Ik ha jou nu wel als onz mod verwacht.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]omdat we niks liever zouden willen dan
dat monster onthoofden
Je ontbijt niet?quote:
Haha wel vet gifje van je, ik wil ook weer eens een nieuwequote:Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ik wist dat er een topic was maar waar. En jep, newbie
dan stuur ik je naar de supermarkt voor nieuwe broodjesquote:Op donderdag 4 april 2013 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou misschien wel helpen als ik het weer keihard heb laten bakken.
Worstenbroodjes waren wel goed.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dan stuur ik je naar de supermarkt voor nieuwe broodjes
Klinkt alsof ze ervoor gemaakt zijn.quote:
het is een schande, een mod moet dit aanpasenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Dit is eigenlijk deel 98 dus nog 2 delen..
Godver, echt.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Dit is eigenlijk deel 98 dus nog 2 delen..
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, heb het gisteren even na gecheckt
After he eat u firstquote:
Niet normaal inderdaad!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
het is een schande, een mod moet dit aanpasen
jezelf misselijk vretenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef Studeur het volgende:
Paascakejes/koekjes/schuimpjes met 50% korting bij de AH![]()
Bier met korting![]()
10 euro voor 2 sixpacks en heel veel paasvreten
quote:
Haha ik zat echt helemaal in verwarring 'huh praatte ik nou poep en heette dit deel wel 98?'quote:
Deel 92 is 2x gedaanquote:Op donderdag 4 april 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
Waarom is dit #98 dan?
Dit is toch gewoon #97? Ik heb niet lopen kloten met die nummers, hoor
Topicreeks: [POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi
Klik op het reeksoverzicht en leer lezenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
Waarom is dit #98 dan?
Twee keer nummer 92 gespot.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
Waarom is dit #98 dan?
Ohja, klopt idd geen zak meer van als je in die lijst kijktquote:
Jepquote:Op donderdag 4 april 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, klopt idd geen zak meer van als je in die lijst kijktmaar als je van beneden af aan telt is dit idd #98
Ja maar er staan vaker getallen dubbel, of anders, of whatever. Maargoed uiteindelijk klopt het dus weerquote:
Ik vind het persoonlijk wel verwarrend, daarom ging ik het gisteren ook na checkenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar er staan vaker getallen dubbel, of anders, of whatever. Maargoed uiteindelijk klopt het dus weer
nee murquote:Op donderdag 4 april 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
Waarom is dit #98 dan?
Poep die kleine Groninger weer eens uit het was net zo gezellig.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel verwarrend, daarom ging ik het gisteren ook na checken
Hihiquote:Op donderdag 4 april 2013 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Poep die kleine Groninger weer eens uit het was net zo gezellig.
Ik heb ook verkeerde nummers gedaan maar die werden weer gefixtquote:
Ja, klopt, daarom gewoon niet meer kloten met die nummers, ghehequote:Op donderdag 4 april 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel verwarrend, daarom ging ik het gisteren ook na checken
het was net zo gezellig zonder gekheid spreek die gast soms veel te lang niet slinger hem aan zijn slurfje terug op fok!.quote:
Héél soms als ik te stoned een nieuwe open wil ik het wel vergeten maar ik denk er nu wel op tijd aan haha!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, klopt, daarom gewoon niet meer kloten met die nummers, ghehe
Volgens mij is iedereen er nu ook wel aan gewend dat je daar als TS niks aan hoeft te veranderen
Hoezo?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet nog toen ik hier de op ging aanpassen dat werd me niet in dank afgenomen.
Voor mobiel staan er veel te veel plaatjes in de op met al die tutorials etc.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 4 april 2013 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor mobiel staan er veel te veel plaatjes in de op met al die tutorials etc.
Ik hou van lekker simpel dus had het allemaal weggeknikt.
Kom even met meer reageren dan haha of hihi babe zo komen we nooit aan een toffe conversatie.quote:
Daar zal iedereen idd blij van wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor mobiel staan er veel te veel plaatjes in de op met al die tutorials etc.
Ik hou van lekker simpel dus had het allemaal weggeknikt.
ONZ / [ONZ STONERS!] #64 - Tijgerbalsem op de ANUS !quote:Op donderdag 4 april 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik? Ik heb nooit aan die nummers gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |