Dat is zuur. Een gele kaart en je kunt nog maar 5 minuten meespelen.quote:De wedstrijden op een half veld duren 15 minuten en worden gespeeld volgens de gebruikelijke KNVB Regels.
Dat is wel klote jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is zuur. Een gele kaart en je kunt nog maar 5 minuten meespelen.
quote:
Dan hebben ze een speciale poule voor jou! Volgens mij was dat poule A, of D. Onbeperkt zagen.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan hebben ze een speciale poule voor jou! Volgens mij was dat poule A, of D. Onbeperkt zagen.
Gaan we onze sterspeler moeten missenquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:29 schreef satecl het volgende:
Vorig jaar een geslaagde dag, ondanks ik vlak na het toernooi snel weg moest. Maar dit jaar kan ik er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn. In de middag al een festivalJammer.
Wij zaten in elk geval in een poule waar ze wél konden voetballenquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan hebben ze een speciale poule voor jou! Volgens mij was dat poule A, of D. Onbeperkt zagen.
Heel misschien ben ik er de eerste 2 wedstrijden.. Ik moet rond 13:00/14:00 in Utrecht zijn. Even kijken nog.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaan we onze sterspeler moeten missen
Er wordt niet gedaan aan buitenspel, zo zag ik vorig jaarquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:57 schreef Jimbo het volgende:
zijn er behalve t halve veld nog andere speciale regels?
Zou tof zijn, hoop dat het luktquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Heel misschien ben ik er de eerste 2 wedstrijden.. Ik moet rond 13:00/14:00 in Utrecht zijn. Even kijken nog.
Ik ook onder voorbehoud.... Mag je zelf een shirt uitkiezen of zit je vast aan het rotterdamse shirt?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, dan hebben we nu al:
HMF
Kapiteintje
Jimbo
DonRaja
We hebben een eigen tenue, vorig jaar was het blauw/geel. Maar 3/4 van de teams speelt in Feyenoordshirts.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:06 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik ook onder voorbehoud.... Mag je zelf een shirt uitkiezen of zit je vast aan het rotterdamse shirt?
hmmm ok gelukkig, ik denk dat ik er wel bij kan zijn dan, even kijken of ik dat weekend niets heb. Hoeveel man per team?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben een eigen tenue, vorig jaar was het blauw/geel. Maar 3/4 van de teams speelt in Feyenoordshirts.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben een eigen tenue, vorig jaar was het blauw/geel. Maar 3/4 van de teams speelt in Feyenoordshirts.
Ik wou het laatst nog terugzien.. Maar er zat een wachtwoord op die ik niet wistquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:15 schreef Dekatria het volgende:
Dat filmpje van vorig jaar heb ik overigens nog
Ik ook, was wel een hele leuke dag. Al kan ik me die temperatuur van boven de 30 graden nu moeilijk voorstellen...quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:15 schreef Dekatria het volgende:
Dat filmpje van vorig jaar heb ik overigens nog
DMquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik wou het laatst nog terugzien.. Maar er zat een wachtwoord op die ik niet wist
Wel lef dat je heen gaat dan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:00 schreef handboek het volgende:
[..]
klopt, drm wil ik niet in een dergelijk shirt rondlopen
Met dorpsgekken als satecl, of HMF zou ik maar oppassen als ik jou was.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef handboek het volgende:
[..]
Is 20 minuten rijden. Als ik mezelf undercover opstel moet het wel goedkomen toch?
?? Wij zijn ajax wij zijn de beste? Waarom oppassen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met dorpsgekken als satecl, of HMF zou ik maar oppassen als ik jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk wel. We speelden vorig jaar zelfs nog tegen een team met shirts die wel erg veel met die van Ajax van doen leken te hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef handboek het volgende:
[..]
Is 20 minuten rijden. Als ik mezelf undercover opstel moet het wel goedkomen toch?
Wat een kneuzen waren datquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. We speelden vorig jaar zelfs nog tegen een team met shirts die wel erg veel met die van Ajax van doen leken te hebben.
Mogen we t hopen.quote:
Je staat erbijquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik doe eventueel mee. Als jullie nog iemand nodig hebben neem contact op met mijn zaakwaarnemer Meneer Radiola.
Rinus Israël op zoek naar een centrale verdediger hoorde ik.quote:
Hmm. Zie nog niks als ik inlog op internetbankieren maar dat zal wel aan die storing van ING liggen.quote:
Thats mequote:Op vrijdag 5 april 2013 14:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Rinus Israël op zoek naar een centrale verdediger hoorde ik.
Hoi Handboek:quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:45 schreef handboek het volgende:
[..]
Thats meMaar het beste is om mij voorstopper te zetten aangezien ik zowiezo aan de noodrem trek mocht dat nodig zijn. En een penalty tegen is niet altijd handig.
Ik ben bezig een team samen te stellen. Met de meiden van mijn elftal. Maar we hebben nog veel wedstrijden in te halen en ze zijn bang dat we die dag moeten voetballen/inhalen.quote:
Wat loop je nou te zeiken... Ik ken hier niemand en wil ook gewoon mee gaan doen.... Met je vertrouwen...quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben bezig een team samen te stellen. Met de meiden van mijn elftal. Maar we hebben nog veel wedstrijden in te halen en ze zijn bang dat we die dag moeten voetballen/inhalen.
Maar ik heb er al 4 inclusief mijzelf![]()
En ik heb al een DM gestuurd
Maar met mijn eigen team is een stuk vertrouwder dan met jullie
Handboek is Ajacied, nu jij weerquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
Maar met mijn eigen team is een stuk vertrouwder dan met jullie
Ik mag toch zelf wel weten wat ik doequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:19 schreef handboek het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeiken... Ik ken hier niemand en wil ook gewoon mee gaan doen.... Met je vertrouwen...
Serieus? En handboek is ook een vrouw?quote:
Vergeet je nichtje niet.quote:
1 goede trap en ook dat is opgelostquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mag toch zelf wel weten wat ik doe
Als het niet lukt om een team bij elkaar te krijgen, dan kan ik toch altijd met jullie meedoen
Heb allang een DM gestuurd hoor
[..]
Serieus? En handboek is ook een vrouw?
Ik vroeg onze nieuwe spits, maar ze is voor ajax, die gaat dus echt niet meedoen zei ze
Jammer wel, want zij is wel echt echt goed
Nee Handboek is geen vrouw, anders zou ik wel Handboekje of Handboekelientje ofzo hetenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mag toch zelf wel weten wat ik doe
Als het niet lukt om een team bij elkaar te krijgen, dan kan ik toch altijd met jullie meedoen
Heb allang een DM gestuurd hoor
[..]
Serieus? En handboek is ook een vrouw?
Ik vroeg onze nieuwe spits, maar ze is voor ajax, die gaat dus echt niet meedoen zei ze
Jammer wel, want zij is wel echt echt goed
Laat je ons weer vallen, zelfs na de mooie beloftes van vorig jaar...quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:23 schreef Happel het volgende:
Ik doe al mee met ander team, het bierteam.
Ik was vorig jaar niet toerekeningsvatbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat je ons weer vallen, zelfs na de mooie beloftes van vorig jaar...
Ok deal, je staat in de lijstquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar niet toerekeningsvatbaar.
Nu ook niet trouwens.
Al wil ik me best opofferen voor twee teams.
Oh.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je Aldo bedoelt, (nog) niet nee.
ok coolquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh.
Maar misschien kom ik wel even kijken met sateclje als jullie niet zeggen dat ik joods ben.
Vorig jaar wel een team die deels bestond uit oud jeugdspelers. Wonnen het toernooi ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:41 schreef RensAjacied het volgende:
Doen er ook ex Feyenoord voetballers mee?
Daar hebben wij de eerste wedstrijd tegen gespeeld, en echt pas in de laatste minuten verloren.quote:Op donderdag 11 april 2013 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Vorig jaar wel een team die deels bestond uit oud jeugdspelers. Wonnen het toernooi ook.
Als reserve / ovb hequote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als reserve / ovb he
Competitie wedstrijd gaat voor
Al denk ik dat we tegen die tijd wel klaar zijn
Tenue is er, de rest moet je inderdaad zelf meenemen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:56 schreef Jimbo het volgende:
zin an
moeten we zelf nog dingen meenemen trouwens?
Neem aan voetbalschoenen+beschermers, maar zijn dr nog andere dingen?
er was een tenue oid toch ?
Vorig jaar hebben we onder andere tegen 'Moeilijk Lopende Hooligans' moeten spelen...quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe heten jullie tegenstanders want dan bedenk ik alvast wat spreekkoren.
Oh ja dat was het ja, we hebben in elk geval dik klop gehad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef elCholo het volgende:
[..]
Slecht Lopende Hooligans![]()
Oldskool Vak s uit Cafe de Tros
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef DonRaja het volgende:
Oh ja dat was het ja, we hebben in elk geval dik klop gehad.
Er zat 1 enorme reus bij en die heeft 3x gescoord ofzo. Volgens mij hebben ze ook alleen van ons gewonnen...quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:17 schreef elCholo het volgende:
[..]![]()
Dan hebben ze jeugdige familieleden laten meespelen, want bij die gasten zitten er een paar die bijna aan een rollator toe zijn.
Haha.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zat 1 enorme reus bij en die heeft 3x gescoord ofzo. Volgens mij hebben ze ook alleen van ons gewonnen...
Huh... Ik dacht dat wel wel alles verloren haddenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben tenminste niet alles verloren zoals Happel.
Ja, de tweede wedstrijd was 0-0quote:Op maandag 15 april 2013 18:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Huh... Ik dacht dat wel wel alles verloren haddenDan was er een wedstrijd zeker 0-0?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben tenminste niet alles verloren zoals Happel.
Vriendelijke vriend, zou jij even lekker met je schaamlipjes willen gaan spelen in plaats van mij achterna huppelen op het forum met onjuiste makkelijk te falcificeren beweringen?quote:
Neem je dan wel supporters meequote:
Het liefst lekkere wijven natuurlijkquote:
in cheerleeder outfit met ponpons in de fok kleuren ?quote:
In een kort jurkie haar kennende.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in cheerleeder outfit met ponpons in de fok kleuren ?
dan schuil je maar bij mij, ik ken ook al die gasten nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb er ook wel zin in, maar vind het wel een beetje eng
bier, ja dan komt het goed. Na 5 bier is het ook niet meer eng denk ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan schuil je maar bij mij, ik ken ook al die gasten niet
als er maar bier is vind ik al een hoop goed
tegen die tijd zal iemand je moeten beschermen tegen de losse handjes van menig VBLerquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bier, ja dan komt het goed. Na 5 bier is het ook niet meer eng denk ik
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tegen die tijd zal iemand je moeten beschermen tegen de losse handjes van menig VBLer![]()
(ik noem geen namen
)
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tegen die tijd zal iemand je moeten beschermen tegen de losse handjes van menig VBLer![]()
(ik noem geen namen
)
Bier is er wel. Al waren de meesten van hier snel weg vorig jaar. Ongezellige mensen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:53 schreef Jimbo het volgende:
als er maar bier is vind ik al een hoop goed
dit jaar nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Bier is er wel. Al waren de meesten van hier snel weg vorig jaar. Ongezellige mensen.
Dit jaar niet, maar dan moet je wel bij ons meedoen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Bier is er wel. Al waren de meesten van hier snel weg vorig jaar. Ongezellige mensen.
Twee teams. Moet nog even zien welke het langst om de prijzen mee doet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit jaar niet, maar dan moet je wel bij ons meedoen.
BroodBiervoetballerquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Twee teams. Moet nog even zien welke het langst om de prijzen mee doet.
Eerst poule, daarna knockout. Maar ga maar uit van alleen poulewedstrijdenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:49 schreef Jimbo het volgende:
Ia het knockout trouwens of speel je sowieso meerdere wedstrijden?
serieusquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
zet mij maar spits of rechter vleugel, zal je zien hoe baas team zolderkamer autist kan zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerst poule, daarna knockout. Maar ga maar uit van alleen poulewedstrijden
beter dan 1tegen100quote:
Goeie grap manquote:Op woensdag 17 april 2013 10:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Kan ik ook nog mee doen?
[ afbeelding ]
Gr. Luigi.
PS. mijn moeder support mij altijd. Die krijg je er op de koop toe bij.
quote:
FOK!-team is dus weer toegelaten, net als vorig jaar?quote:De voorbereidingen voor de tweede editie van het Groene Haas Supporterstoernooi zijn in volle gang. Het grote succes van vorig jaar is niet onopgemerkt gebleven: een maand voor het toernooi zitten we al helemaal vol (24 teams) en hebben we zelfs al een aantal teams moeten teleurstellen met een plaats op de reservebank.
De eerste 24 teams hebben zojuist een infomail ontvangen met verzoek inschrijfgeld zsm over te maken, zodat deelname definitief wordt. Eind volgende week kunnen we teams op de reservebank meer duidelijkheid verschaffen.
Ben je er dit jaar ook weer bij? Als speler of als toeschouwers?
Handboek was toch voor de joden?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:28 schreef DonRaja het volgende:
Deelnemers tot nu toe:
HMF
Kapiteintje
Charmed_Angel
Jimbo
Euribob
Happel
Satecl (heeeel misschien)
Handboek
Onlogisch
NumberSeven (misschien)
KnutdeIJsbeer (misschien)
DonRaja + 4
Yep, we zijn er weer bij.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
FOK!-team is dus weer toegelaten, net als vorig jaar?
Doet typisch niet mee ? (zei net dat ie daar wasquote:Op donderdag 18 april 2013 22:28 schreef DonRaja het volgende:
Deelnemers tot nu toe:
HMF
Kapiteintje
Charmed_Angel
Jimbo
Euribob
Happel
Satecl (heeeel misschien)
Handboek
Onlogisch
NumberSeven (misschien)
KnutdeIJsbeer (misschien)
DonRaja + 4
Met zn mooie ajax sokkenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd of hij dat daar ook zal toegeven.
2, dus met een beetje geluk allebei in de finale.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doet typisch niet mee ? (zei net dat ie daar was)
Maar met zoveel mensen als dit, hebben we dan 1 of 2 teams ?
Nice, dan kan iedereen op een beetje veel spelenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
2, dus met een beetje geluk allebei in de finale.
Was vorig jaar ook geen probleem.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nice, dan kan iedereen op een beetje veel spelen
Ahjoh, beetje water doet wonderenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef Euribob het volgende:
Met die hitte, en al die fokkers die wilden wisselen terwijl er geen wissels waren.
Hallo HMF's knie (die vast ook meeleest)quote:
Prima, dan kan hij jou 18 mei fijn gaan uitleggen waarom hij te lui was om een potje voetbal te spelen, want mij werd het niet duidelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hallo HMF's knie (die vast ook meeleest)
Een beetje water doet wonderen.
zo goed?
Ben benieuwd of HMF een lekker biertje kan drinken. meespelen gaat em niet lukken dan ? (met zn knie oid?)quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Prima, dan kan hij jou 18 mei fijn gaan uitleggen waarom hij te lui was om een potje voetbal te spelen, want mij werd het niet duidelijk.![]()
Gelukkig is het HMF's taak ook niet om te voetballen, maar om voor de versiering te zorgen (deed ie prima).
Volgens mij heeft HMF voornamelijk last van een lage pijngrens, dus zal wel loslopen verder. En je kan heel goed een biertje met hem drinken hoor, zolang je maar van z'n vriendin afblijft.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of HMF een lekker biertje kan drinken. meespelen gaat em niet lukken dan ? (met zn knie oid?)
Meh daar heb ik geen interesse inquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij heeft HMF voornamelijk last van een lage pijngrens, dus zal wel loslopen verder. En je kan heel goed een biertje met hem drinken hoor, zolang je maar van z'n vriendin afblijft.
Het was ook een redelijk aparte groep.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Meh daar heb ik geen interesse inheb er al eens
Maarja, ben benieuwdFokkers in het wild blijven een apart volkje
Als mensen als Inzanity je baas blijken te zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:46 schreef Jimbo het volgende:
het lijkt me pas kut als ik klanten tegenkom
gezien mn uitlatingen op fok en in VBL kan ik ze nooit meer serieus onder ogen komen
Hahaquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als mensen als Inzanity je baas blijken te zijn.
Ik bedenk me opeens door je dat de stadiontrein natuurlijk niet rijd nuquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:50 schreef Euribob het volgende:
Iemand trouwens zin om deze woeste kerel even mee te pikken op Zuidplein? Dan zou ik namelijk zelfstandig naar Rotterdam kunnen afreizen, wat erg prettig zou zijn.
God, de eerste wedstrijd begint al om 10.15.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik bedenk me opeens door je dat de stadiontrein natuurlijk niet rijd nu
Als je wil (weet niet welke kant je vandaan komt) kan je wel meerijden met de tram vanaf centraal (of metro of wat er naar varkenoord gaat)
Het eerste biertje begint al om 09:00quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
God, de eerste wedstrijd begint al om 10.15.
Dan ben ik volgens de planning al twee uur wakker, kan prima.quote:
Ik zie idd het probleem nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens de planning al twee uur wakker, kan prima.
ik ga ook met ov en kom langs zuidplein.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:50 schreef Euribob het volgende:
Iemand trouwens zin om deze woeste kerel even mee te pikken op Zuidplein? Dan zou ik namelijk zelfstandig naar Rotterdam kunnen afreizen, wat erg prettig zou zijn.
Ja hoor, je kunt gewoon meerijden.quote:Op maandag 22 april 2013 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij eventueel nog plek of zit je auto vol met gezellige Surinamers?
Wij zorgen wel voor bara's etc.quote:Op maandag 22 april 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk.Zorg ik voor de Fernandes.
Ok cool, ik plaats je erbij in het lijstje. Een keeper hadden we nog niet.quote:Op maandag 22 april 2013 14:51 schreef raptorix het volgende:
Ik wil wel meespelen, kan in principe keepen, maar ben in principe op alle plekken inzetbaar.
Primaquote:Op maandag 22 april 2013 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok cool, ik plaats je erbij in het lijstje. Een keeper hadden we nog niet.
2 broertjes + Pa (coach) en nog van mijn team.quote:Op maandag 22 april 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
Die +4, zijn dat matties van jou Don?
Hehe, ik heb er maar 1 ingeschreven. Eerst maar eens zien wie er allemaal echt komen.quote:
Happel schopt iedereen die niet op zwarte schoenen loopt, ook medespelers. Ik ben dus zenuwachtig nu...quote:Op maandag 22 april 2013 15:01 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoorde van happel dat ie me heel graag in zn team had
De racist....quote:Op maandag 22 april 2013 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Happel schopt iedereen die niet op zwarte schoenen loopt, ook medespelers. Ik ben dus zenuwachtig nu...
Joden? Alleen Handboek toch vooralsnog? En dan nog moet ik maar zien of hij echt komt.quote:Op maandag 22 april 2013 16:18 schreef satecl het volgende:
Gaan er serieus joden meedoen met het FOK! team?
Nu niet meer, met figuren zoals jou wil ik niet geasocieerd worden, jammer hoor haal mij maar van de lijst.quote:Op maandag 22 april 2013 16:18 schreef satecl het volgende:
Gaan er serieus joden meedoen met het FOK! team?
quote:Op maandag 22 april 2013 16:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu niet meer, met figuren zoals jou wil ik niet geasocieerd worden, jammer hoor haal mij maar van de lijst.
Ik heb zwartequote:Op maandag 22 april 2013 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Happel schopt iedereen die niet op zwarte schoenen loopt, ook medespelers. Ik ben dus zenuwachtig nu...
Onze keepster vroeg ook of ze mee mocht doenquote:Op maandag 22 april 2013 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe, ik heb er maar 1 ingeschreven. Eerst maar eens zien wie er allemaal echt komen.
dan kunnen we met 2 volwaardige teams meedoenquote:Op maandag 22 april 2013 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onze keepster vroeg ook of ze mee mocht doen
Een supportersvereniging van Feyenoord organiseert op Varkenoord een voetbaltoernooi voor Feyenoorders onder elkaar. Ook voor de verbroedering onder de Feyenoorders. En dan gaan er ook ajax supporters meedoen......quote:Op maandag 22 april 2013 16:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu niet meer, met figuren zoals jou wil ik niet geasocieerd worden, jammer hoor haal mij maar van de lijst.
Ja hoor, zet ik er bij jou +1 bijquote:Op maandag 22 april 2013 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onze keepster vroeg ook of ze mee mocht doen
serieusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze duikt alleen niet
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2013 16:48:23 ]
A) Ik ben geen Ajax supporter (AZ dat terzijde, Feyenoord is mijn tweede club)quote:Op maandag 22 april 2013 16:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Een supportersvereniging van Feyenoord organiseert op Varkenoord een voetbaltoernooi voor Feyenoorders onder elkaar. Ook voor de verbroedering onder de Feyenoorders. En dan gaan er ook ajax supporters meedoen......![]()
Na het toernooi lekker ouwe hoeren over de talenten Fischer en Bazoer?
WTF Doe jij moeilijk? Je staat toch niet op de lijst?quote:Op maandag 22 april 2013 16:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
A) Ik ben geen Ajax supporter (AZ dat terzijde, Feyenoord is mijn tweede club)
B) Ajax is geen Jodenclub, dat is WV-HEDW (speel daar zelf, kom eens bij het monument kijken zou ik zeggen)
C) De frustratie zit kennelijk zo diep dat je zelfs in je burgerleven je frustraties van een spelletje mee neemt, hoe triest kan je zijn zeg.
Blijf jij maar thuis inderdaadquote:Op maandag 22 april 2013 16:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
A) Ik ben geen Ajax supporter (AZ dat terzijde, Feyenoord is mijn tweede club)
B) Ajax is geen Jodenclub, dat is WV-HEDW (speel daar zelf, kom eens bij het monument kijken zou ik zeggen)
C) De frustratie zit kennelijk zo diep dat je zelfs in je burgerleven je frustraties van een spelletje mee neemt, hoe triest kan je zijn zeg.
Ik had me aangemeld, omdat het me we leuk leek, maar goed, veel plezier daar in Rotterdam met je gefrustreerde vriendjes.quote:Op maandag 22 april 2013 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF Doe jij moeilijk? Je staat toch niet op de lijst?
Kom je hier alleen maar om kinderachtig te doen ofzo
Stond hij wel, ik heb hem weer verwijderd omdat hij het vroeg.quote:Op maandag 22 april 2013 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF Doe jij moeilijk? Je staat toch niet op de lijst?
Kom je hier alleen maar om kinderachtig te doen ofzo
ow okquote:Op maandag 22 april 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stond hij wel, ik heb hem weer verwijderd omdat hij het vroeg.
Jij reageert ook wel aardig gefrustreerd hoorquote:Op maandag 22 april 2013 16:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had me aangemeld, omdat het me we leuk leek, maar goed, veel plezier daar in Rotterdam met je gefrustreerde vriendjes.
Satecl praat ook niet met Ajacieden in het dagelijks leven (hij praat sowieso niet met mensen), dat soort acties gaan mijn ook te ver eigenlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 16:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had me aangemeld, omdat het me we leuk leek, maar goed, veel plezier daar in Rotterdam met je gefrustreerde vriendjes.
Haha!quote:Op maandag 22 april 2013 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Satecl praat ook niet met Ajacieden in het dagelijks leven (hij praat sowieso niet met mensen), dat soort acties gaan mijn ook te ver eigenlijk.
voor jou rozequote:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieuswat heb je aan een keeper die niet duiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze duikt alleen niet, mits ze heel het doel bedekt
![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
En zwarte schoenenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet ik even roze voetbalsokken kopen
Eigen risico dit datquote:Op donderdag 25 april 2013 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien dat ik toch nog even nieuwe voetbalschoenen ga kopen morgen.
Ik merk dat ik soms best last heb.
Zal ik roze nemen, speciaal voor Happel?
Wussed out?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het zijn deze geworden
[ afbeelding ]
nee tuurlijk nietquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee tuurlijk nietDat was maar een geintje
Ik baal er zelfs nog van, dat de binnenkant oranje is
quote:Het toernooi is inmiddels volgeboekt met 24 teams. We gaan nu aan de slag met het maken van het tournooischema etc.
Van sommigen kregen we de vraag of er al iets bekend is over aanvangstijden etc. Het definitieve schema moet nog worden opgesteld, maar je kan er vanuitgaan dat de wedstrijden starten om ongeveer 10 uur. Waarschijnlijk worden alle teams verzocht zich rond half tien te melden op Varkenoord. Finale zal rond drie uur zijn.
We willen deze week ook het programmaboekje afronden en laten drukken.
kunnen we wel doen jaquote:Op maandag 6 mei 2013 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaan we daarna toch gezellig de stad in.
quote:
quote:Met betrekking tot het vorige bericht heb ik een verheugende mededeling:
De finale is niet om 15.00 uur, maar pas rond 16.15 uur.
Dus nog meer tijd voor gezelligheid op Varkenoord!
+1 Kan je bij mij weghalen. Maar als het goed is ben ik erbij, even afwachten met mijn blessure, woensdag mijn laatste competitiewedstrijdquote:Op maandag 13 mei 2013 11:14 schreef DonRaja het volgende:
Ok laatste week, iedereen nog steeds van de partij?
HMF
Kapiteintje
Charmed_Angel +1
Jimbo
Euribob
Happel
Satecl
Handboek
Onlogisch
KnutdeIJsbeer
Helaas niet hetzelfde weer als vorig jaar:
[ afbeelding ]
Ok, geen oranje ollie?quote:Op maandag 13 mei 2013 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
+1 Kan je bij mij weghalen. Maar als het goed is ben ik erbij, even afwachten met mijn blessure, woensdag mijn laatste competitiewedstrijd
Nee geen oranje Olliequote:Op maandag 13 mei 2013 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, geen oranje ollie?
Nee, schema is nog niet bekend.
Wat mij betreft niet, maar laten we eerst kijken hoeveel we er van deze lijst overhouden.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee geen oranje Ollie
Misschien wel iemand anders, alleen die is voor PSV
Geen idee of dat een probleem is
Als we niet tegen elkaar moeten, kunnen sommige toch invallen?quote:Op maandag 13 mei 2013 11:35 schreef Happel het volgende:
Ken een team dat 20 man heeft.
Hoop er daar wat van te kunnen lenen. Anders wordt het niks. We hebben niet eens een keeper.
Jawel, maar niemand wil keeper zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als we niet tegen elkaar moeten, kunnen sommige toch invallen?
Hebben jullie geen 6 man dan?
Mijn pa kan keepen en HMF ook hebben we vorig jaar gemerkt. Wij moeten nu ook puzzelen nu we die bolle van C_A niet hebben.quote:
Die bollequote:Op maandag 13 mei 2013 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn pa kan keepen en HMF ook hebben we vorig jaar gemerkt. Wij moeten nu ook puzzelen nu we die bolle van C_A niet hebben.
In het uiterste geval kan mijn keepen, hij doet dat ook op zaterdag bij ons.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die bolle
Ik kan ook niet keepen hoorIk duik weg als er een bal op mij afkomt in het doel.
(heb ik vorige training even uitgetest)
quote:Via deze mail alvast wat korte info voor het toernooi aanstaande zaterdag.
De eerste wedstrijden worden om 10.15 uur gespeeld. De finale staat om 16.30 uur gepland. Er wordt zowel op echt als op kunstgras gespeeld, al moet ik op dat punt een voorbehoud maken, ik weet dat nog niet zeker.
Wij verzoeken alle teams (althans de contactpersonen, anders wordt het zo druk aan tafel) zich tussen 09.30 en 09.45 uur te melden bij de toernooiorganisatie *kuch* achterin de kantine van Varkenoord. Of voor de kantine, als het mooi weer is.
Jullie krijgen dan de programmaboekjes, het regelement, de aandenkens en het belangrijkste: de consumptiebonnen.
Vervolgens kunnen alle teams gebruik maken van de kleedkamers van het complex. In de gang bij de kleedkamers wordt de kleedkamerindeling aangegeven.
Voor de dames zal worden voorzien in een aparte kleedruimte.
Tot zover even. Zijn er nog vragen, dan horen we dat wel.
Is tenminste wel een rechtstreekse verbinding naar Rotterdam.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Eentje van ons komt uit Venlo, die moet kwart voor 7 de trein hebben.
Thanks, wel jammer.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef satecl het volgende:
Het lukt mij, zoals verwacht, niet om te komen. Erg jammer. Heel veel succes toppers!
quote:
Alsmedequote:Op maandag 13 mei 2013 11:35 schreef Happel het volgende:
Ken een team dat 20 man heeft.
Hoop er daar wat van te kunnen lenen. Anders wordt het niks. We hebben niet eens een keeper.
quote:Op maandag 13 mei 2013 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn pa kan keepen en HMF ook hebben we vorig jaar gemerkt. Wij moeten nu ook puzzelen nu we die bolle van C_A niet hebben.
ik heb geelquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
N.B.: Iedereen die op roze of paarse schoenen aantreedt haalt een blaadje bier voor de rest.
Ik heb zwartequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
N.B.: Iedereen die op roze of paarse schoenen aantreedt haalt een blaadje bier voor de rest.
Ik zal het volledige programmaboekje via mail versturen, daar staan ook de beschrijvingen van de teams in.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Jimbo het volgende:
kijk eens aan, tegen vrijwel allemaal hoolies![]()
Als je nog kan lopen na doodschop knut tijdens de warming up.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
wat is onze omschrijving ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal het volledige programmaboekje via mail versturen, daar staan ook de beschrijvingen van de teams in.
Team zonder joodquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:16 schreef Caland het volgende:
Wel een mooie variant op TZN (team zonder naam) dat TZJ
Gezellige poule ja
Ik stuur straks het volledige boekje via PM, er staan teams met volledige namen in. Die willen wellicht niet op een openbaar forum bekend gemaakt wordenquote:
Alhoewel ik niet mee doe, maar waarschijnlijk wel kom kijken, zou ik dat programmaboekje ook mogen krijgen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stuur straks het volledige boekje via PM, er staan teams met volledige namen in. Die willen wellicht niet op een openbaar forum bekend gemaakt worden
Is toch lachen man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Jimbo het volgende:
kijk eens aan, tegen vrijwel allemaal hoolies![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx![]()
Nog even een groene of gele haarband kopen
Ik zie dr geen problemen in iddquote:
Maar nog ff iets he. Hoe zit dat met omkleden etc? Ik neem aan dat er gewoon gedouched kan worden? (Al dan niet gemengd.quote:
er worden kleedklamers aangewezen per team, deze kan je gebruiken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar nog ff iets he. Hoe zit dat met omkleden etc? Ik neem aan dat er gewoon gedouched kan worden? (Al dan niet gemengd.)
Voor de dames is er een aparte kleedkamerquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar nog ff iets he. Hoe zit dat met omkleden etc? Ik neem aan dat er gewoon gedouched kan worden? (Al dan niet gemengd.)
Die joden blijven ook altijd maar wegrennen he.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jan Jood van Gangelen heeft afgezegd iig.
Is gewoon op Varkenoord he, kleedruimtes zijn normaal beschikbaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we eindelijk eens kijken of de praatjes in de SC op enige waarheid berusten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is gewoon op Varkenoord he, kleedruimtes zijn normaal beschikbaar.
ik zal hem even over je schouder draperenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we eindelijk eens kijken of de praatjes in de SC op enige waarheid berusten.
Ik heb liever niet dat hij dan alsnog op de grond hangt dus leg er nog een dubbele mastworp in.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal hem even over je schouder draperen
Slidings.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:42 schreef Euribob het volgende:
Lekker weertje wordt er voorspeld, de tering.
Ik sowieso nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Slidings.
Wie wil er tegen vrouwen spelen? Wij zitten in een poule met een vrouwenteam.
racistquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
Tekst in het boekje over ons klopt trouwens niet, we hebben dit jaar geen Marokkanen in het team.
Ben jij nudist ja?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Shirt en broek hoef je dus niet mee te nemen?
_o- dat moet ik zien, al die stoere fokkers met grote muilen die vernederd worden door een stel lieve kleine meisjesquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Slidings.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat we winnen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
_o- dat moet ik zien, al die stoere fokkers met grote muilen die vernederd worden door een stel lieve kleine meisjes
ik!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Slidings.
Misschien toch maar je inname beperken tot 8 biertjes voor die wedstrijdquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat we winnen.
Dat zou wel kunnen helpen, ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien toch maar je inname beperken tot 8 biertjes voor die wedstrijd
Dealquote:
We spelen maar 1 wedstrijd tegelijk, de laatste.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen helpen, ja.
[..]
Deal
Precies. Al zit er wel elke keer drie minuten pauze tussen jullie wedstrijd en die van ons. Je moet van goede huize komen wil je dat volhouden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We spelen maar 1 wedstrijd tegelijk, de laatste.
Dus daarvoor kunnen we steeds jullie als satellietclub gebruiken
Ik ben al blij als het mij voor 1 team lukt...quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies. Al zit er wel elke keer drie minuten pauze tussen jullie wedstrijd en die van ons. Je moet van goede huize komen wil je dat volhouden.
we zijn met 14man oid ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben al blij als het mij voor 1 team lukt...
Iedereen die zich hier heeft aangemeld + 5 van mij. Maar dat zijn er eigenlijk 3. (2 kunnen zeker geen hele wedstrijden spelen)quote:
Makkelijk om 6 man in een team voor ons te stoppen om 15 min te ballenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iedereen die zich hier heeft aangemeld + 5 van mij. Maar dat zijn er eigenlijk 3. (2 kunnen zeker geen hele wedstrijden spelen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |