quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand die ook maar durft te zeggen of er punten zijn gepakt.
Ik ga wel uit van nul.
Wat een dank voor het sportjournalist zijn op afstand
ik sluit me hier volledig bij aan. was echt super!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Bij deze wil ik DonRaja bedanken voor de organisatie van FC Arizona @ Groene Haas toernooi 2013.
Hopelijk tot volgend jaar
Bedankt DonRaja!
RonDanja bedankt!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Bij deze wil ik DonRaja bedanken voor de organisatie van FC Arizona @ Groene Haas toernooi 2013.
Bedankt DonRaja!
Dit hier, Donny bedankt!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt DonRaja!
Als je dan ook direct de zon weer mee neemt komt het helemaal goed.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:23 schreef satecl het volgende:
Leuk om te lezen dat het allemaal weer geslaagd was. Hopelijk ben ik volgend jaar wel weer van de partij!
ch, soms ook 7vs7 of 5vs5 hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 13:52 schreef Luni het volgende:
Het verhaal waarom het 6 tegen 6 is kon ik nog niet, wel grappig.
Hadden jullie nou nog de halve finale gehaald?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:52 schreef Luni het volgende:
Het verhaal waarom het 6 tegen 6 is kon ik nog niet, wel grappig.
Nee, man, kwartfinale 3 - 0 verloren, gasten hebben uiteindelijk de finale gehaald, speelden in het wit. Wij choten 3x op de paal tegen hun, 3 counters om de oren gekregen.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Hadden jullie nou nog de halve finale gehaald?
Ah, minder. Ze hebben uiteindelijk wel de finale verloren van, ik meen, Westland.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, man, kwartfinale 3 - 0 verloren, gasten hebben uiteindelijk de finale gehaald, speelden in het wit. Wij choten 3x op de paal tegen hun, 3 counters om de oren gekregen.
Was mijn 1e editie en vond het zeer geslaagd, volgend jaar mag wel iemand anders de Bob zijn.
die zaten bij onsquote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, minder. Ze hebben uiteindelijk wel de finale verloren van, ik meen, Westland.
Ja gelukkig wel, zaten braaf een het water en fris hahahaquote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, minder. Ze hebben uiteindelijk wel de finale verloren van, ik meen, Westland.
We zaten weer in de poule van de uiteindelijke winnaar. Jullie zaten weer in de pretpoule en hadden zelfs dan nog onze topspits C_A nodig om te scoren.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:24 schreef Happel het volgende:
Gewoon een doelsaldo van 0-28 hebben.
Doen jullie goed. De vrouwen scoorden zelfs nog.
Noem het maar een pretpoulequote:Op zondag 19 mei 2013 22:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We zaten weer in de poule van de uiteindelijke winnaar. Jullie zaten weer in de pretpoule en hadden zelfs dan nog onze topspits C_A nodig om te scoren.
ja, maar (gelukkig) niet bij onsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |