Ok, geen oranje ollie?quote:Op maandag 13 mei 2013 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
+1 Kan je bij mij weghalen. Maar als het goed is ben ik erbij, even afwachten met mijn blessure, woensdag mijn laatste competitiewedstrijd
Nee geen oranje Olliequote:Op maandag 13 mei 2013 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, geen oranje ollie?
Nee, schema is nog niet bekend.
Wat mij betreft niet, maar laten we eerst kijken hoeveel we er van deze lijst overhouden.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee geen oranje Ollie
Misschien wel iemand anders, alleen die is voor PSV
Geen idee of dat een probleem is
Als we niet tegen elkaar moeten, kunnen sommige toch invallen?quote:Op maandag 13 mei 2013 11:35 schreef Happel het volgende:
Ken een team dat 20 man heeft.
Hoop er daar wat van te kunnen lenen. Anders wordt het niks. We hebben niet eens een keeper.
Jawel, maar niemand wil keeper zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als we niet tegen elkaar moeten, kunnen sommige toch invallen?
Hebben jullie geen 6 man dan?
Mijn pa kan keepen en HMF ook hebben we vorig jaar gemerkt. Wij moeten nu ook puzzelen nu we die bolle van C_A niet hebben.quote:
Die bollequote:Op maandag 13 mei 2013 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn pa kan keepen en HMF ook hebben we vorig jaar gemerkt. Wij moeten nu ook puzzelen nu we die bolle van C_A niet hebben.
In het uiterste geval kan mijn keepen, hij doet dat ook op zaterdag bij ons.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die bolle
Ik kan ook niet keepen hoorIk duik weg als er een bal op mij afkomt in het doel.
(heb ik vorige training even uitgetest)
quote:Via deze mail alvast wat korte info voor het toernooi aanstaande zaterdag.
De eerste wedstrijden worden om 10.15 uur gespeeld. De finale staat om 16.30 uur gepland. Er wordt zowel op echt als op kunstgras gespeeld, al moet ik op dat punt een voorbehoud maken, ik weet dat nog niet zeker.
Wij verzoeken alle teams (althans de contactpersonen, anders wordt het zo druk aan tafel) zich tussen 09.30 en 09.45 uur te melden bij de toernooiorganisatie *kuch* achterin de kantine van Varkenoord. Of voor de kantine, als het mooi weer is.
Jullie krijgen dan de programmaboekjes, het regelement, de aandenkens en het belangrijkste: de consumptiebonnen.
Vervolgens kunnen alle teams gebruik maken van de kleedkamers van het complex. In de gang bij de kleedkamers wordt de kleedkamerindeling aangegeven.
Voor de dames zal worden voorzien in een aparte kleedruimte.
Tot zover even. Zijn er nog vragen, dan horen we dat wel.
Is tenminste wel een rechtstreekse verbinding naar Rotterdam.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Eentje van ons komt uit Venlo, die moet kwart voor 7 de trein hebben.
Thanks, wel jammer.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef satecl het volgende:
Het lukt mij, zoals verwacht, niet om te komen. Erg jammer. Heel veel succes toppers!
quote:
Alsmedequote:Op maandag 13 mei 2013 11:35 schreef Happel het volgende:
Ken een team dat 20 man heeft.
Hoop er daar wat van te kunnen lenen. Anders wordt het niks. We hebben niet eens een keeper.
quote:Op maandag 13 mei 2013 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn pa kan keepen en HMF ook hebben we vorig jaar gemerkt. Wij moeten nu ook puzzelen nu we die bolle van C_A niet hebben.
ik heb geelquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
N.B.: Iedereen die op roze of paarse schoenen aantreedt haalt een blaadje bier voor de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |