quote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maak me niet boos vriend, Ik ben net de hulk, dan scheur ik uit mijn kleren en ga ik tekeer als een beest.
En Vas die moet het dan flink ontgelden ben ik bang.
Nu niet meer die schieten terug naar binnen.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft wel ballen zeg !
Die komt me bekend voor.quote:
Hey Vas, ik blijf Mur nog even irriteren als jij dat ontbijtje voor me maakt.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maak me niet boos vriend, Ik ben net de hulk, dan scheur ik uit mijn kleren en ga ik tekeer als een beest.
En Vas die moet het dan flink ontgelden ben ik bang.
Hij heeft een kutje nu ?>!quote:Op donderdag 4 april 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu niet meer die schieten terug naar binnen.
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die komt me bekend voor.![]()
Maar ik word vooral slap van vetrollen die over andere rollen vallen met rode vlekken en shit.
Ik spuug op je ontbijtquote:Op donderdag 4 april 2013 15:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hey Vas, ik blijf Mur nog even irriteren als jij dat ontbijtje voor me maakt.
Waarom ben je eigenlijk nooit op de tinychat?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft wel ballen zeg !
Mijn ogen.....quote:Op donderdag 4 april 2013 15:46 schreef Moira. het volgende:
Cynthia heeft weer wat nieuws
[ afbeelding ]
wat een lekker wijf toch altijd hequote:Op donderdag 4 april 2013 15:46 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
OMG wie kan hier photoshoppen?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:46 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb erger gezien. Ik zit al een paar jaartjes op het internet. Dat voorhoofd kun je goed gebruiken voor aantekeningen, moet je alleen de rest van die kop even afplakken met ductape.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hij heeft een kutje nu ?>!
[..]
Je bedoelt haar mooie voorhoofd ?
Ik spuit op de jouwe.quote:
Sky-headquote:
Omdat ik meestal in de stad zit te chillen.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk nooit op de tinychat?
Wtf brein, waarom las ik dat als "Je kon ook haar hoofd sabelen".quote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sky-head
Waterhoofd
Mega hoofd
Wat niet eigenlijk ?
Je kon ook van haar hoofd abseilen
Awh lieve newbiequote:Op donderdag 4 april 2013 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Is er eventueel iemand hier die een .gif plaatje voor mij kan verkleinen?
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wtf brein, waarom las ik dat als "Je kon ook haar hoofd sabelen".
Ah ik wist dat er een topic was maar waar. En jep, newbiequote:Op donderdag 4 april 2013 15:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Awh lieve newbie
Daar is dit topic voor
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #95
de kop van freak 1 op het lijf van de andere.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
De 24e heb ik weer internet.
[..]
hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |