoor al, volgens mij ook echt donderdag.quote:
teveel fucking moeite, vind de OP ook veel te lang met dat kutplaatjequote:Op donderdag 4 april 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, toen was de week nog niet voorbij
Whehe, we moeten de OP weer eens een keer wat moderniserenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
teveel fucking moeite, vind de OP ook veel te lang met dat kutplaatje
Gewoon minder shit. Die grote plaatjes zijn irritant.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, we moeten de OP weer eens een keer wat moderniserenBanners enzo
Bang zijn voor Monoquote:Op donderdag 4 april 2013 16:30 schreef Olment het volgende:
[..]
en terecht.
Iedereen hier huivert voor Mono...
Waarom mag mono vaker dan anderenquote:
als je iemand vind die zin heeft om met photoshop in te weer wil gaan jaquote:Op donderdag 4 april 2013 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, we moeten de OP weer eens een keer wat moderniserenBanners enzo
Dit was Mono's eerste weekquote:Op donderdag 4 april 2013 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom mag mono vaker dan anderen?
Je moet toch eerst heel de rij af?
Is vast wel iemandquote:Op donderdag 4 april 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als je iemand vind die zin heeft om met photoshop in te weer wil gaan ja
Iddquote:Op donderdag 4 april 2013 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mono is zwaar relax als je daar bang voor bent is het je eigen schuld.
Er zitten echt mods/admins bij die je noten om het noten maar Mono is daar niet een van ben ik van mening.quote:
Nee, Mono speelt een potje schaak in je notesquote:Op donderdag 4 april 2013 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er zitten echt mods/admins bij die je noten om het noten maar Mono is daar niet een van ben ik van mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |