quote:Op donderdag 4 april 2013 15:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je houd niet eens meer van me ?!
Tsss
Denk het?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie alleen nog maar GIB en AMA zijn jullie zo overweldigend verliefd dat de rest bang is?
ben je blindquote:Op donderdag 4 april 2013 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie alleen nog maar GIB en AMA zijn jullie zo overweldigend verliefd dat de rest bang is?
Och arme meid, ik leef zoveel met je mee dat m'n stijfje er bijna een slapje van wordt.quote:
Bijna maar, dat is niet genoegquote:Op donderdag 4 april 2013 15:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Och arme meid, ik leef zoveel met je mee dat m'n stijfje er bijna een slapje van wordt.
Ik heb daar wel een toffe foto voor.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Och arme meid, ik leef zoveel met je mee dat m'n stijfje er bijna een slapje van wordt.
Hahaquote:Op donderdag 4 april 2013 15:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
(A) Mag ook wel een paar echte hebben
Doe maar sturen of posten of iets.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een toffe foto voor.
m.a.w. steek ze in je ** ik hoef ze nietquote:Op donderdag 4 april 2013 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaDie heb ik in 't verleden al wel gehad
Aahquote:Op donderdag 4 april 2013 15:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
m.a.w. steek ze in je ** ik hoef ze niet
Ooohw dan is het goedquote:Op donderdag 4 april 2013 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AahIk bedoelde het niet gemeen hoor
let wel dan heb je geen stijve meer voor een maand.quote:
Challenge accepted.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
let wel dan heb je geen stijve meer voor een maand.
Stomme ui.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind mijn ui stom. Ik ga vanavond een nieuwe maken/zoeken
Maak me niet boos vriend, Ik ben net de hulk, dan scheur ik uit mijn kleren en ga ik tekeer als een beest.quote:
Arme jongen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |